Raste Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) PS3 vil alltid være best, men skulle ønske man fikk tak i XboX kontrollene på PS3. De er digge Endret 19. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg slo Wisbatov 3-1 før dere spilte SS, nå må jeg nesten spille kamp mot deg en gang snart. Jeg er med på 360 turneringen nå men kan jo egentlig være med på begge. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Serr, de siste ti sidene i denne tråden er reinspikka underholdning fra ende til annen! Fy søren og mange dårlige tapere det er her. Men sånn skal det være! Er ikke noe bedre selv akkurat. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Serr, de siste ti sidene i denne tråden er reinspikka underholdning fra ende til annen! Fy søren og mange dårlige tapere det er her. Men sånn skal det være! Er ikke noe bedre selv akkurat. Faen, har kost meg med Points og The Game sine innlegg. Er jo virkelig kos det Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er sant. Sitter å humrer mens jeg leser Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 SS slo meg, men vil si at kampen var jevn, men resultatet er et resultat som viser hvordan kampen var. Jeg blir ofte for posession orientert og skaper for lite. Kampen med tc var som normalt. Jeg slipper inn ett og utligner så scorer tc og jeg går all out attack og slipper inn et tredje. Tc stresser meg også slik at jeg ikke kan kjøre fintene mine. Ja det var meg Raste. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Der slo jeg Points hele 7-2 i treningskampen først, også i første turneringskampen 7-1 den gangen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hahaha, leser hele tiden at folk har slått Points. Er han så dårlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hahaha, leser hele tiden at folk har slått Points. Er han så dårlig? Ja, han er ganske svak. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Her sier vi det rett ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det er klart. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Er i my country (PS3) og venter på første herfra. Har ikke PC for øyeblikket SS så du kan få msn når jeg får meg ny. Yay for PS3 nettleser. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kan bli med å spille senere i kveld kanskje Giggs. Serr, de siste ti sidene i denne tråden er reinspikka underholdning fra ende til annen! Fy søren og mange dårlige tapere det er her. Men sånn skal det være! Er ikke noe bedre selv akkurat. Sanne ord du sier. Men jeg er foreløpig ubeseiret mot både tc47 (du husker det kanskje ikke, men vi tok et par kamper for lenge siden - derfor jeg allerede har deg som friend på ps3), Raste (dette sier INGENTING siden han er den største sutreungen her inne, imo) og nå har Wisbatov også blitt lagt til i min samling av skalper. Skal bli spennende å se om noen her i det hele tatt vil slå meg noen gang. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg har spilt mot deg og jeg vant ikke noen av de kampene? Hvordan kan du være så sikker? Utfordrer deg til kamp nå jeg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg lekte meg mot stebroren min isted med Norge Norge - Nederland 6-0.. Nederland med en sjanse i hele kampen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Raste... Akk ja. Jeg anbefaler å prøve noe nytt. Mer passende til din aldersgruppe er kanskje dette? Holla når du er god nok til å leke med the big boys a. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hehe, Lek & Lær var bedre før med han frosken. Artig spill, husker at jeg spilte det før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Are you watching Mer*kremt*TheGame!?!?!?!? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hehe, Lek & Lær var bedre før med han frosken. Artig spill, husker at jeg spilte det før. Var der vi kunne spille pog? Og hadde brevvenner og slikt? For et utrolig døvt spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg er med på turnering og ikke-turnering fra halv ni og uttover, bare en dag til med skole uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå