Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva faen! "You have lost your connection to the EA servers blabla.." =/

 

Argh, var en bra kamp og. Jeg datt ikke ut eller noe. Invite meg du.

 

Er det ikke fullt da?

 

Det er ikke turnering innpå FIFA eller noe, det er bare kamper vi spiller som Points må rekorde i en tabell, derfor han villa ha mindre folk. Så derfor sier jeg, spør nå. :p

Lenke til kommentar

Ser du Benitez, job done. :)

 

hey, gaamst just sent me a fræænd request.

 

Kommer ikke inn igjen jeg. =/ "The EA servers are not available at this time. Please try again later" Vel, nå ble jeg litt hissig her. Når jeg faktisk får til litt spill så går det til helvete. Syk sjanse jeg bomma på rett før det klikka også. :( Skal prøve å restarte jeg. Skal ha omkamp! :p

 

Haha sier du, husker du spillet mitt før jeg traff stolpen? Brasil kan være syke. Men ja, du bomma på en og. Som jeg sa, bedre spill av deg = bedre kamp. :) Fiks problemet, jeg venter.

Lenke til kommentar
Haha sier du, husker du spillet mitt før jeg traff stolpen? Brasil kan være syke. Men ja, du bomma på en og. Som jeg sa, bedre spill av deg = bedre kamp. :) Fiks problemet, jeg venter.

Hehe ja, blir bare så jævla furten og barnslig når det går mot meg. Like dårlig taper som resten av gjengen her tenker jeg. Brifer bare ikke i denne tråden med at jeg egentlig er best da. Okay, prøver igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...