Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Tror det er like mye sånn "Fifa-xp" som du får ca 30 av hver gang du spiller kamp. Tror jeg har rundt 10k. Jeg kan gå fra å vinne fem kamper 5-0, også tape to kamper med nesten samme margin, så det varierer, men som regel blir det jevne kamper. Effektivitet er alfa omega.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spiller man ranked quick match, får man en motstander med samme vanskelighetsgrad?

 

Ikke på XBOX.

 

Senest igår møtte jeg først en med 500 000 poeng, jeg personlig har 2000. Latterlig egnetlig.

 

Kan adde at jeg vant 4-2 mot han ;)

 

Faen så lei jeg er av folk som bruker Manu. Ronaldo er jo et slags overmenneske. Jeg har ennå tilgode å spille mot noen i dag som ikke bruker scum.

 

Enig.

Vertfall når det er folk som ikke KLARER å bruke andre lag. Spilte mot en som valgte United, moste meg 4-1. Tar en rematch og jeg "nekter" han liksom å være Man Utd. Han velger Barcelona, og jeg slår han 3-0 med Arsenal.

 

Er jo ingenting som er kjekkere på FIFA enn å teste ut nye lag og spillere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Chelsea er jo lette i fohold til United og Brasil. Det varierer fra kamp til kamp, men Ronaldo løper i fra omtrent alle forsvarere, bortsett fra f.eks Gallas.

Lenke til kommentar
Chelsea er jo lette i fohold til United og Brasil. Det varierer fra kamp til kamp, men Ronaldo løper i fra omtrent alle forsvarere, bortsett fra f.eks Gallas.

 

Er Gallas noe spesielt rask? Uansett så er det lettere å spille forsvar med Inter mot United for Cordoba er vel den raskeste midtstopperen i spillet med 93 i acceleration. Jeg kan aldri huske å ha blitt løpt fra med Cordoba. Barcelona vil jeg si ligger rett der oppe med United og Brasil.

Lenke til kommentar
Enig i at Ronaldo er litt overpowered, men det er jo litt av sjarmen.

 

Sjarmerende? Jeg synes personlig det er utrolig irriterende at han har blitt gjort til den ultimate spilleren og putte i spissrollen. Sterkere og raskere enn det han er i virkeligheten. Robben burde definitivt vært raskere, Pepe også. Generelt sett synes jeg stoppere har blitt undervurdert på fart. Det er svært sjeldent jeg ser Rio bli slått på fart av en spiss også når han har en meter eller to på spissen, men på FIFA kan man bare spille igjennom en laaaang høy gjennombruddspasning mot Ronaldo og kjøre over forsvaret. Du kan jo prøve og fikse litt custom tactics KRISS- men uansett har forsvaret en ekkel vane med å stille seg altfor høyt spesielt når man har corner og det andre laget (LES: Ronaldo) blir spilt igjennom av en lang pasning der han får bruke farten og den overmennesklige styrken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Om du er ute etter realismen så er det irriterende. Ingenting slår styrken til Rooney da. Rooney-Ronaldo på topp knuser som regel alle forsvar. Men jeg er skuffet over farten til Rio som du nevner. Vidic er jo sørpetreig. Evra derimot, har heftig teknikk og fart igjen. Synes å huske at Berbatov var rask som spiss, men han er jo ekstremt treig når han vikarierer for Ronaldo på ving.

Lenke til kommentar

Jeg er ute etter følelsen av at Barcelona, Inter, Liverpool, United, Real Madrid and so on, kan spille helt jevnt uten at den som er et annet lag enn United må være fire hakk bedre enn motstanderen sin. Dessuten Ronaldo er langt fra like god i spissposisjonen i virkeligheten, men her er det sykt irriterende og se Ronaldo som den perfekte spiss i alle deler av spillet. Fart/Styrke/Ball kontroll/dribling/lang skudd/avslutninger og headinger. Han er rett og slett mye bedre enn alle andre, og Messi f.eks en spiller som er helt på høyde med Ronaldo hvis ikke bedre blir dyttet av ballen som om han var en guttunge på seniorlaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...