Bruker-161582 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg spiller på Playstation 3 ! Legg meg til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Mr.SS har ps3. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg spiller på Playstation 3 ! Legg meg til Legg til meg så vi kan spille senere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Haha, leker med Points i første kamp, den andre ble bare totalt useriøs, og han var borte, så jeg quitta. Lenke til kommentar
torkeldl Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noken som vil spele ein kamp eller to? Treng litt trening! ;P Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Skjedde ErlendRU? Når jeg endelig greide å spille litt Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg blei forbanna på det usaklig dårlige forsvarsspillet mitt, så jeg fikk et lite anfall og kom borti av-knappen Sorry. Skjønner ikke hva som skjer i dag, tapt alt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Haha, leker med Points i første kamp, den andre ble bare totalt useriøs, og han var borte, så jeg quitta. Fett at du skriver her hele tida at du leker med meg når jeg ikke spiller seriøst i det hele tatt. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 noen hypp på en match eller to? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Haha, leker med Points i første kamp, den andre ble bare totalt useriøs, og han var borte, så jeg quitta. Fett at du skriver her hele tida at du leker med meg når jeg ikke spiller seriøst i det hele tatt. Vel, jeg lekte jo faktisk med deg. Du, imidlertid, påstår til alt og alle at du eier meg hele tida Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Tozva du må jo akseptere meg som venn da! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg heter aunron på PSN. Add meg, så tar vi en match en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg angrer på hva jeg tidligere har sagt om at jeg har lekt med Points. Dette er sludder, vås, ren løgn, bullshit eller hva dere må foretrekker. Jeg er kun en ung gutt som hadde et stort ønske om å sole meg litt i glansen en liten stund, men føler nå at tiden er moden for å stå frem. Points; jeg beklager til deg, jeg vet at du ikke spilte seriøst men allikevel gjør jeg noe så dumt. Jeg håper at du vil tilgi meg og at vi kan fortsette å være bestevenner på diskusjon.no. Nå må jeg legge meg, skal på skolen i morgen og mamma har gitt meg streng beskjed om å jobbe jevnt og trutt så jeg er forberedt til å starte på ungdomsskolen til høsten. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg angrer på hva jeg tidligere har sagt om at jeg har lekt med Points. Dette er sludder, vås, ren løgn, bullshit eller hva dere må foretrekker. Jeg er kun en ung gutt som hadde et stort ønske om å sole meg litt i glansen en liten stund, men føler nå at tiden er moden for å stå frem. Points; jeg beklager til deg, jeg vet at du ikke spilte seriøst men allikevel gjør jeg noe så dumt. Jeg håper at du vil tilgi meg og at vi kan fortsette å være bestevenner på diskusjon.no. Nå må jeg legge meg, skal på skolen i morgen og mamma har gitt meg streng beskjed om å jobbe jevnt og trutt så jeg er forberedt til å starte på ungdomsskolen til høsten. Hehe, det går greit, tilgir deg vettu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg fikk desverre ikke til å sove, så om du orker, kan du hjelpe meg med leksene? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Klart det vettu. Hva sliter du med da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Nynorsk novella som jeg snakka om. Får ikke til å lage en "spennende" slutt Beklager forresten dårlig gramatikk i det lange innlegget mitt. Nesten som om jeg skrev det i søvne. Endret 25. februar 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Nynorsk novella som jeg snakka om. Får ikke til å lage en "spennende" slutt Du kan jo avslutte med at denne "Knut" blir seksuelt mishandlet av 2 menn. Beklager forresten dårlig gramatikk i det lange innlegget mitt. Nesten som om jeg skrev det i søvne. Ser kun én feil, ellers greit skrevet innlegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nynorsk novella som jeg snakka om. Får ikke til å lage en "spennende" slutt Du kan jo avslutte med at denne "Knut" blir seksuelt mishandlet av 2 menn. Beklager forresten dårlig gramatikk i det lange innlegget mitt. Nesten som om jeg skrev det i søvne. Ser kun én feil, ellers greit skrevet innlegg. Tilfeldigvis hadde han to kompiser! Eg veit du eig hugleik for det eventyrlege vokabularet mitt, så du treng ikkje vere beskjeden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå