Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Da har jeg testet skillsa til tc47, tålmodigheten hans i oppbyggingen av angrepene er irriterende, og så er han så jævlig cool finisher.

 

Argentina (tc47) 1 - 1 Brasil (Rome) 4 - 5 i straffekonk

Man Utd 3 - 1 Arsenal - veldig fortjent seier til tc47

West Ham 0 - 1 Pompey - hadde spilt rundt 70 før internetten min datt ut. Var for ordens skyld Pompey og fikk ledelsen etter et klønete perlemål av Crouch (hvem andre enn han klarer det?), mens tc47 fikk Carlton Cole utvist uten at noen av oss merket det i første omgang.

 

Generelt sett er han nok litt bedre enn meg og han eier rett og slett med United. ;/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen, har lekt med Wisbatov fra ende til grunn. Vant alle kampene utenom to kamper. Tapte da 2-0 og 4-0. Den 4-0 seieren kom pga at jeg hadde Vidic utvist + at jeg ga han et mål utrolig vis ved å sentre ballen til han fra keeper.

2-0 seieren var sterkt fra han sin side, viste mentalitet og styrke da.

De gangene jeg vant var det total overkjøring, var vel ingen grunn til å tro at ikke dette gikk veien for Raste :)

Så dermed fikk jeg 5 eller 6 seiere og han stakk av med to :)

Vant også en kamp 5-0 over han. Var totaloverkjøring det, ikke sant Wisba?

 

:)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Første kampen spilte jeg med Celtic mot United og driblet hele høyre siden din på r?va gang på gang med Mcgeady. Du vant den i ekstratid fordi midtstopperne har 50 i acceleration. 3 - 1 der. 5 - 0 kampen var overkjøring men hadde Vidic utvist ved 2 - 0. 3 - 2 kampen skapte du serr 3 sjanser mot 15 og jeg tapte SYKT ufortjent. De siste to kampene (de jeg vant) skjerpet jeg meg fordi tc ba meg om det. Har antagelig hatt min verste dag på FIFA i dag spillemessig så jeg får bevise det i morgen. Forresten er Raste virkelig r?va til å takle, og jeg fikk scoret to ganger med frispark varianten min i dag.

Lenke til kommentar
Første kampen spilte jeg med Celtic mot United og driblet hele høyre siden din på r?va gang på gang med Mcgeady. Du vant den i ekstratid fordi midtstopperne har 50 i acceleration. 3 - 1 der. 5 - 0 kampen var overkjøring men hadde Vidic utvist ved 2 - 0. 3 - 2 kampen skapte du serr 3 sjanser mot 15 og jeg tapte SYKT ufortjent. De siste to kampene (de jeg vant) skjerpet jeg meg fordi tc ba meg om det. Har antagelig hatt min verste dag på FIFA i dag spillemessig så jeg får bevise det i morgen. Forresten er Raste virkelig r?va til å takle, og jeg fikk scoret to ganger med frispark varianten min i dag.

R?va?

Du hadde en sjanse og her kommer beviset. Visste at du skulle komme med unnskyldning, men du hadde et skudd på mål. Ingen flere.

 

Bevis?

Joda, tok bilde itilfelle. Jeg eide deg den første kampen :)

 

Du hadde litt mere ballbesittelse enn meg, men det er fordi du driver å dribler og det værste er at du noen ganger finter deg seg :p

post-105857-1235125395_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Read: CELTIC - United. Det er klart du får avslutninger når begge stopperne mine er treige som stein. Jeg tror faktisk jeg hadde vunnet hadde jeg startet med de raskeste spissene, og ikke de fyrtårnene. Jeg har forresten alltid mest posession pga. at jeg har Arsenal tactics som custom. Raske baller langs bakken Mmmm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...