d'espresso Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Ok, skjønner Er det noen mulighet for å få overganger og slikt, men ikke oppdatere skillsa hver uke, da? Trodde dette var en stor oppdatering med transfers og skills, jeg Endret 4. mars 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har jo alle overgangene, fra den første gangen etter squad update i januar ved å laste ned live season update bare en gang. Nå har jeg bare tatt av live season i instillingene mine, og har nyeste overgangene/troppene uten at det oppdaterer hver uke. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som er med på en kamp? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Fy faen så gull du har, Points! Jeg krever rematch! Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ps3 kamp noen ? PSN: ask3408 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Fy faen så gull du har, Points! Jeg krever rematch! Du bør kanskje være stille ang. flaks mtp. kamp nr 2? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Anyone med å game litt på XBOX senere ikveld? Tenker på 23.00 til 01.00 ? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Anyone med å game litt på XBOX senere ikveld? Tenker på 23.00 til 01.00 ? Jepp. GT: potteplante Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Nice, adder deg etter kampene idag! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Add meg og inviter når du er klar. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som vil spille nå? PSN: Jgiggs ANYONE? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Takk for kampene Points! Ble litt slapp, så tar kvelden nå. Skal vi summere opp så ble det vell slik: 1-0 2-0 2-2 (du vant på straffer) 3-4 (du scoret i andre ekstra omgang) 1-3 Altså 2-3 til deg i seiere ;p Må si at det irriterer meg at jeg mister både 2-0 ledelsen min i kampen der jeg taper på straffer.. Samt 2-1 ledelsen min i kampen der du vant i ekstra omgangene..! Begge gangene i 90 minutter! Også helt sykt hvor god Ronaldo er. Du scorte jo på samme måte hver gang, sentret ballen til Ronaldo som jogget fra Aurelio, også skrudde den rundt Reina! Ble så sinnsykt frustrert da det ikke var noen måte å stoppe han på! Men GG! Får spille mer en annen dag! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Yes, ble nok for meg også nå! Noen andre so er med å spille litt senere? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Noen som vil spille? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Seriøst, har de gjort noe med Fifa ? Plutslig er jeg blit så sinnsykt dårlig. Forsvaret mitt presser ikke høyt nok (enda jeg leker med innstillingene på dette), spillere som er nærme motstanderen med ballen klarer ikke takle lenger, de springer OFTE rett forbi som ingen ting og kan gå så fritt som de bare ønsker i feltet mitt. Hva skjer ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 på tide å bytte batteri i kontrollen? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Vi gratulerer Points med å ha vunnet SuperCup I etter en høydramatisk finale mot selveste tc47. Dermed setter vi i gang med ny runde og påmeldingen til SuperCup II er igang! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Gratulerer, gratulerer Hva skjedde med The Game? Var ikke han med i turneringen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Han gikk ut på walk-over, på samme måte som de andre favorittene(meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå