FlaSch Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ja nettopp! Men jeg tenkte mer på singleplayer og på internett egentlig. Prøvde noen runder på 10 minutter i går, og det var veldig morsomt, men igjen - jeg hadde tid til 3 kamper hele kvelden, liksom. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det er nå såklart alt etter hva man har lyst til. Enten noen få kamper med litt mening i, eller flere kjappe kamper etter hverandre. Desverre så spiller nok de fleste kun 5 minutters omganger over internett, men dette kan være greit, siden man ikke vet hvilket ferdighetsnivå motstanderen ligger på, også hvis det er en dårlig tilkobling så slipper man å spille en halvtime med bare hakkingen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Det er jo fordi 5 min er det eneste man kan spille ranked. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Ranked har jeg gitt opp, fordi det er alt for ofte at folk disconnecter når de begynner å tape kampen. Greit nok, men da burde det jo i alle fall bli registrert som vinn for den spilleren som står igjen. Jeg har lest noen har skrevet her at man får poengene når motstander disconnecter, men det er bare tull. Har aldri blitt registrert noe til meg i alle fall. Endret 23. januar 2009 av Steina Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Man skal vel ha målene og vinn/tap når noen disconnecter. Mener jeg har pleid å fått det hvertfall. Uansett sykt irriterende. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Noen som vil være med å spille i dag? Xbox360. Jeg skal se etter om jeg finner igjen det fordømte headsette mitt ;p Jeg skal ha 3 av de, men jeg aner ikke hvor de har blitt av, noen av de. Edit: Send meg en e-post på: [email protected] (sett "fifa" i subject - for ordens skyld) om du vil spille. Når som helst! (da roper Homer Simpson at jeg har fått mail, så slipper jeg sitte og refreshe dette hele tiden) Jeg fant ikke headsettet, men jeg får lønning i morra, så skal kjøpe meg ett nytt trådløst da. Igjen Endret 25. januar 2009 av FlaSch Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg er med f.o.m 31. Januar, når jeg har kommet hjem. Har du skillz? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvilken port er det man skal åpne i routeren på FIFA 09(PS3)? Lenke til kommentar
safags Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) I think: TCP PORTS: 80, 443, 9980-9989, 12400-12499, 30400-30499 UDP PORTS: 3659, 6000, 9570, 9808-9811, 9858-9861 Eller så bare sjekk på www.portforward.com Endret 1. februar 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 er det mulig at jeg og en kompis kan spille online mot en annen? altså, 2 lokalt og en over nettet? prøvde å trykke trekant når jeg valgte lag, men det gikk bare på ene kontrollen, og da stod det : you are currently the active user for this match. only non-active users may sign in as a guest tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ja, du trykker trekant/Y der du velger lag, og logger inn som "guest" med den kontrollen som ikke 1 player har. Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 oki. dere har rett:P menne, det gikk ikke an på alle online moduser ^_^ Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) tar fortsatt i mot e-post med utfordringer på [email protected] Jeg er ikke noe overdrevet god, det er det første fifaspillet jeg har hatt, så om dere er i samme kategori eller har lyst til å kjøre over noen, så peis på. Ledig hver dag etter klokka 17. edit: har finni headsett og nå ;p Endret 2. februar 2009 av FlaSch Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tc svarer meg aldri lenger. Nå har jeg jo fått litt skills etter å ha tapt sikkert 200 kamper når jeg først begynte. Kommer desverre til å ta evigheter å fikse levelen. January transferupdate blir bra. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har tatt av sånn melding man får når man får invite/meldinger på ps3, det er derfor. Plutselig gikk jeg inn på message box i dag og så urten hundre meldinger fra deg, og heldigvis var du på også fikk vi spille for en gangs skyld. Synd jeg ledet 2-1 etter 89 min også mister jeg connection til forbanna EA servers, og får tap Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg syntes ikke det var synd , hehe. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 spiller dere ranked match når dere ikke spiller mot hverandre eller? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg og tc spiller alltid ranked og 9/10 ganger går det hans vei. Jeg spiller uansett alltid ranked selvom det er ufattelig kjipt når folk quitter hvis jeg leder 4 - 0 etter 60 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå