Sovende Panda Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Mutu-Tomhel 3-2 etter 120 min. Points-Mutu 0-2 Mutu-Points 1-0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Åh, det var en sur kamp. Du fikk to heldige mål før deg var gått 20 min, også starter jeg opphentinga med Rooney-Ronaldo. 2-2 til pause, føler at jeg har de fleste sjansene, men bommer en del alene med keeper. Typisk at scorer etter 120 min på corner. Småsleipe taklinger som resulterer i rødt, og et par gule. Føler at jeg hadde fortjent bedre. Du slo Points altså? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Du slo Points altså? Næh. Han bare skriver resultatene i tråden for å være kul.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Ferdig med nedsabling av TomHel. 7-2.. Grei skuring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Du glemte å nevne at både Ferdinand og Vidic var utvist, jeg gadd ikke det dritten på team management, så jeg spilte uten midtstoppere, heller svakt av deg, som ikke klarer å score flere. Vidic var grei, men Ferdinand ble utvist når jeg skal "sentre" ballen tilbake til keeper, Rio takle-sentrer, og feller Ronaldo, suurt. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Sløvt å kalle han dårlig, når du selv sløver ved å ikke ordne på team management. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Du glemte å nevne at både Ferdinand og Vidic var utvist, jeg gadd ikke det dritten på team management, så jeg spilte uten midtstoppere, heller svakt av deg, som ikke klarer å score flere. Vidic var grei, men Ferdinand ble utvist når jeg skal "sentre" ballen tilbake til keeper, Rio takle-sentrer, og feller Ronaldo, suurt. Jeg glemte kanskje å nevne de 4 andre seierene mine også? Utvisninger er din egen feil, slutt å bruk det som unnskyldning. Dessuten var det mot slutten du fikk disse, og du hindret meg i å score 2 mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 På Vida sin, men ikke Ferdinand's. Rooney-Ronaldo vs Neville-Evra, hva forventer du? Det er en viss forskjell på å være sløv, og å være dårlig. To av kampene fortjente du å vinne, den ene scorer du etter 118 min, på en overgang. Kunne like gjerne vært meg. Den andre kampen du vant, hadde jo jeg først sentra ballen til keeper, men ballen stoppa opp på 16m, også etterpå blir det selvmål når Vidic går i veien for en har pasning fra keeper til Neville. Begge før 20min. Da var jo kampen egentlig avgjort. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Haha. Du var igang med unnskyldningene allerede før vi begynte å spille. Burde nesten forventa at det skulle komme enda mer etter. Jeg slo deg i 5 kamper, deal with it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 At jeg ikke har spilt på lenger er ikke noe mer unnskyldning enn at du ikke er i form. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Sa da ikke at jeg var i dårlig form. Jeg sa jeg hadde hatt en dårlig FIFA-dag med tap mot torkel og Mutu. Det er langt i fra noen unnskyldning. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Nokon som vil spela? Eg er i toppform på FIFA. Endret 18. mars 2009 av Mutu Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 jeg kan spille bruker samme gamertag som sameboe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nokon som vil spela? Eg er i toppform på FIFA. Slo deg igår da Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nokon som vil spela? Eg er i toppform på FIFA. Slo deg igår da Gjorde du? Jaja, blir vel omkamp då Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nokon som vil spela? Eg er i toppform på FIFA. Slo deg igår da Gjorde du? Jaja, blir vel omkamp då Slo deg på straffer med Hoffenheim husker du vel Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Nokon som vil spela? Eg er i toppform på FIFA. Slo deg igår da Gjorde du? Jaja, blir vel omkamp då Slo deg på straffer med Hoffenheim husker du vel Nei, det husker eg ikkje. Endret 18. mars 2009 av Mutu Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nokon som vil spela? Eg er i toppform på FIFA. Slo deg igår da Gjorde du? Jaja, blir vel omkamp då Slo deg på straffer med Hoffenheim husker du vel Nei, det husker eg ikkje. Se en side tilbake i denne tråden Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nokon som vil spela? Eg er i toppform på FIFA. Slo deg igår da Gjorde du? Jaja, blir vel omkamp då Slo deg på straffer med Hoffenheim husker du vel Nei, det husker eg ikkje. Se en side tilbake i denne tråden Stemmer det ja. Omkamp? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Nokon som vil spela? Eg er i toppform på FIFA. Slo deg igår da Gjorde du? Jaja, blir vel omkamp då Slo deg på straffer med Hoffenheim husker du vel Nei, det husker eg ikkje. Se en side tilbake i denne tråden Stemmer det ja. Omkamp? kan ta en kamp klokka tre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå