Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Når har jeg sagt at jeg slår deg? Jeg aksepterer at du er litt bedre enn meg. For du er ikke noe mer. Hver jævla gang du vinner så har du enten lekt eller hatt full kontroll. Hadde det ikke vært for nettet som støtt og stadig faller ut, så kunne jeg kanskje hatt litt statstikk å vise til også. Helt i starten av kampen hadde jeg en enorm og en god sjanse. Var alene gjennom minst like mange ganger som deg. Ditt andre mål, som kom på corner, var helt random. Ingen kan være ekstremt skilled på corner, eller? Gå mot ball, trykke B og håpe på det beste. Første og tredje målet var bra, men alikevell gir ikke 3-0 et realistisk tilbakeblikk på kampen. Forresten ble det vel egentlig 3-1, som passer bedre. Etter 80min hadde jeg gitt opp, som du sikkert merket på innsatsen. At du hadde full kontroll hele kampen er bullshit. Du scorer på overtid i første omgang, men resten av omgangen er min. Jeg har nesten alle sjansene, og burde strengt tatt ledet. I starten av andre omgang er det din tur, noe som vises på resultatskiva. Etter 75min er det egentlig jevnspilt, ingen får de helt store sjansene. Om du går etter de som skryter på seg skills, så burde du strengt tatt gå etter The Game og Mr. SS, selv om jeg ikke tviler på at SS har det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Enda en latterlig kamp for du knuste meg eller?

2-1 etter et cornermål (sjokk), og scoring på overtid. Eneste plusset var at jeg for en gangs skyld hadde fortjent å vinne.

Lenke til kommentar

FÅr dere andre som kobler opp gjennom pcen open på NAT eller? Får ikke til å få den open jeg, gjør jo at det er mange jeg ikke kan koble til og at det lagger og sånt. Kampen jeg spilte nå nettopp lagga som et lite helvete. =/ Har vel også med hvor folk er fra og sånt, men allikevel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Plutselig en dag jeg hadde hat xboxen hos en venn, og skulle plugge opp hjemme så var den moderate. Får den ikke på open samme faen hva jeg gjør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ingen som skriver her jo.

Da har jeg og Points spilt en ca 10 kamper ikveld, og der har vært svært underholdene. De første kampene var ikke noe seriøse, men vi begynte for fullt etter ca 5 kamper. Points vant to kamper på rad, før jeg fant meg for god for alt dette, og startet med Barcelona. Det gidde suksess. Vant de tre neste kampene, den ene med 7-3 som margin. Eto'o var rett og slett ustoppelig, med 5 mål på 13 skudd, alle on target. Det 7. målet var rett og slett herlig, Points kan få beskrive det i detalj om han vil. Skal innrømme at jeg hadde flaks i noen av målsituasjonene, men mtp. kampbildet og 13 mot 5 skudd på mål, så var det egentlig fortjent. Lenge siden sist FIFA har vært så morsomt, både pga angrepsfotballen, og min plutselige og etterlengtede toppform. Vil si det var en snill beskrivelse.

Meen som alle gode ting, så må dette ta slutt. Opp halv 7 idag, men man skal være fornøyd med seks timers søvn!?

Kan ikke vente på at The Game får live, så han også kan få smake litt knus etterhvert.

Godnatt Points :)

Lenke til kommentar
Jeg har bevist min genialitet. Skal ordne ny livekonto, når jeg klarer å mekke internett innstillingene på den nye pcen. Ttt når man ikke er datakynig.

Ta å fiks Live da, så kan vi fortsette der vi slapp: nemlig med at jeg vinner og du taper. Og før du kommer med at det er piss osv. så er det feil. Mot slutten av perioden hvor vi spilte mye slo jeg deg nesten hver gang.

(Ikke ta dette så tungt, bare prøver å pirre deg til å få fiksa internetten.)

Keen på å spille TomHel?

Elsker å spille mot TomHel, kan bare lene seg tilbake å slappe av mens jeg ser på How I Met Your Mother og allikevel vinne kampen greit.

