Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Haha, leker med Points i første kamp, den andre ble bare totalt useriøs, og han var borte, så jeg quitta.

Fett at du skriver her hele tida at du leker med meg når jeg ikke spiller seriøst i det hele tatt.

Vel, jeg lekte jo faktisk med deg.

 

Du, imidlertid, påstår til alt og alle at du eier meg hele tida :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Jeg angrer på hva jeg tidligere har sagt om at jeg har lekt med Points. Dette er sludder, vås, ren løgn, bullshit eller hva dere må foretrekker. Jeg er kun en ung gutt som hadde et stort ønske om å sole meg litt i glansen en liten stund, men føler nå at tiden er moden for å stå frem. Points; jeg beklager til deg, jeg vet at du ikke spilte seriøst men allikevel gjør jeg noe så dumt. Jeg håper at du vil tilgi meg og at vi kan fortsette å være bestevenner på diskusjon.no. Nå må jeg legge meg, skal på skolen i morgen og mamma har gitt meg streng beskjed om å jobbe jevnt og trutt så jeg er forberedt til å starte på ungdomsskolen til høsten.

Lenke til kommentar
Jeg angrer på hva jeg tidligere har sagt om at jeg har lekt med Points. Dette er sludder, vås, ren løgn, bullshit eller hva dere må foretrekker. Jeg er kun en ung gutt som hadde et stort ønske om å sole meg litt i glansen en liten stund, men føler nå at tiden er moden for å stå frem. Points; jeg beklager til deg, jeg vet at du ikke spilte seriøst men allikevel gjør jeg noe så dumt. Jeg håper at du vil tilgi meg og at vi kan fortsette å være bestevenner på diskusjon.no. Nå må jeg legge meg, skal på skolen i morgen og mamma har gitt meg streng beskjed om å jobbe jevnt og trutt så jeg er forberedt til å starte på ungdomsskolen til høsten.

Hehe, det går greit, tilgir deg vettu. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Nynorsk novella som jeg snakka om. Får ikke til å lage en "spennende" slutt :hm:

 

Beklager forresten dårlig gramatikk i det lange innlegget mitt. Nesten som om jeg skrev det i søvne.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Nynorsk novella som jeg snakka om. Får ikke til å lage en "spennende" slutt :hm:

Du kan jo avslutte med at denne "Knut" blir seksuelt mishandlet av 2 menn.

 

Beklager forresten dårlig gramatikk i det lange innlegget mitt. Nesten som om jeg skrev det i søvne.

Ser kun én feil, ellers greit skrevet innlegg.

Tilfeldigvis hadde han to kompiser! :D

 

Eg veit du eig hugleik for det eventyrlege vokabularet mitt, så du treng ikkje vere beskjeden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...