torkeldl Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er det tydeligvis ja.. Skal vi ta kvelden da, eller nekter du å gi deg med tap? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Vi prøver en gang til, jeg vil få ballen til å rulle. EDIT: Men du var visst borte. EDIT2: Jeg tror jeg fant problemet. Jeg laster ned diverse fjortizz-seier og bruker linja rimelig greit. Endret 2. mars 2009 av Points Lenke til kommentar
torkeldl Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Er inne jeg! Var nok ikke det heller nei.. Jaja.. jeg rakk å score vertfall! Hehe! Tar kvelden nå.. Vi får prøve i morgen. Endret 2. mars 2009 av torkeldl Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Okey nå gir vi opp. Dette var jo helt håpløst! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Noen som vil spille? (Xb360) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har ikkje Fifa på 360 diverre, nokon som er med på PS3? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kanskje senere Ed Hunter? Er klar anytime. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som vil spille? (Xbox 360) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som vil spille? (Xbox 360) Seriøst, skaff deg PS3 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg lurer litt på om det har kommet en transfer-update til Fifa 09 nå? Jeg har hørt at den har kommet, og at spillere også har blitt endret, men at det ikke går an å bruke det offline osv.. Noen som vet? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det har kommet, og det går an å bruke offline ja. Må bare laste ned en gang fra ranked spill online/live season update, også lagre squads så har man de offline og. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ok, men jeg trenger vel ikke kjøpe Live gold for å få det offline og? Disse greiene har jeg aldri skjønt.. Noen som vet hvor mye spillernes stats er endret? Hørt Messi har 94 overall og slikt, men det virker jo litt usannsynlig. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kanskje 94 er litt i meste laget, ja, men han er jo forbanna god. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som vil spille nå? (PS3) PSN: Jgiggs Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Det har kommet, og det går an å bruke offline ja. Må bare laste ned en gang fra ranked spill online/live season update, også lagre squads så har man de offline og. Har bare et spørsmål til.. Trykka på Premier League i der jeg måtte skrive inn en kode for å få lasta det ned, men de andre lagene ble ikke oppdatert ? Hvordan fikser jeg de? Er det ikke en stor update, da? Edit: Carew har liksom 89 her.. Dette oppdateres hver uke, eller? På alle ligaen? Faen til surr dette her skulle være, da.. Endret 4. mars 2009 av Haakon* Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg valgte Premier Leuage. Transfer Update kom jo for snart en måned siden, alt jeg trengte å gjøre var å laste ned nyeste Adidas Live Season og vips så hadde jeg alle updatesene (til alle ligane, ikke bare Premier Leauge) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jepp som Kriss sier her, alle ligaene blir oppdatert etter du laster ned nyeste Live Season update. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ja, alle overganger var riktige nå Men er det sånn at bare PL blir oppdatert med skills hver uke da? For Ronaldo har 94, Torres 83, men alle de andre som spiller i andre ligaer har samme skills som de hadde før (så vidt jeg ser) ? Beklager alle dumme spørsmål Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jepp, for at alle ligaene skal bli oppdatert hver uke, må du kjøpe alle ligaene. Personlig, bruker jeg ikke Adidas Live Season siden spillerne som er skadet blir jo utrolig nedgradert så spiller bare med default squads. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå