Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Bortsett fra Hazza, som i Owen Hargreaves, fordi Owen kan misforståes, og Hargreaves er laaangt. Wazza blir kanskje brukt om Rooney ca hver 1000 gang. Scholsey, Giggsy, Brownie(selvlagd), Vida, Pat osv skjønner jo alle er med en gang. Jeg har også hørt Bælli, og jeg må innrømme at jeg begynte å le.

Lenke til kommentar

Okei. Har akkurat spilt mot J. Raste her.

 

Første kampen var en målorgie mellom to United-supportere som begge var sitt yndlingslag. Det var mange høydepunkter i matchen, men laget styrt av undertegnede virket å ha full kontroll utenom noen få tapre forsøk som Raste blåste langt oppå tribunen og muligens Stretford End-gata. I det som kunne vært en kandidat for årets mål skjøt CR7 et fantastisk frispark 5-6 meter fra midtkrittet som traff krysstanga (!). Dette oppsummerte bra hvor hardt Raste sin side ble rystet i matchen. Det var til slutt ingen tvil. Undertegnede vant 5-1.

 

I den andre kampen skulle Manchester United få celebert besøk fra Spanias beste lag: Barcelona. Kampen ble altså utspilt på flotte Old Trafford. Sir Alex Ferguson så seg nødt til å spare begge spissene sine derfor figurerte CR og unggutten Danny Welbeck på topp. Welbeck vil finne seg selv uheldig å ikke ha scoret i matchen. Det lovende talentet hadde et hardt skudd mot venstre side som såvidt ble avverget, i tillegg til en kjipp alene med keeper som nesten ble eksekutert til perfeksjonisme etter Rio Ferdinand hadde dratt av et par mann med overtrekksfinter fra sin egen sone (!). Hjemmelaget fra Manchester følte seg aldri truet og det var derved Katalanerne som fant seg i trøbbel mer enn en gang. Høydepunktet i matchen kom da Anderson kjippet en elegant ball over Victor Valdés som var helt på bærtur på egen 16. Etter 3-0 fant laget fra Spania det godt "to call it the quits". Det er ventet store nyhetsoppslag om at et fotballag streiker fordi de blir rundspilt med galskap som ettervirkning, tilsynelatende.

"Et fantastisk resultat", sier Gafferen i en kommentar til Manchester Evening News.

 

:)

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Du skal ha for å prøve å redde ryktet ditt via verbal uttrykning. Jeg gir deg den, Raste, men der stopper det også.

 

 

Hehe, Mr.SS.

 

 

Artig at man kan vinne med så overlegent resultat når taperen har lekt med deg og gitt deg alle målene.

Vel i den første kampen, ja. De fire første målene dine kom etter forsvarsfeil fra meg og så hadde du ditt 5 som jeg ikke tror var forsvarsfeil. Bravo!

Ikke bare det, skulle hatt vel 1-2 straffer noe som utrolig nok ble fordel.

Er også alene mot keeper, og utrolig nok holder jeg inne SKYT knappen og plutselig så har keeper møtt ballen.

 

Lekt med meg? Resultatene snakker for seg selv. Og dette ble den sjuende kampen på rad jeg vant mot deg. Etter alle kampene har du kommet med dette syke tåkepratet ditt som på det beste kan kvalifiseres til ren juging. Skal lære deg en ting om fotball gutten min som du tydeligvis enda ikke har forstått: Hvis motparten aldri hadde gjort feil ville det aldri blitt mål, og det gjelder faktisk i Fifa 09 også... Og det du sier om straffer er bullshit. Det går ikke an å få fordel hvis du skulle hatt straffe, slik som du sa til meg på msn at du skulle hatt på situasjonene.

Plutselig så har keeper møtt ballen? Kanskje det er fordi jeg styrer keeperen min, noe du tydeligvis ikke har lært deg enda. Sier litt!

 

Andre kampen ja. Joda, var vel hver sin omgang det.

Jeg hadde vel første omgang, for jeg hadde vel 3-0 skudd elns på mål i min favør.

Utrolig nok hadde jeg like uheldigheter som i første kamp og ikke nok med det. Utrolig nok så greier Anderson å lobbe eller skyta via motspiller når keeperen min hadde nettopp vært ute for å bokse ut ballen.

 

Hver sin omgang? Pøh. Løgn igjen. Hvit løgn! Dessuten kan det umulig ha vært 3-0 i skuddstatistikk. Jeg ledet med et mål og hadde flere andre skudd som var innenfor treverket! Jeg hadde ALLE omgangene vi spilte. Følte jeg hadde full kontroll. Derfor jeg mot Barca satte opp Danny Welbeck på topp sammen med Cristiano Ronaldo. De to siste setningene der fikk jeg pusteproblemer med, veldig underholdende skrevet. Utrolig nok, ja :wee:. And for the records, det var en ren scoring ikke via motspiller. En fantastisk lobb av det aspirerende midtbane-emnet.

 

 

Kan vel også si at jeg hadde flere 1 mot 1 situasjoner og kampen var preget som regel av det. Var jo kun meg på banen i 1.omg og spesielt i 1.kampen.

 

Var kampen preget av at du hadde 1on1s hele tiden? Hva med alle sjansene og målene mine? Du hadde max 5 1on1 i begge to kampene. Kun deg på banen? Hahahahahaha. Fyfaen. Du drukner deg selv i din egen tåpelighet, etter alle kunstens regler. Men det som faktisk ikke er så morsomt er at du regelrett juger på veldig mye. Klarer heldigvis å se det morsomme i dette :)

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Mr.SS.

 

 

Overdrev kanskje litt i det innlegget, men jeg står forsatt på mine meninger.

Kampen var ikke bare preget 1on1, nei. Men jeg hadde mye av det og jeg kan også si at jeg hadde mest av kampen. (den første kampen)

Du scorte også på et straffespark som jeg kan huske som ødela kampen i mine øyne, mtp at du ledet 1/2-0 mot meg og da har man som regel vunnet. De andre målene kom etter forsvarsfeil fra min side og derfor vant du 5-1.

Greit du vant og det godtar jeg. I mine øyner var ikke det rettferdig resultat.

 

 

I den andre kampen vi spilte, syns nå jeg at jeg hadde mest av 1. Jeg skjekket også match fact og jeg hadde flere skudd på mål enn deg siden du hadde 0 eller 1. Husker ikke helt enda, er litt trøtt så orker ikke å diskutere det :)

2.omg var vel du som preget kampen og var vel der du scorte dine to siste scoringer(?) noe som gjorde at jeg quitet da jeg ikke orket mere. Er som regel ingen quitter, men gjør det om det blir grisekjedelig eller andre diverse ting.

 

De to kampene som vi spilte for et par dager siden, hadde du. Husker ikke hva stillinga ble da, men det er ikke så viktig. Du vant og det var fullt fortjent. Kan vel ha en liten unnskyldning med at jeg ikke hadde spilt Fifa på 1-2 mnd :p

 

Jeg takker for meg og kan vel være noen skriveleif i innlegget over og her, men det er pga. jeg er trøtt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...