Sameboe Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Sameboe 0 - 6 tc47. Velkommen til de gode på forumet. Tempoet og løpene til Rooney og Ronaldo er noe du har øvd inn, helt klart! De kom jo i ett! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Sameboe 0 - 6 tc47. Velkommen til de gode på forumet. Tempoet og løpene til Rooney og Ronaldo er noe du har øvd inn, helt klart! De kom jo i ett! Haha, stol på meg, det har jeg øvd inn. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Sameboe 0 - 6 tc47. Velkommen til de gode på forumet. Tempoet og løpene til Rooney og Ronaldo er noe du har øvd inn, helt klart! De kom jo i ett! Haha, stol på meg, det har jeg øvd inn. Jeg så det Samt at forsvaret ditt var det en kan kalle vegg! Jeg hadde ikke sjangs med spillet mitt, du var jo verre enn å spille mot legendarisk, mye verre...Jeg har no å lære der Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Sameboe 0 - 6 tc47. Velkommen til de gode på forumet. Tempoet og løpene til Rooney og Ronaldo er noe du har øvd inn, helt klart! De kom jo i ett! Haha, stol på meg, det har jeg øvd inn. Jaja, Alves og Maicon skal nok få løpt godt i fra seg de også bak der. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Føler at jeg har god kontroll nå for tiden der bak ja, det som hjelper meg mye å vinne kamper der jeg sliter med å få det til offensivt. Fikk det til offensivt i den kampen da, samtidig som forsvaret var like solid. Sameboe 0 - 6 tc47. Velkommen til de gode på forumet. Tempoet og løpene til Rooney og Ronaldo er noe du har øvd inn, helt klart! De kom jo i ett! Haha, stol på meg, det har jeg øvd inn. Jaja, Alves og Maicon skal nok få løpt godt i fra seg de også bak der. Hehe. Du vil heller ikke ta kamp i kveld sant? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Nei, begynner å bli stuptrøtt. Siden vi er enige, blir det i morgen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 noen som vil spille mot meg på xbox live? bruker samme gamertag som sameboe Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg er med på litt FIFA, men ikke forvent for mye, er rimelig skakkjørt etter kampen i dag. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg er med på litt FIFA, men ikke forvent for mye, er rimelig skakkjørt etter kampen i dag. ok Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Noen med på litt PSN-Fifa senere? Må bort fra helvete etter kampen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 jeg tapte kun 0-1 mot Stonemeister Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Svært jevnt. Burde vært langt flere mål til begge lag. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 vet keeperne var de som avgjorde kampen mest egentlig Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 lol knuste en engelsk Tottenham to ganger ene gangen da han var Hull og jeg Rosenborg 3-2, og andre gang med Blackburn 3-1 til han ble så sur at han stakk etter tre røde kort Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Fifa klubben diskusjon FC er på jakt etter en ny spiller. Vi søker en spiller som både holder et godt nivå, og som har tid til å spille endel. Legg igjen en post her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=600 Eller send meg en PM om du er interessert Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 TomHel(SK Brann) - Sameboe(Stabæk) 1-4 Jeg eide han rett og slett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hah, eid faktisk. 1. målet ditt fikk du pga en jævlig lagg, sånn at jeg heada ballen ut til deg på 10m. Det andre og fjerde var forsvarstabber av meg. Dette var også 3. kamp siden tirsdag, så jeg er ute av trening. Gratulerer med stor selvtillit. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hah, eid faktisk. 1. målet ditt fikk du pga en jævlig lagg, sånn at jeg heada ballen ut til deg på 10m. Det andre og fjerde var forsvarstabber av meg. Dette var også 3. kamp siden tirsdag, så jeg er ute av trening. Gratulerer med stor selvtillit. Kjære deg, da en spiller finter hele forsvaret ditt, da holder man ikke nivå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå