Steina Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Den ballen er ikke helt bra nei. Er en del bugs i spillet enda som gjør at ballen plutselig skyter fart, og flyr over hele banen bare etter å ha bare rørt en spiller. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Haha, gøyeste jeg har opplevd var den første kampen jeg spilte mot bror min, kommer i angrip og skyter, treffer Robinson på skotuppen, og balle fyker til værs...Tok ihvertfall 20 sekund før den kom ned xD Spilte på Old Trafford, og Park Ji-Sung avsluttet på volley i boksen etter en corner. Ballen gikk i beinet på keeper og ut av stadion, nesten. Den ville landet på taket om taket var tak, men ballen gikk rett gjennom og ned på tilskuerne under. Om Park hadde såpass med skuddstyrke i virkeligheten... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3189701 Berbatov! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ehm, der hadde du egentlig bare flaks. Keeperen sto helt riktig plassert, og hadde god tid på seg, men den hadde vist bare ikke lyst til å prøve å redde ballen engang. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Jeg sliter vanvittig med å sette frispark på fifa, er det en hemmelig oppskrift? Jeg har putta èn gang, og det var med ronaldo. Gikk gjennom muren, så den skifta retning, så i stanga før den gikk i ryggen på keeper og inn.. Føler det var mer flaks en pur klasse over bragden Endret 10. januar 2009 av SpencerReid Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er det PS3 du spiller på? Spiller selv på PC og der setter jeg 8 av 10 frispark fra 30 meter og nærmere. Er altfor enkelt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg scorer aldri på frispark på Online, jeg scorer kun nesten. Treffer tverliggern eller redder keeperen så vidt. Trykker L1 og O til lengste hjørne. Men blir bare så vidt, noen som har tips? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg scorer relativt ofte på frispark 16-24m fra mål, og tipset mitt er å prøve å skru ballen i krysset eller duppe den ved å ikke bruke L1 knappen som bare gir et tungt skudd. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Posta dette i den andre tråden, inne i spillforumet, men føler at det er større sjanse for å få svar her: Hvor er det jeg kan laste ned patch til Xbox 360? Da snakker jeg ikke om League-oppdateringer, men den patchen som blant annet fikser squad numbers i Manager Mode. Har vært på marked place, men finner bare kommentatorer på forskjellige språk, demoer, videoer og slikt. Har nettopp fått meg Live for første gang, så er ikke så godt kjent. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Skal vel komme automatisk når du starte spillet og er koblet til Live? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jo, fant det ut etter hvert. Merket bare ingenting fordi jeg fant ikke noe måte å bytte draktnumre på inne på Manager Mode. Fant senere ut at det ikke ble lagt inn en sånn funksjon, bare at nummerne ble litt mer logiske eller noe. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Mer "realistiske", sa vår godeste EA i Release Notes husker jeg Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg ser virkelig ikke problemet med å la oss velge selv. Hvis jeg vil ha en spiller som nummer 7 så blir jeg irritert om han får 11 eller 17. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvordan sender man en kjapp melding til den man spiller i mot egentlig? Det er noe jeg har lurt på lenge. Eneste muligheten jeg ser er å invitere til privat chat, men dette tar en evighet å ordne. Har aldri fått en slik invitasjon godtatt heller så. Har vært borti noen ganger at jeg har fått opp brukerprofilen til den andre når jeg trykte høyre joystick ®, slik at jeg kunne fått sendt melding, men jeg har ikke helt skjønt NÅR dette funker, for har ikke fått det til flere ganger. Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvor kan man kjøpe trådløst internett til x-box? Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg scorer relativt ofte på frispark 16-24m fra mål, og tipset mitt er å prøve å skru ballen i krysset eller duppe den ved å ikke bruke L1 knappen som bare gir et tungt skudd. Jeg bruker bare å holde inne L1, så blir det nesten mål hver gang, sikt, hold inne L1, nesten full kraft, MÅÅÅL! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvor kan man kjøpe trådløst internett til x-box? Tipper du mener trådløst nettverkort? https://prisguiden.no/product.php?productId=86621 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg scorer relativt ofte p? frispark 16-24m fra mål, og tipset mitt er ? pr?ve ? skru ballen i krysset eller duppe den ved ? ikke bruke L1 knappen som bare gir et tungt skudd. Jeg bruker bare ? holde inne L1, s? blir det nesten mål hver gang, sikt, hold inne L1, nesten full kraft, MÅÅÅL! Tipper det har mye med frispark taker og gj?re samr distanse. Zlatan for eksempel er jo bare god til ? kline til. Jeg mener fortsatt det er best ? skru ballen fra kort distanse, men scorer endel med L1 fra distanse samt L2 + L1. Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hvor lange kamper er det dere spiller? Har prøvd å pløye igjennom noen sesonger på 4minutter, bare for å øve og komme meg igjennom hele serier og sånt, men opplever at mye av gleden ved kampen blir borte når de er så korte. Men på den annen side, med lengre kamper så tar det jo ukesvis å fullføre en sesong om man har en jobb å bedrive på dagtid. Har man andre sysler på fritida også, så er det jo håpløst, hehe Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Når jeg skal spille mot en kamerat for eksempel, og vi har noen ganske gjevngode lag, så er det jo alltid morsomt å spille med 15-20 minutter per runde, slik at det blir litt viktigere å ikke få røde kort bl.a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå