Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Faen heller da. Skal spille mot en kamerat på Live nå, men når vi joiner hverandre står lobbyen bare å loker i noen sekunder før vi får "Denne spilløkten er ikke lenger tilgjengelig" begge to. Andre som har hatt samme problem? :/

Har ingenting å gjøre med PSN/Live. Det har å gjøre med port. Jeg fikk dette hele 2007 fra okt-des med Fifa 08, men fikset det av å følge noen guides på www.portforward.com. Vel, var egentlig en kompis som gjorde det for meg. Er litt stress for meg :p

Aha, kanskje sant det. Skal sjekke det ut, takk for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har noen spørsmål om gameplayet.

- Kan man kontrollere skuddene mer enn før? Velge om man skal skyte knallhardt langs bakken, strak rist i nettaket eller skru den i krysset fra hjørnet av 16-meteren?

- Går det i det hele tatt ann å sende i vei et skudd som ikke skrur i det hele tatt?

- Er skruen på skuddene overdrevet?

- Kan man styre med pilene? (X360)

- Går det ann å slå lissepasninger på 60 meter, rett på brystkassa til spillerne? (Xabi Alonso, Scholes, Cesc etc.)

Lenke til kommentar

Ja, med litt erfaring. Ja, wtf?. Nei, man har kontroll. Nei, next-gen skal bli kvitt pilbruk. Ja, hvis man er god nok, jeg har gjort det med Scholes i be a pro karrieren og det er herlig som faen når det fungerer, men selvfølgelig er det ikke lett, og det skal det ikke være.

Lenke til kommentar

Orker ikke å lese gjennom alt, så sorry hvis det er nevnt fra før.

Det er en gigastor brist med spillet, dessverre på godsaken Be a pro. Nemlig det at man bare kan være en spiller. Kan spille muliplayer, men det er bare singelplayer som er hoved duden i pressen osv. Latterlig at man ikke kan være flere samtidig, som på Euro. Nedtur :(

Lenke til kommentar
Orker ikke å lese gjennom alt, så sorry hvis det er nevnt fra før.

Det er en gigastor brist med spillet, dessverre på godsaken Be a pro. Nemlig det at man bare kan være en spiller. Kan spille muliplayer, men det er bare singelplayer som er hoved duden i pressen osv. Latterlig at man ikke kan være flere samtidig, som på Euro. Nedtur :(

Er det ikke det som er hele poenget med Be a pro? Å være kun 1 spiller..

Jeg har ikke prøvd Euro spillet, hvordan er det der?

Lenke til kommentar
Da var jeg tilbake etter å ha hatt lekestue med ErlendRU. Siste kampen endte 8-0 :!:

Må innrømme at jeg ga litt opp etter 4-0. Faen så dårlig forsvar Barca har. Men for all del, ikke nevn kampen før da jeg holdt til nesten ut ekstraomgangene med to røde kort. ;) Jeg må tørrtrene!

Lenke til kommentar
Da var jeg tilbake etter å ha hatt lekestue med ErlendRU. Siste kampen endte 8-0 :!:

Må innrømme at jeg ga litt opp etter 4-0. Faen så dårlig forsvar Barca har. Men for all del, ikke nevn kampen før da jeg holdt til nesten ut ekstraomgangene med to røde kort. ;) Jeg må tørrtrene!

Men jeg kan jo nevne kampen før der igjen da jeg ledet 3-0 til pause og internetten din "klikka" :!:

Da har Sveerbatov skaffa seg 360 og FIFA :D

LIVE id: Sveern

Legger deg til etterpå. Håper for guds skyld du har headset, begynner å bli lei av at ingen har headset.

Lenke til kommentar

Men jeg kan jo nevne kampen før der igjen da jeg ledet 3-0 til pause og internetten din "klikka" :!:

Hehe, den gjorde faktisk det. Stikker ikke selv om jeg taper aldri så mye, hvis jeg ikke er absolutt nødt eller det klikker. :) Det så du jo i siste kampen. Taper med stil hvertfall. :p Men bare vent til ejg får trent litt, ikke spilt noe Fifa på år og dag, så det kommer seg nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...