Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Åh, det var en sur kamp.

Du fikk to heldige mål før deg var gått 20 min, også starter jeg opphentinga med Rooney-Ronaldo. 2-2 til pause, føler at jeg har de fleste sjansene, men bommer en del alene med keeper. Typisk at scorer etter 120 min på corner. Småsleipe taklinger som resulterer i rødt, og et par gule. Føler at jeg hadde fortjent bedre.

Du slo Points altså?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Du glemte å nevne at både Ferdinand og Vidic var utvist, jeg gadd ikke det dritten på team management, så jeg spilte uten midtstoppere, heller svakt av deg, som ikke klarer å score flere. Vidic var grei, men Ferdinand ble utvist når jeg skal "sentre" ballen tilbake til keeper, Rio takle-sentrer, og feller Ronaldo, suurt.

Lenke til kommentar
Du glemte å nevne at både Ferdinand og Vidic var utvist, jeg gadd ikke det dritten på team management, så jeg spilte uten midtstoppere, heller svakt av deg, som ikke klarer å score flere. Vidic var grei, men Ferdinand ble utvist når jeg skal "sentre" ballen tilbake til keeper, Rio takle-sentrer, og feller Ronaldo, suurt.

Jeg glemte kanskje å nevne de 4 andre seierene mine også? Utvisninger er din egen feil, slutt å bruk det som unnskyldning. Dessuten var det mot slutten du fikk disse, og du hindret meg i å score 2 mål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

På Vida sin, men ikke Ferdinand's. Rooney-Ronaldo vs Neville-Evra, hva forventer du? Det er en viss forskjell på å være sløv, og å være dårlig. To av kampene fortjente du å vinne, den ene scorer du etter 118 min, på en overgang. Kunne like gjerne vært meg. Den andre kampen du vant, hadde jo jeg først sentra ballen til keeper, men ballen stoppa opp på 16m, også etterpå blir det selvmål når Vidic går i veien for en har pasning fra keeper til Neville. Begge før 20min. Da var jo kampen egentlig avgjort.

Lenke til kommentar
Nokon som vil spela? Eg er i toppform på FIFA.

Slo deg igår da :tease:

Gjorde du? :hmm:

Jaja, blir vel omkamp då :p

Slo deg på straffer med Hoffenheim husker du vel :)

Nei, det husker eg ikkje.

Se en side tilbake i denne tråden ;)

Stemmer det ja. Omkamp? :)

kan ta en kamp klokka tre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...