Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Points, du skjønte ikke at det var mindgames? Du sier på msn at om jeg vinner, så er det fordi du er trøtt, jeg lar deg vinne. 1. målet ditt går mellom keeper sine bein, fordi jeg skal til å trikse (selvmål), De neste tre er fortjente, og etter det bare går jeg på keeperløp osv. Kampen gikk til helvete, men det var jo halvveis meninga. Bare ikke såå jævlig.

 

Nå ble det 6-0 da, ikke at det så mye bedre, nede på jorda igjen nå? 6-0 er bedre enn 8-2 imo.

Utrolig fantastisk du er til å unnskylde deg med ting, ligner nestne på Noor i Paradise Hotel :p

 

Du er jo ganske flink selv også da Raste , så skjønner ikke helt at du driver og stepper opp her..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
TomHel har mange unnskyldninger ja, men kan jeg få låne en TomHel? Tror jeg trenger en til neste super - cup siden jeg brukte så lang tid på min forrige gang jeg røk ut.

Go ahead, bare ikke misbruk dem, som Raste.

 

Jeg vet i det minste forskjellen på når jeg fortjener å tape og ikke.

Lenke til kommentar

Er det dette dere mener?

http://www.eanorge.no/news/39926/

 

I FIFA 09 Ultimate Team skal spillere samle inn 30 forskjellige typer av virtuelle kort i bronse, sølv og gull, som spillere, personaler, kontrakter, formasjoner og taktikker for å skape det ultimate fantasilaget. Strategisk samle inn og administrere spillere og forskjellige typer av kort, og sette opp kampstrategien for å vinne. Velg eller drive handel med den ønskede manageren, og velg de beste taktikkene og formasjonene for at klubben din skal nå toppen. Bruk spillekortene mot motstanderen din i de riktige øyeblikkene under kamper for å øke sjansene for å vinne.

 

Synes det virka ganske kjedelig jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...