Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Raste, du har da faenmeg aldri spilt mot meg, ikkje skjønner jeg hvilkne bortforklaringer du henviser til. Tviler ikke på at du går tilbake i tråden og leter da :ermm:

Hvorfor gidder du spille mot meg visst jeg er så jævla dårlig? Du føler deg vel tøff nå som du "eid" meg?

Tror samebror har et poeng jeg...

Lenke til kommentar
Raste, du har da faenmeg aldri spilt mot meg, ikkje skjønner jeg hvilkne bortforklaringer du henviser til. Tviler ikke på at du går tilbake i tråden og leter da :ermm:

Hvorfor gidder du spille mot meg visst jeg er så jævla dårlig? Du føler deg vel tøff nå som du "eid" meg?

Du tror det ja, vel jeg visste jo ikke at du var så lett før jeg hadde spilt mot deg, du virket god i de første 20 spill minuttene...helt til Nannskog og Hoff våknet og slaktet forsvaret ditt.

EDIT: Og angående det at jeg er en dårlig taper, så ja det kommer helt ann på... Jeg var f.eks ikke dårlig taper mot tc47 igår fordi han eide meg på alle fellt, men når jeg styrer kampen, og ikke får inn mål pågrunn av teite taklinger fra motstanderen min, og at spissene mine ikke greier å putte, da er det ufortjent...Slik tenker vel alle?

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Haha, forstår du ikke at jeg kødder med deg? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg inviterer til Be A Pro, også skifter vi kameravinkel etterpå :), jeg tar en ranked, si når du er klar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...