Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Dette her kan jo åpenbart ikke sammenlignes med FM, kanskje med Fantasy, men det blir nok bare en slags tilleggsmodus, om du er lei av Fifa den dagen. Tviler på at noen kjøper spillet pga dette hvertfall.

Lenke til kommentar

Noen andre som river seg i håret over hvor fantastisk syke United er i hodet på det nye fifa??

Ikke nok med det, men ALLE velger dem! Liker gjerne å spille med de forskjellige lagene fra Premier League, blir krampe i hånden av å møte dem på Old Trafford med West Brom, Fulham og de gutta der hver gang. Rooney er regne meteoren, brøyter plass mellom alt av negerplugger og løper fra det som er. Ronaldo er god, men ikke på laaangt nær så sterk i kroppen som han er her! Eller blokken Vidic og urokkelige Evra... En blir jo nødt til å velge kruttlag!

Endret av gaamst
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Evra løper opp de fleste høyre-vingene, Ronaldo løper fra alle venstrebacker, Berbatov løper fra alle på gjennombruddspasning. Utd og Barca er de desidert beste lagene på Fifa. Men det funker, siden jeg er de 80% av tida.

Irriterer meg også over at Points scorer en tredje del av målene mot meg på hodet etter innlegg fra Ronaldo.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Evra løper opp de fleste høyre-vingene, Ronaldo løper fra alle venstrebacker, Berbatov løper fra alle på gjennombruddspasning. Utd og Barca er de desidert beste lagene på Fifa. Men det funker, siden jeg er de 80% av tida.

Irriterer meg også over at Points scorer en tredje del av målene mot meg på hodet etter innlegg fra Ronaldo.

hvem i verden er points!? vær snill å si det ikke er enda et leit kallenavn på en united spiller !

Lenke til kommentar

hvem i verden er points!? vær snill å si det ikke er enda et leit kallenavn på en united spiller !

Points er da en bruker her og holder seg i fotball kategorien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...