:)

Liker måten du uttrykker deg på, brannfarlige saker.

Men Fifa er så lett... dere snakker om hvem som er best, men alle spiller med det samme homselaget. Er jo ingen utfordring å vinne med manure, ihvertfall ikke HVIS de er som dere sier, verdens beste lag...

Prøv å alltid være svakere lag enn motstanderen da, det er som regel det som skjer med meg. Men det er jo selvfølgelig fordi jeg vil prøve ut de forskjellige lagene, men kommer alltid opp imot manure eller Barcelona, den rynkete kontrollen min får alltid kjørt seg i parkinson hendene mine i disse kampene. Helvetes slit.

Savner de klassiske kampene mot The Game, old-school passion og commitment, f.eks. Boro mot West Ham. Det er bare i disse kampene det er mulig å nyte spillet. Da kommer alle screamerne, utvisningene, de kampendrene feilene, frisparkene osv osv. Grunnen til det er jo enkelt at alle spillerne ikke har 100 på alt av acceleration, finishing, strength osv., de tre ALLER mest avgjørende attributtene på spillet!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hvordan nytter det, når Points kjører United fast, om jeg er City, United eller Barcelona? Ser absolutt hvor du vil, og ettersom The Game skryter deg opp i skyene, vil jeg teste nivået. Har ikke vinterferie, så jeg legger meg nå, men ikveld?

Lenke til kommentar

Skulle gjerne kjørt deg rundt gang på gang med Stewart Downing og Afonso Alves, jeg, Gaamst, men regner med at du har en kjeksboks. Det er leit for deg at FIFA reflekterer lagenes ferdigheter i virkeligheten, og at akkurat som IRL er Barcelona og United de klart beste lagene, mens Chelsea er like "gode" som alltid. Jgiggs er PSN Mr. SS. Vi kan spille et par i morgen ettersom Raste ikke engang svarer på PS3 når jeg spør om kamp.

Lenke til kommentar
*snip*

Lever du virkelig på en så fantasi full verden?

Synd at du ikke kan prate sant, ja du kritiserte meg i forrige gårs med det og nå gjør jeg det med deg. At du ikke kan innrømme at jeg fortjente å vinne den første kampen, er jo helt skandaleløst. Så du virkelig på Match-Facts etter kampen fra den første kampen?

Tipper du ikke gjorde det.

Du baserer deg på kun det du føler etter kampen og sier vill fantasi. Jeg eide den kampen seriøst og jeg var overlegen mot deg. Om vi skal regne med ordinær tid så eide jeg deg like mye som Fulham ble overkjørt i går.

Du skal ha for at du fikk magiske krefter plutselig i 70 minutt og at du greide å komme deg opp. Så var jo alle målene dine etter forsvarsfeil fra meg. Innrømmer du det?

Gjør vel ikke det, om du ikke greier å innrømme at 80% av målene dine kommer etter forsvarsfeil fra meg så da vet jeg ikke.

Den andre og tredje kampen eide du meg, det innrømmer jeg. Da hadde jeg ingen sjans.

Fjerde kampen var mere jevn, men jeg hadde hele første omg og ikke si noe annet. Skjekket match fact etter første omg. og jeg hadde bedre tall. Jeg ledet tross alt 3-1.

I andre omg ble jeg vel litt mere defensivt og som gjorde at du presset meg til å gjøre feil. Det var flott gjort at deg, er ikke mange som har tro etter dem har blitt rundspilt :)

Det med at du sier at jeg får anfall etter kampen, hvorfor juger du? Du er ikke på msn under kampen har jeg merket, og da har jeg begynt å utrykke mine følelser å skrive ned det der. Selv om jeg skriver noen banneord, betyr det ikke jeg får anfall. Skriver eks, ufortjent etter en stor misbrukt sjanse, fy faen, osv.

Er lettere det og sparer litt mere krefter enn å rope ned huset.

Så spar deg!

Håper virkelig at du har en unnskyldning på det mest komiske innlegget ditt her i går. Får være at du enten var full eller noe annet. Om du virkelig mener det så har du en vill fantasi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...