Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Tipper det blir noe av det samme mot Tobbe nå... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Okay, nå skal jeg prøve her. Og ikke gi opp etter 20 min. Og ikke skrive her mens vi spiller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Okay, nå skal jeg prøve her. Og ikke gi opp etter 20 min. Og ikke skrive her mens vi spiller. Ok, seriøst nå. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Sier dere ifra hvis det blir ledig plass i denne turneringen deres eller hva dere holder på med? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Morsomt å se hvor mye SS eier Raste. Du hakke tenkt å gi opp snart, og innrømme at SS er bedre, Raste? Ble du edru så fort? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Sier dere ifra hvis det blir ledig plass i denne turneringen deres eller hva dere holder på med? Hvis du vil at Points skal la deg være med, er det sikkert en god til å spørre nå. Han er drita og sier sikkert ja. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Tror noen har fått litt feil innblikk av meg. Hvem i helvete, bortsett fra points, som påstår at han leker med meg, selv når jeg vinner 5-2, har egentlig sagt det? Jeg slo nettopp tobbe 2-0. Herregud hv aforvente rdu. Deter i det hele tatt tragisk av deg å prøve å utnyte en som er berusetr. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er det ikke fullt da? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hva faen! "You have lost your connection to the EA servers blabla.." =/ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Points, hva skjer med deg? Full eller tulle-full? Det innlegget du skrev til meg er jo alt korrekt av ord osv, men nå skriver jo du kun tull Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hva faen! "You have lost your connection to the EA servers blabla.." =/ Argh, var en bra kamp og. Jeg datt ikke ut eller noe. Invite meg du. Er det ikke fullt da? Det er ikke turnering innpå FIFA eller noe, det er bare kamper vi spiller som Points må rekorde i en tabell, derfor han villa ha mindre folk. Så derfor sier jeg, spør nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Er det ikke fullt da? Om jeg er full ja? Ja fy faen. EN Du er med du. hey gaamst sent me a meeagge Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hehe okå, da spør jeg pent Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kommer ikke inn igjen jeg. =/ "The EA servers are not available at this time. Please try again later" Vel, nå ble jeg litt hissig her. Når jeg faktisk får til litt spill så går det til helvete. Syk sjanse jeg bomma på rett før det klikka også. Skal prøve å restarte jeg. Skal ha omkamp! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ser du Benitez, job done. hey, gaamst just sent me a fræænd request. Kommer ikke inn igjen jeg. =/ "The EA servers are not available at this time. Please try again later" Vel, nå ble jeg litt hissig her. Når jeg faktisk får til litt spill så går det til helvete. Syk sjanse jeg bomma på rett før det klikka også. Skal prøve å restarte jeg. Skal ha omkamp! Haha sier du, husker du spillet mitt før jeg traff stolpen? Brasil kan være syke. Men ja, du bomma på en og. Som jeg sa, bedre spill av deg = bedre kamp. Fiks problemet, jeg venter. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Haha sier du, husker du spillet mitt før jeg traff stolpen? Brasil kan være syke. Men ja, du bomma på en og. Som jeg sa, bedre spill av deg = bedre kamp. Fiks problemet, jeg venter. Hehe ja, blir bare så jævla furten og barnslig når det går mot meg. Like dårlig taper som resten av gjengen her tenker jeg. Brifer bare ikke i denne tråden med at jeg egentlig er best da. Okay, prøver igjen! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvordan funker dette a? Bare å invite noen til match? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ja, men vær enig med de før kampen at det er turneringskamp. Også skriver du resultatet i official tråden. AAAARGH Erlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå