Raste Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Tomhel er kjent for å bortforklare ting, han er visst dårlig i Fifa. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 det er no sameboe også, når han ligger under eller taper er det ufortjent men viss han vinner er det så jævlig knusing og ingen har sjans å slå han da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Raste, du har da faenmeg aldri spilt mot meg, ikkje skjønner jeg hvilkne bortforklaringer du henviser til. Tviler ikke på at du går tilbake i tråden og leter da Hvorfor gidder du spille mot meg visst jeg er så jævla dårlig? Du føler deg vel tøff nå som du "eid" meg? Tror samebror har et poeng jeg... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Raste, du har da faenmeg aldri spilt mot meg, ikkje skjønner jeg hvilkne bortforklaringer du henviser til. Tviler ikke på at du går tilbake i tråden og leter da Hvorfor gidder du spille mot meg visst jeg er så jævla dårlig? Du føler deg vel tøff nå som du "eid" meg? Tror samebror har et poeng jeg... Du tror det ja, vel jeg visste jo ikke at du var så lett før jeg hadde spilt mot deg, du virket god i de første 20 spill minuttene...helt til Nannskog og Hoff våknet og slaktet forsvaret ditt. EDIT: Og angående det at jeg er en dårlig taper, så ja det kommer helt ann på... Jeg var f.eks ikke dårlig taper mot tc47 igår fordi han eide meg på alle fellt, men når jeg styrer kampen, og ikke får inn mål pågrunn av teite taklinger fra motstanderen min, og at spissene mine ikke greier å putte, da er det ufortjent...Slik tenker vel alle? Endret 14. mars 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Raste, du har da faenmeg aldri spilt mot meg, ikkje skjønner jeg hvilkne bortforklaringer du henviser til. Tviler ikke på at du går tilbake i tråden og leter da Hvorfor gidder du spille mot meg visst jeg er så jævla dårlig? Du føler deg vel tøff nå som du "eid" meg? Tror samebror har et poeng jeg... Haha, forstår du ikke at jeg kødder med deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jo, det har du jo egentlig gjort i snar 10k innlegg. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Så, så, så kæller. Se fotballkamp i stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 JEG ER TILBAKE PÅ LIVE! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Tidligere idag: Luckynr7(ManUtd)-Sameboe(Fulham) 1-4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Poenget med å poste alle kampene dine? Kamp senere ikveld? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Poenget med å poste alle kampene dine? Kamp senere ikveld? Ta oss en match TomHel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, fix en du! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, fix en du! Gi meg 10 mins så er jeg good 2 go Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Poenget med å poste alle kampene dine? Kamp senere ikveld? Fordi jeg har lysst Dessuten poster jeg kun resultater mot forumbrukere Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 ADda deg som venn nett Sameboe. Må ta oss en match senere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 ADda deg som venn nett Sameboe. Må ta oss en match senere. Kan ta en nå? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) ADda deg som venn nett Sameboe. Må ta oss en match senere. Kan ta en nå? Ja okei, ser at TomHel gamer så vi kan ta en. KOm online. E Det funka dårlig TomHel Endret 15. mars 2009 av Winydancer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vi skulle spille om 1 min da NAT strikes again. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vi skulle spille om 1 min da NAT strikes again. Haha.. ja.. Faen altså.. Må da være en jævla måte å fikse det drite på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg inviterer til Be A Pro, også skifter vi kameravinkel etterpå , jeg tar en ranked, si når du er klar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå