Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må bare le av dere. Alle veit at The Game er gud FIFA, så slutt å snakk om verdensmester dere i mellom. Synd dere to ikke har Xbox, ellers hadde også dere fått oppleve og bli ettertrykkelig lekt med og knust til pulver. Fo sizzle my nizzle.

 

Hail me, im the king.

I'm gonna hail you the day that you beat me ^^,

 

Gutta!! Hva om vi i denne tråden mekker et Fifa treff, der vi spiller et HW.no mesterskap i Fifa :w00t:

Lenke til kommentar
Må bare le av dere. Alle veit at The Game er gud FIFA, så slutt å snakk om verdensmester dere i mellom. Synd dere to ikke har Xbox, ellers hadde også dere fått oppleve og bli ettertrykkelig lekt med og knust til pulver. Fo sizzle my nizzle.

 

Hail me, im the king.

I'm gonna hail you the day that you beat me ^^,

 

Gutta!! Hva om vi i denne tråden mekker et Fifa treff, der vi spiller et HW.no mesterskap i Fifa :w00t:

Er det noe vits da? Alle vet hvem som vinner der... Den utrolige Raste :D

Lenke til kommentar
Må bare le av dere. Alle veit at The Game er gud FIFA, så slutt å snakk om verdensmester dere i mellom. Synd dere to ikke har Xbox, ellers hadde også dere fått oppleve og bli ettertrykkelig lekt med og knust til pulver. Fo sizzle my nizzle.

 

Hail me, im the king.

I'm gonna hail you the day that you beat me ^^,

 

Gutta!! Hva om vi i denne tråden mekker et Fifa treff, der vi spiller et HW.no mesterskap i Fifa :w00t:

Er det noe vits da? Alle vet hvem som vinner der... Den utrolige Raste :D

Dream on Raste...I will make you my bitch ;)

Lenke til kommentar
Jeg har bevist min genialitet. Skal ordne ny livekonto, når jeg klarer å mekke internett innstillingene på den nye pcen. Ttt når man ikke er datakynig.

Ta å fiks Live da, så kan vi fortsette der vi slapp: nemlig med at jeg vinner og du taper. Og før du kommer med at det er piss osv. så er det feil. Mot slutten av perioden hvor vi spilte mye slo jeg deg nesten hver gang.

 

(Ikke ta dette så tungt, bare prøver å pirre deg til å få fiksa internetten.)

 

Keen på å spille TomHel?

 

Elsker å spille mot TomHel, kan bare lene seg tilbake å slappe av mens jeg ser på How I Met Your Mother og allikevel vinne kampen greit.

 

:)

Lenke til kommentar
Fem sesonger? Wow, så lenge har jeg aldri spilt :)

 

Jeg spiller 5 minutts omganger (10 mins kamper) da.. Kanskje noe med det å gjøre :)

Var kjedelig da... Vant UEFA cupen da jeg lå i Championship med dem... Realistisk? Ikke akkurat :p

Det er slik det er på PS2. Dritlett.

 

Visste ikke at det var slik på PS3 (?) også? Trodde det var mye vanskeligere.

Lenke til kommentar

Hehe, Wis, jeg har slått deg med Welbeck på topp med Fabio på venstreback; med Fletcher og Possebon i midtbanen så ja. :p Men ja, skal sies at å ha Ronaldo på topp hjelper en del. :)

 

Kan gjerne legge meg til og SS, jeg banker Raste også like mye som du gjorde i går så kan hende vi er på nesten samme nivå. :)

 

BTW Game/Points/TomHel/360 gjeng, har også skafet FIFA 09 til 360 i juletiden, så da kan vi også se hvordan vi ligger an en eller annen gang. Eneste jeg har vel spilt en del mot av dere (eller faktisk bare deg) er Points, og da vant jeg jo 7/8 kamper eller noe, der den jeg tapte var på straffekonk. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...