Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Likevel er det en hårreisende beskyldning, likedant useriøst. Men når det er sagt er det på langt nær det mest overraskende du har kommet med, fordi det begynner å bli mange tåpeligheter man kan velge i når man skal presentere de "seriøse" argumentasjonsevnene dine. For meg er du bare en fyr full av sinne, frykt og hat etter å ha tapt i Fifa - og når du begynner å prøve og redde ryktet ditt her tar det bare helt av med alskens hvite løgner og beskyldninger. Det eneste som mangler er om du spør om jeg vil tror jeg vil få verdensherredømme en dag, det er på det nivået der..

 

Misunnelsen din over at jeg er så mye bedre enn deg prøver du å få gjort til at jeg er en selvgod, håven drittsekk. Det vil jeg ha meg frabedt. Du bør se deg selv i speilet og tenke over det du har sagt. Også til slutt bør du si til deg selv: "Hva er det jeg egentlig driver med? På tide å få livet mitt lappet sammen".

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

XBOX live kid som gjerne tar på seg en match mot en av peepsa på forumet.

 

Kan vell beskrive meg som en PES-avhengig gutt som har falt over til "the dark side" etter at FIFA09 trollbundet meg. Jeg har som vanlig 90% banespill i mine kamper, men scorer særs sjeldent siden jeg suger på å putte..!

 

Jakter utfordringer! Lurer på hvor stort nivået på forumet her faktisk er :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
XBOX live kid som gjerne tar på seg en match mot en av peepsa på forumet.

 

Kan vell beskrive meg som en PES-avhengig gutt som har falt over til "the dark side" etter at FIFA09 trollbundet meg. Jeg har som vanlig 90% banespill i mine kamper, men scorer særs sjeldent siden jeg suger på å putte..!

 

Jakter utfordringer! Lurer på hvor stort nivået på forumet her faktisk er :)

legg til tomhel :)

Lenke til kommentar

Ser etter norske folk å spele med eg og, på Xbox Live seff.. :]

 

Sliter litt med overgangen frå PES til Fifa, so satsa på eg kan plukke opp eit par tips and tricks frå folk når vi gamer! Er ikkje spesielt god, so don't expect much.. Men blir vel bedre etterkvart som eg får spelt mot dyktige folk!

 

GT: Torkel89

Legger deg til TomHel !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...