Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Naturligvis. Rundt juletider pleide jeg å rape The Game. Så ble det bare jevnere og jevnere, nå har vi ikke spilt på sikkert to måneder.

Lenke til kommentar

Hah, bare vent til du møter gutta her. tc47 kommer til å kjøre over deg med tosifret antall scoringer som han har gjort mot flere her inne. Mtp. at jeg slo tc igjen snakker vi vel tresifret når du møter meg.

Neida, men uansett, folk tror de er gode helt til de møter folka og går på en smell.

Lenke til kommentar
Hah, bare vent til du møter gutta her. tc47 kommer til å kjøre over deg med tosifret antall scoringer som han har gjort mot flere her inne. Mtp. at jeg slo tc igjen snakker vi vel tresifret når du møter meg.

Neida, men uansett, folk tror de er gode helt til de møter folka og går på en smell.

shit, hvor mange sifre snakker vi mot meg daa ! oh snap !

Lenke til kommentar

Uff, tapte mot Mr.SS nå.

Første kampen: Han begynte best og forsatte helt til pause. Når 2.omg begynte og endte var jeg klart best. Jeg hadde minst 5 alene mot keeper sjanser som utrolig nok gikk til helvette. Sto 1-1 til ordinær tid. I ekstraomgangene ble jeg dessverre spilt ut og han vant. Kunne gått begge veier, men han vant. Greit det.

Hadde da en utrolig stor sjanse som jeg hadde alene mot keeper, helt til Mr.SS feigt nok klepper meg ned i de 3 siste minuttene av ordinær tid. Fikk rødt kort, men der hadde jeg scort på den.

Andre kampen:

Her var Raste best av alt i alt, men utrolig nok tapte han. Etter å ha fått 2 mann utvist i forsvar.

Ene var grei, men den andre var ikke 100% sjanse. Da hadde jeg 3 andre på lik linje som meg, og jeg ble utrolig nok utvist. Irriterende. Til slutt og i siste liten får han en scoring, og kampen ender 1-2 til hans favør.

Match Fact viste at jeg hadde mye større ballbesittelse, skudd på mål, skudd osv. Har også bilde om Mr.SS prøver å si imot, men denne kampen ble han rundspilt. Synd at jeg ikke satte sjansene, men sånn er det. Han er litt mere effektiv foran mål enn det jeg er.

Synd at han er så jævla effektiv med Ronaldo, løper fra midtstreken og til mål og scorer. Mr.SS er utrolig god med det, og han er også flink med noen andre raske spillere i det.

Det skal han ha da.

Han er også ganske solid i forsvar og har ikke mange forsvarsfeil :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Spilte noen kamper tidligere i dag med en kompis. Jeg var Arsenal og han var Man Utd. Vi spilte turneringsmodus med noen andre lag. Jeg brukte Adebayor og Walcott på topp, noe som fungerte utmerket grunnet Walcott's enorme hurtighet, helt til han blir klippet ned og blir skadet gjennom resten av turneringen. Jeg merker nå hvor avhengig jeg er av Walcott for å få angrep. Siden han har en enorm fart, er det fristende å sende ballen til han så han kan løpe fra midtstreken og helt fram til mål før han sentrer 45 grader ut til Adebayor som scorer. Når jeg måtte spille "ordentlig" med RVP og Ade på topp igjen, fikk jeg det rett og slett ikke til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...