Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er sykt irriterende. Kan skjønne hvor irriterende og frustrerende det er og bli pissa på og tape, for jeg har vært med på det selv, men quitter ikke hvertfall. Dog har boxen fryst et par ganger midt i et game og sånt da. Skikkelig kjipt når jeg faktisk leder og vinner. :(

Lenke til kommentar

Nope, for det første er jeg ganske sikker på at jeg hadde blitt lekt med, for jeg suger for tida. For det andre hadde det sikkert ikke gått å koble til, kjenner jeg FIFA i det siste rett. Og for det tredje skal jeg tidlig opp på skolen og må legge meg nå. Men du kan få leke med meg en annen gang. :p

Lenke til kommentar

Faen, ødela ene xbox kontrollen min for en stund sia.. Fifa så klart.. Jaja, det får gå. Får være forsiktig med den andre:)

Forresten, går det an å sjekke hvem som vant forrige ranka match? Enkelt og greit? Har til tider ustabilt trådløst nett, så skulle likt å visst hvem som datt ut når det skjer. Heldigvis skjer det ikke ofte :)

Lenke til kommentar

Hahah, skjedd med meg flere ganger :p Husker for ikke så lenge siden jeg og en kompis spilte fifa 05(faktisk) jævlig intens kamp, stillinga var 2-2 når det var 88min eller noe, jeg hadde frispark rett utenfor 16, så går frisparket i trynet på en av folka i muren og så prikker den seg i krysset :D Han vart bra sint da.. :tease:

Lenke til kommentar

hvordan vurderes det der poengsystemet i rankedmatch ? ;s fikk høre av en kompis at det er lurt og være ett dårlig lag, men var nettopp helsingborgs mot roma, vant 2-1 etter å ha vært under med 1. hvorfor får da han 36 poeng mens jeg bare får 23 ? ;s ranken summen vår var sånn sirka lik? :s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...