Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo.. Mitt første innlegg på denne tråden, Ja faktisk på detta fora..

 

Jeg er stort tilhenger av fifa09, selv om dette spillet har en del bugs som faktisk får meg til å tape kamper innimellom.

 

Vel, noen som vil spille ikveld?

 

Xbox360 da såklart..hehe

Lenke til kommentar
Hallo.. Mitt første innlegg på denne tråden, Ja faktisk på detta fora..

 

Jeg er stort tilhenger av fifa09, selv om dette spillet har en del bugs som faktisk får meg til å tape kamper innimellom.

 

Vel, noen som vil spille ikveld?

 

Xbox360 da såklart..hehe

GT?

 

 

GT= gametag??

 

isåfall er det snikern:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hallo.. Mitt første innlegg på denne tråden, Ja faktisk på detta fora..

 

Jeg er stort tilhenger av fifa09, selv om dette spillet har en del bugs som faktisk får meg til å tape kamper innimellom.

 

Vel, noen som vil spille ikveld?

 

Xbox360 da såklart..hehe

Hva heter du på live da?

 

Faen, glemte ut at det var Criminal Minds, også hadde jeg planlagt litt søvn for en gangs skyld. Til gjengjeld er jeg med hele helga.

 

legg til "tomhel" du :)

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Hallo.. Mitt første innlegg på denne tråden, Ja faktisk på detta fora..

 

Jeg er stort tilhenger av fifa09, selv om dette spillet har en del bugs som faktisk får meg til å tape kamper innimellom.

 

Vel, noen som vil spille ikveld?

 

Xbox360 da såklart..hehe

GT?

 

 

GT= gametag??

 

isåfall er det snikern:)

oki doki, da legger jeg deg til med en gang

Lenke til kommentar
Det er siste gang jeg spiller mot deg skoms, før jeg har trent å vunnet npen matcher, det var rett å slett deprimerende

 

Du var da ikke så ille;)

 

Noen justeringer så er du dær

NOEN JUSTERINGER?! faen jeg blei jo rundspillt mot MOLDE for faen. å hvis du ser på poengsummen din å min, ser du hvorfor.

 

No er da molde ett topplag da;) Ja, som jeg sa istad så har jeg noen flere kamper enn deg, så ikke ta det tungt. Når du får samme poengsum så meg så tipper jeg du knuser meg.

 

Det som var gledelig med deg var at du prøvde å spille fotball.. Ikke bare lemping opp mot ronaldo. Fortsett med det:)

Lenke til kommentar
Det er siste gang jeg spiller mot deg skoms, før jeg har trent å vunnet npen matcher, det var rett å slett deprimerende

 

Du var da ikke så ille;)

 

Noen justeringer så er du dær

NOEN JUSTERINGER?! faen jeg blei jo rundspillt mot MOLDE for faen. å hvis du ser på poengsummen din å min, ser du hvorfor.

 

No er da molde ett topplag da;) Ja, som jeg sa istad så har jeg noen flere kamper enn deg, så ikke ta det tungt. Når du får samme poengsum så meg så tipper jeg du knuser meg.

 

Det som var gledelig med deg var at du prøvde å spille fotball.. Ikke bare lemping opp mot ronaldo. Fortsett med det:)

hehe, ja jeg prøver alltid å finne Ronaldo først av alle, men er det noen andre som ligger bedre posisjonert, da sier saken seg selv, jeg har alltid slitt med å få bredde i spillet, skal på død å liv spille Ronaldo alene gjennom midten, det funker perfekt i karriere, manager mode

Lenke til kommentar

@skoms: menne ta å fiks mic til imorgen kveld eller når du kommer på igjen, så blir det lettere å kommunisere, hater å skrive på xbox.

 

jeg vet hvor jeg mister ballen ofte, men som sagt jeg skal på død å liv gjennom uansett, rett å slett en dårlig uvane, prøver oxo å bruke di jeg vet er gode å stabile i hele kampen.

Endret av LuckyNr7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...