Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Surt, ettersom de morsomme tingene skjer online.

 

knuste Points idag, 3-2. Andre målet gir jeg han med vilje på overtid. Han vinner andre kamp 2-0, etter at jeg bommer alene med keeper minst syv ganger, jeg må forbedre meg der.

Lenke til kommentar
Surt, ettersom de morsomme tingene skjer online.

 

knuste Points idag, 3-2. Andre målet gir jeg han med vilje på overtid. Han vinner andre kamp 2-0, etter at jeg bommer alene med keeper minst syv ganger, jeg må forbedre meg der.

Forskjell på å knuse og slå. Om du hadde vunnet 6-0 hadde du knust, men med den seieren du fikk var det bare slå :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det er veldig mulig å eie kampen, men alikevell tape 3-0. Når jeg og Points spilte så hadde han omtrent ingen målsjanser. Om du skal bedømme om han ble eid, så bør du nesten ha sett kampen. Skjelden det har vært så enveiskjørt. Nja, 3 av 40 er å ta en smule hardt i, men du har nok vunnet brorparten av kampene. Kanskje lykken holder på å snu? Kampene våre er egentlig lotteri om hvem som klarer å vippe ballen over keeper mest. Når begge lag får så mange sjanser per match, så skal det ikke så mye til for at det blir 4-0 "knus".

 

Ingen bryr seg om deg heller, gå å grin.

Lenke til kommentar
Det er veldig mulig å eie kampen, men alikevell tape 3-0. Når jeg og Points spilte så hadde han omtrent ingen målsjanser. Om du skal bedømme om han ble eid, så bør du nesten ha sett kampen. Skjelden det har vært så enveiskjørt. Nja, 3 av 40 er å ta en smule hardt i, men du har nok vunnet brorparten av kampene. Kanskje lykken holder på å snu? Kampene våre er egentlig lotteri om hvem som klarer å vippe ballen over keeper mest. Når begge lag får så mange sjanser per match, så skal det ikke så mye til for at det blir 4-0 "knus".

 

Ingen bryr seg om deg heller, gå å grin.

Det er én grunn til at du får så mange alene med keeper og det er at jeg står høyt med forsvaret og spiller all-out-attack med resten av laget. Men jeg ser at det ikke koster så mye, da du er elendig alene med keeper. Skjer det samme hver gang, du kommer gjennom og jeg løper ut med keeper som takler deg. Hver gang.

Lenke til kommentar
Hahaa.. Spilte online i går. Jeg dytta ballen i beinet på Lampard, så spratt ballen stang inn øverst i krysset :) Selvmåååål. Makes me smile :D

Haha, gøyeste jeg har opplevd var den første kampen jeg spilte mot bror min, kommer i angrip og skyter, treffer Robinson på skotuppen, og balle fyker til værs...Tok ihvertfall 20 sekund før den kom ned xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...