banansplitt™ Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Noen som vil spille? (XBL) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fy faen, jeg hater quitere. Ledet en kamp 11-0 så quita han i 80.min. Ledet en kamp nå 7-1, og ved siste målet så quitta han. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Hvis det er ranked får du jo uansett seieren. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Joda, men greit å få spilt hele kampen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Ja jeg er enig i at det er feigt. Aldri skjønt hvorfor ingen spillprodusenter har gjort noe med dette. Hvis jeg noen gang lager et spill skal de som quitter få seg en liten ferie. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har jo ein viss kontroll, med DNF eller kva det kalles. Er jo mulig å sile ut dei som er "vaneforbrytere"... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja det er sykt irriterende. Kan skjønne hvor irriterende og frustrerende det er og bli pissa på og tape, for jeg har vært med på det selv, men quitter ikke hvertfall. Dog har boxen fryst et par ganger midt i et game og sånt da. Skikkelig kjipt når jeg faktisk leder og vinner. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Keen på å bli lekt med eller Erlend? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nope, for det første er jeg ganske sikker på at jeg hadde blitt lekt med, for jeg suger for tida. For det andre hadde det sikkert ikke gått å koble til, kjenner jeg FIFA i det siste rett. Og for det tredje skal jeg tidlig opp på skolen og må legge meg nå. Men du kan få leke med meg en annen gang. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Begynner å bli lei av at folk ikke tør spille mot meg lenger. Både du og Game pisser i buksa bare jeg spør om en match. tomhel derimot tar gjerne imot utfordringen selv om han vet han taper uansett. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Tror ikke gaffateipkontrollen min har godt av å spille Fifa akkurat nå. natta, folkzzzz Endret 4. januar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Kjøp flere kontroller. Har 3 til PS3, en om den går i stykker under Fifa og en annen som jeg kan ha når folk er på besøk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hørte jeg noen si navnet mitt? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ja, TomHel. Points disser deg og dine skills i fifa 09 Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/3083058 Hyggelig med litt hjelp iblant :!: Lenke til kommentar
Niram Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Faen, ødela ene xbox kontrollen min for en stund sia.. Fifa så klart.. Jaja, det får gå. Får være forsiktig med den andre:) Forresten, går det an å sjekke hvem som vant forrige ranka match? Enkelt og greit? Har til tider ustabilt trådløst nett, så skulle likt å visst hvem som datt ut når det skjer. Heldigvis skjer det ikke ofte Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hahah, skjedd med meg flere ganger Husker for ikke så lenge siden jeg og en kompis spilte fifa 05(faktisk) jævlig intens kamp, stillinga var 2-2 når det var 88min eller noe, jeg hadde frispark rett utenfor 16, så går frisparket i trynet på en av folka i muren og så prikker den seg i krysset Han vart bra sint da.. Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 noen on ? wantlol, ps3! Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 hvordan vurderes det der poengsystemet i rankedmatch ? ;s fikk høre av en kompis at det er lurt og være ett dårlig lag, men var nettopp helsingborgs mot roma, vant 2-1 etter å ha vært under med 1. hvorfor får da han 36 poeng mens jeg bare får 23 ? ;s ranken summen vår var sånn sirka lik? :s Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det har jeg også lurt på. Det burde vært sånn at quit = -500 gamepoints. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå