Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Hadde jeg ment camping, så hadde jeg skrevet det, så enkelt er det. Men det er nok et bra alternativ for amish'er.

 

Kan spille litt en liten time nå om noen er med på treningskamp..

Yes sir!

 

Roman, jeg vettafaen, suger hvertfall.

Lenke til kommentar

Trodde jeg forsto meg mye på sånt jeg, men det skjønte jeg ikke noe av. :p Har åpna de portene jeg skal på "routeren" tror jeg. Har fibernett med en såkalt hjemmesentral, så det er minimalt med innstillinger jeg kan gjøre. Stort sett bare åpne porter og sette passord på nettverket, skikkelig dritt at det er så begrensa.

 

Er det riktig at TCP/UDP 3073-3075 og UDP 87-89 er de portene som skal være åpne? Veit ikke hvor jeg har det fra, men hvertfall de som er åpna hos meg. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Restrictions åssen da?

 

Edit: NATen min er moderate, det er vel tomhel sin også så vidt jeg husker, så tipper det er derfor. Irriterende at det er umulig å få den til open når man kobler gjennom pc.

Ikke umulig, bare jævla innvikla, irriterende og vanskelig.

 

 

Trodde jeg forsto meg mye på sånt jeg, men det skjønte jeg ikke noe av. :p Har åpna de portene jeg skal på "routeren" tror jeg. Har fibernett med en såkalt hjemmesentral, så det er minimalt med innstillinger jeg kan gjøre. Stort sett bare åpne porter og sette passord på nettverket, skikkelig dritt at det er så begrensa.

 

Er det riktig at TCP/UDP 3073-3075 og UDP 87-89 er de portene som skal være åpne? Veit ikke hvor jeg har det fra, men hvertfall de som er åpna hos meg. :hmm:

Nat 1, 2 og 3 er det samme som Open, moderate og strict. Du må kanskje åpne portene på modemet i tillegg til ruteren også...
Lenke til kommentar

Har man rutermodem, så må man det. Har man gammel type modem, så trenger man ikke. Jeg har rutermodem, men jeg kjørte bridge på det, sånn at det funker som gammeldags "modem" selvom den er en ruter. Litt komplisert, men å kjøre bridge tok meg 2 min på hjemmesiden til ruteren. Og etter det har en trådløs ruter som jeg ikke har åpnet noe port på, og det funker 100% å spille online på FIFA og alle spill for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...