Sameboe Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Han er slått. Mutu55 dras ned av Sameboe etter 1-0 på overtid av Carlos Tevez! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Var ganske surt å få det målet i mot på overtid. Og Sameboe må sjå seg slått etter 2-0 seier til Mutu i andre kamp. Endret 18. mars 2009 av Mutu Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Og Sameboe må sjå seg slått etter 2-0 seier til Mutu i andre kamp. Merk dere at han var Tsjekkia hjemme mot Norge. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Og Sameboe må sjå seg slått etter 2-0 seier til Mutu i andre kamp. Merk dere at han var Tsjekkia hjemme mot Norge. Norge har da et meget habilt lag på FIFA. Men Tsjekkia er syke. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Og Sameboe må sjå seg slått etter 2-0 seier til Mutu i andre kamp. Merk dere at han var Tsjekkia hjemme mot Norge. Så sant, så sant. Men kva har det å sei? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Noen som har lyst til å ta noen kamper? psn: lilleru Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg er med. Inviterer du i spillesentralen? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) 3-2 seier over aunmar. Ledet 3-0 til pause, og gir han et mål ved å sentre ballen til han fra keeper i 2. Følte jeg hadde god kontroll hele kampen. Må spise middag nå, så rekker ikke flere nå aunmar Endret 18. mars 2009 av Dexter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Noen som er med litt i kveld? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Er med nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 8-2 over TomHel. Liten forbedring fra i går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Points, du skjønte ikke at det var mindgames? Du sier på msn at om jeg vinner, så er det fordi du er trøtt, jeg lar deg vinne. 1. målet ditt går mellom keeper sine bein, fordi jeg skal til å trikse (selvmål), De neste tre er fortjente, og etter det bare går jeg på keeperløp osv. Kampen gikk til helvete, men det var jo halvveis meninga. Bare ikke såå jævlig. Nå ble det 6-0 da, ikke at det så mye bedre, nede på jorda igjen nå? 6-0 er bedre enn 8-2 imo. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Haha morsomt at du legger fram at jeg sa at jeg var trøtt som om det ikke var en spøk. Og sånn btw; tapte kampen nå pga: - Bakken var skeiv - Motvind - Rosa elefant i taket som forstyrret meg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Points, du skjønte ikke at det var mindgames? Du sier på msn at om jeg vinner, så er det fordi du er trøtt, jeg lar deg vinne. 1. målet ditt går mellom keeper sine bein, fordi jeg skal til å trikse (selvmål), De neste tre er fortjente, og etter det bare går jeg på keeperløp osv. Kampen gikk til helvete, men det var jo halvveis meninga. Bare ikke såå jævlig. Nå ble det 6-0 da, ikke at det så mye bedre, nede på jorda igjen nå? 6-0 er bedre enn 8-2 imo. Utrolig fantastisk du er til å unnskylde deg med ting, ligner nestne på Noor i Paradise Hotel Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Liker den rosa elefanten Points. Faktisk brukt den selv en gang jeg var for seint på skolen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Eller så var jeg best den kampen? Noor er rævstygg. Begge to hadde motvind og skeiv bakke, og når elefanten kommer, så pleier jeg å bruke den til min fordel. Endret 18. mars 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2009 Nå ble det 6-0 da, ikke at det så mye bedre, nede på jorda igjen nå?imo. Nede på jorda nei? Slår deg 4-0 selv om du har egne spesial-regler som gjør at man slipper rødt kort når man med vilje legger ned motstandern som bakerste mann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Spesialregler ja. Det er enten eller men Barcelona. Eto blir enten stoppa, eller vender og er alene med keeper. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 TomHel har mange unnskyldninger ja, men kan jeg få låne en TomHel? Tror jeg trenger en til neste super - cup siden jeg brukte så lang tid på min forrige gang jeg røk ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå