Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Etter hva jeg kunne se drev spillerne dine og løp som gale hester etter meg på både 4 - 0 , 5 - 0, 6 - 0 og litt på 7 - 0 før du fant ut at du kunne rette opp "inntrykket" ved å spille useriøst ved den stillingen. Det er det som er patetisk, ikke jug. Deal with it.

 

2. Det at du måttte drite eller pisse, og sa det på MSN, det så jeg ikke - siden jeg konsentrerer meg om matchen vanligvis isteden for å surre rundt på pcen.

 

3. Alle målene dine kom av forsvarsfeil? Hvor mange ganger har vi her inne ikke hørt den. Skulle tro du gjorde så mange forsvarsfeil at du aldri fikk tid til å gå i angrep, virker sånn ihvertfall da det ser ut til å være den unnskyldningen du tror fungerer best. Well, not anymore ...

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Nå kommer du med så mange latterlige utsagn at jeg ber deg roe deg ned litt, også komme tilbake og unnskylde deg senere.

Skjønner godt at det tar på å tape 10 - 0 , hadde vært provosert selv. Men å si at du chattet istedet for å spille blir for dumt, FOR DET GJORDE DU FAKTISK IKKE. Hvem juger nå?

Lenke til kommentar
Skulle gjerne kjørt deg rundt gang på gang med Stewart Downing og Afonso Alves, jeg, Gaamst, men regner med at du har en kjeksboks. Det er leit for deg at FIFA reflekterer lagenes ferdigheter i virkeligheten, og at akkurat som IRL er Barcelona og United de klart beste lagene, mens Chelsea er like "gode" som alltid. Jgiggs er PSN Mr. SS. Vi kan spille et par i morgen ettersom Raste ikke engang svarer på PS3 når jeg spør om kamp.

 

 

Ikke drit deg sjøl i trynet a, det er jo akkurat det som er poenget mitt! United og Barca ER de beste lagene, derfor er det bare dynger som velger dem for de eier ikke skills. Det er mye prat her ass, men ingen som har tatt turen enda. Har enda ikke blitt utfordret her, er ikke sint, men veldig veldig skuffet...

Lenke til kommentar

Morsomt at du skal begynne å snakke om juging som definerte ordet for meg i de tidligere feidene våres her på forumet. Jeg har alt mitt på det tørre, og det kan en hvilken som helst oppegående person fatte hvis han analyserer postene oss to i mellom på disse siste sidene. I fare for å si noe jeg kommer til å angre på så stopper jeg her.

 

veldigsaklig: Godt poeng!

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Skulle gjerne kjørt deg rundt gang på gang med Stewart Downing og Afonso Alves, jeg, Gaamst, men regner med at du har en kjeksboks. Det er leit for deg at FIFA reflekterer lagenes ferdigheter i virkeligheten, og at akkurat som IRL er Barcelona og United de klart beste lagene, mens Chelsea er like "gode" som alltid. Jgiggs er PSN Mr. SS. Vi kan spille et par i morgen ettersom Raste ikke engang svarer på PS3 når jeg spør om kamp.

 

 

Ikke drit deg sjøl i trynet a, det er jo akkurat det som er poenget mitt! United og Barca ER de beste lagene, derfor er det bare dynger som velger dem for de eier ikke skills. Det er mye prat her ass, men ingen som har tatt turen enda. Har enda ikke blitt utfordret her, er ikke sint, men veldig veldig skuffet...

KOM PÅ LIVE ASAP!
Lenke til kommentar

Gleder meg til du har fått kjøpt xboxen til meg Raste. Takker ja til det så kan du være bitchen min.

 

Det at du sier at jeg tror jeg er CR7 blir litt feil. Du spurte meg om jeg syntes jeg var god, jeg kan liksom ikke si nei da - for som jeg sa selv blir det å juge. At du presser fram slike trekk ved meg selv blir, for å bruke et ord du er glad i, patetisk.

At du sier at jeg spiller spillet 24/7 viser hvem som er voksen og hvem som er barnslig av oss. Gleder meg til noen andre her begynner å merke hvor latterlig du kan være å spille mot, fordi det er den beste komedien hittil i 2009.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...