Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har kommet, og det går an å bruke offline ja. Må bare laste ned en gang fra ranked spill online/live season update, også lagre squads så har man de offline og.

Har bare et spørsmål til.. Trykka på Premier League i der jeg måtte skrive inn en kode for å få lasta det ned, men de andre lagene ble ikke oppdatert ? Hvordan fikser jeg de? Er det ikke en stor update, da?

Edit: Carew har liksom 89 her.. Dette oppdateres hver uke, eller? På alle ligaen? Faen til surr dette her skulle være, da..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Jeg valgte Premier Leuage.

Transfer Update kom jo for snart en måned siden, alt jeg trengte å gjøre var å laste ned nyeste Adidas Live Season og vips så hadde jeg alle updatesene (til alle ligane, ikke bare Premier Leauge)

Lenke til kommentar

Ja, alle overganger var riktige nå :) Men er det sånn at bare PL blir oppdatert med skills hver uke da? For Ronaldo har 94, Torres 83, men alle de andre som spiller i andre ligaer har samme skills som de hadde før (så vidt jeg ser) ?

Beklager alle dumme spørsmål :p

Lenke til kommentar

Jepp, for at alle ligaene skal bli oppdatert hver uke, må du kjøpe alle ligaene. Personlig, bruker jeg ikke Adidas Live Season siden spillerne som er skadet blir jo utrolig nedgradert så spiller bare med default squads.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...