banansplitt™ Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Hørtes ut som en fullstendig strippa versjon av FM. Og dette bruker de så jævela stor lagringsplass på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Så det var det det var. Husker at jeg har lest om det en plass. Lavmål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg blir så jævla lei av at serverene hele tiden er nede. Sikkert pga det elendige Ultimate-baiset. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det har sikkert blitt diskutert her ørten ganger, men jeg gidder ikke leite, hvordan i huleste er det mulig å score på frispark i kamp (Xbox360)? på vanlig trening som jeg kaller det, utespiller mot keeper før kampstart scorer jeg på samtlige...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 T.o.m 25m så pleier jeg å snu ca slik at hodet til spilleren er 1cm fra lengste stolpe, også skyte ca 1,75 ruter. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 T.o.m 25m så pleier jeg å snu ca slik at hodet til spilleren er 1cm fra lengste stolpe, også skyte ca 1,75 ruter. med andre ord du prøver hele tiden å skru ballen? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Forskjellen er at det er en mur der i kampen, så kan nok hende det er en fordel å lære seg å skru litt. Har dog banka inn et par skikkelig susere i lengste krysset i kamp også, sånn som jeg elsker å gjøre i arenaen. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 problemet er at jeg ikke klarer å putte i kamp, keeper redder alltid, eller så går den over Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Hvordan får man skudda til å duppe? Har aldri hendt med meg får på frispark samme hvordan jeg skrur eller skyter. Når jeg ikke skrur går ballen i muren eller over. Må man bruke noen av de beste på spillet for at det skal være mulig? Klarer bare å score på frispark når det er rett utenfor 16 m og jeg skrur den i lengste. Endret 22. mars 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 T.o.m 25m så pleier jeg å snu ca slik at hodet til spilleren er 1cm fra lengste stolpe, også skyte ca 1,75 ruter. med andre ord du prøver hele tiden å skru ballen? Nei, jeg pleier aldri å skru Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvis du setter venstre stikka framover tror jeg den dupper. Jeg pleier i hvert fall å ha venstre stikka diagonalt opp mot venstre, også sender jeg den over muren og i hjørnet. Funker så lenge den som sparker er over middels god. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har prøvd det mange ganger med flere gode spiller (Sneijder, van der Vaart og fler) men det ender opp som keepermat eller til publikum Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvis du setter venstre stikka framover tror jeg den dupper. Jeg pleier i hvert fall å ha venstre stikka diagonalt opp mot venstre, også sender jeg den over muren og i hjørnet. Funker så lenge den som sparker er over middels god. Done all that, å jeg bruker selvsagt C.Ronaldo Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg bruker David Silva, scorer på 75 % av frisparkene, minst. Øvelse gjør mester. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ultimate Team-saven min starta bra, med 8-0 i første kamp. Kapteinen, Hellenbellen, som er en neger fra Afrika, scorte hattrick. Det går ut på at du får noen "fotballkort", og spiller helt vanlige kamper i ligaen med spillerne, du kan kjøpe, bytte og selge osv. Vurderer å anskaffe dette, til 800 Microsoft points. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er det noe man spiller i FIFA? Eller er det et eget spill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Du må ha Xbox Live Gold, men da er det gratis å laste ned "trial". Det er en slags addon, den har lagt seg som et valg i hovedmenyen min. Jeg er positivt overrasket. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Åja Høres ut som noe som må prøves. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Har du Live Gold? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå