Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Points, du skjønte ikke at det var mindgames? Du sier på msn at om jeg vinner, så er det fordi du er trøtt, jeg lar deg vinne. 1. målet ditt går mellom keeper sine bein, fordi jeg skal til å trikse (selvmål), De neste tre er fortjente, og etter det bare går jeg på keeperløp osv. Kampen gikk til helvete, men det var jo halvveis meninga. Bare ikke såå jævlig.

 

Nå ble det 6-0 da, ikke at det så mye bedre, nede på jorda igjen nå? 6-0 er bedre enn 8-2 imo.

Lenke til kommentar
Points, du skjønte ikke at det var mindgames? Du sier på msn at om jeg vinner, så er det fordi du er trøtt, jeg lar deg vinne. 1. målet ditt går mellom keeper sine bein, fordi jeg skal til å trikse (selvmål), De neste tre er fortjente, og etter det bare går jeg på keeperløp osv. Kampen gikk til helvete, men det var jo halvveis meninga. Bare ikke såå jævlig.

 

Nå ble det 6-0 da, ikke at det så mye bedre, nede på jorda igjen nå? 6-0 er bedre enn 8-2 imo.

Utrolig fantastisk du er til å unnskylde deg med ting, ligner nestne på Noor i Paradise Hotel :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Eller så var jeg best den kampen?

 

Noor er rævstygg. Begge to hadde motvind og skeiv bakke, og når elefanten kommer, så pleier jeg å bruke den til min fordel.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...