Ed Hunter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har det kommet update med nye transfers? Evt. live season form? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hadde ikke det igår hvertfall. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noken som vil spela? Legg meg til. Gamertag: mutu555 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har lagt deg til, er kanskje med senere ikveld om jeg slutter å spy. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har deg i vennelista. God bedring Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sjekka nettop, fekk beskjed om å laste ned ny squad update, men sjekka med Villa, og ingen Heskey... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Herregud? Hva skjer med at hver eneste gang jeg leder med 2 mål så quitter motstanderen? Er alle drittsekker på denne planeten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tydeligvis. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ahh, savner 360en og FIFA. Når folk quitter skal man vel få seier og målene. Sykt irriterende uansett men, skjer jo hver gang man leder med noen mål, bare drittunger ute å går.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva skjedde med 360en? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fikk røde ringer i det jeg fyrte opp Fifa. Nå er den i Tyskland og forhåpentligvis på vei tilbake om ikke altfor lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vet hva du går gjennom. Minn meg på at vi må spille en gang når du får den igjen! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Ahh, savner 360en og FIFA. Når folk quitter skal man vel få seier og målene. Sykt irriterende uansett men, skjer jo hver gang man leder med noen mål, bare drittunger ute å går.. Aldri skjedd til meg, ranked. Endret 4. februar 2009 av Steina Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Da er du ekstremt heldig. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Skjer med Live season då? Har ikkje blitt oppdatert på lenge.. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Skjer med Live season då? Har ikkje blitt oppdatert på lenge.. Visste ikkje at den ikkje var oppdatert. Prøvde endelig den 2 månaders prøvetida, og det virka ikkje som at det stemte heilt... Dei oppdatere sikker snart, kanskje etter neste PL runde EDIT: Dersom du ikkje har opplevd at folk slutter når du speler kamper, då har du vore veldig heldig. Skjer nesten med meg heile tida, veldig irriterande. Endret 5. februar 2009 av mutu Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Da er du ekstremt heldig. Heldig? Hvorfor er jeg heldig når jeg aldri får poengene jeg fortjener? Edit: Ser nå at du postet 1min etter redigeringen min, der jeg fremhevet hva jeg egentlig mente, så da kan jeg skjønne at du missforsto. Endret 5. februar 2009 av Steina Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Heldig, som i aldri å oppleve quittere Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Spørsmålet omhandler ikke akkurat fifa direkte, men prøver: ) Jeg har spilt fifa på naboens nettverk, og da funker det fint. problemet er at det er så dårlig dekning. Men når jeg skal spille på mitt eget, både finner den og kobler til nettverket. Da kommer det opp "Ip failed." har prøvd å skrive inn ipen både manuelt og automatisk. noen som vet hva jeg kan gjøre ? : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå