ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3065040 http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3064416 Jeg skal heade tilbake til keeper, men så legger Cannvaro seg ned på magen omtrent og er faktisk ikke borti ballen, men den blir tydeligvis headet videre likevel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Kan man ta opp online-kamper? Eller lagre deler av den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Surt, ettersom de morsomme tingene skjer online. knuste Points idag, 3-2. Andre målet gir jeg han med vilje på overtid. Han vinner andre kamp 2-0, etter at jeg bommer alene med keeper minst syv ganger, jeg må forbedre meg der. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Haha "knuste" faktisk. Det er vel den tredje kampen du har vunnet mot meg av 40 kamper. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Surt, ettersom de morsomme tingene skjer online. knuste Points idag, 3-2. Andre målet gir jeg han med vilje på overtid. Han vinner andre kamp 2-0, etter at jeg bommer alene med keeper minst syv ganger, jeg må forbedre meg der. Forskjell på å knuse og slå. Om du hadde vunnet 6-0 hadde du knust, men med den seieren du fikk var det bare slå Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Lurer på om det er noen i det heletatt som bryr seg om at TomHel slo Points i en kamp. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Var det jeg som lekte med deg for noen dager siden Points? @ balliboy Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Haha nei. Har vel ikke spilt mot deg på en stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det er veldig mulig å eie kampen, men alikevell tape 3-0. Når jeg og Points spilte så hadde han omtrent ingen målsjanser. Om du skal bedømme om han ble eid, så bør du nesten ha sett kampen. Skjelden det har vært så enveiskjørt. Nja, 3 av 40 er å ta en smule hardt i, men du har nok vunnet brorparten av kampene. Kanskje lykken holder på å snu? Kampene våre er egentlig lotteri om hvem som klarer å vippe ballen over keeper mest. Når begge lag får så mange sjanser per match, så skal det ikke så mye til for at det blir 4-0 "knus". Ingen bryr seg om deg heller, gå å grin. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Flere som sliter med trådløs connection? Spiller kanskje 20 kamper, hvor 3-4 ender med at jeg detter ut.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Bruker du offisiell adepter? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Det er veldig mulig å eie kampen, men alikevell tape 3-0. Når jeg og Points spilte så hadde han omtrent ingen målsjanser. Om du skal bedømme om han ble eid, så bør du nesten ha sett kampen. Skjelden det har vært så enveiskjørt. Nja, 3 av 40 er å ta en smule hardt i, men du har nok vunnet brorparten av kampene. Kanskje lykken holder på å snu? Kampene våre er egentlig lotteri om hvem som klarer å vippe ballen over keeper mest. Når begge lag får så mange sjanser per match, så skal det ikke så mye til for at det blir 4-0 "knus". Ingen bryr seg om deg heller, gå å grin. Det er én grunn til at du får så mange alene med keeper og det er at jeg står høyt med forsvaret og spiller all-out-attack med resten av laget. Men jeg ser at det ikke koster så mye, da du er elendig alene med keeper. Skjer det samme hver gang, du kommer gjennom og jeg løper ut med keeper som takler deg. Hver gang. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nå skal jeg grine meg i søvn, med spasmer og sammentrekkninger på løpende bånd, etter jeg tapte 3-0 og 4-0 mot Aston Villa to ganger på rad på Manager Mode. Helt ut av det blå kom de og slo meg ut av cuppen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Bruker offisiell adapter ja.. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen som kan forklare meg litt hvordan man inviterer til kamper o.l etter man har lagt til venner? (gjelder PS3) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 My country lobby'n. Send meldimg og møt hverandre der. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Irriterer meg at karriere modus suger...5 sesonger med Leeds og jeg har vunnet alt som er mulig med dem, og da mener jeg alt!!! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hahaa.. Spilte online i går. Jeg dytta ballen i beinet på Lampard, så spratt ballen stang inn øverst i krysset Selvmåååål. Makes me smile Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hahaa.. Spilte online i går. Jeg dytta ballen i beinet på Lampard, så spratt ballen stang inn øverst i krysset Selvmåååål. Makes me smile Haha, gøyeste jeg har opplevd var den første kampen jeg spilte mot bror min, kommer i angrip og skyter, treffer Robinson på skotuppen, og balle fyker til værs...Tok ihvertfall 20 sekund før den kom ned xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå