Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Hatt ganske store problemer i dag jeg også ja. Har lagget som et lite helvete når jeg har spilt og har hatt en del av de game session has ended. Kan også ha noe med at NATen min er på moderate, noe jeg ikke har sjangs til å få endra på. :( Men, ordner seg vel til slutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sliter som bare det med frispark. Får ikke kraft nok på langt hold til at den går inn og har ikke lært meg å kontrollere den enorme skruen jeg får på kort hold.

http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/2639166

Et av de eneste målene jeg har fått på frispark. Var dog ikke så verst.

Hvem har overtatt nr 9? :)

Det var min egenlagde spiller i BaP. Ville egentlig ha 77, men det skjedde en slip-up et sted.

Lenke til kommentar

Er det noen nettside man kan besøke for å se status på EA serverene?

Synes det er litt vel mye nedetid på de.

Var nettopp nede nå, (kom opp igjen for 10min siden), og da klarte jeg såklart å score på frispark fra egen banehalvdel. Noe av det tøffeste jeg har sett. Men da var jo serverene såklart nede, så jeg fikk ikke lastet opp noen replay. :(

Lenke til kommentar

HUmm, jeg får som regel til å spille random matcher jeg, treffer som regel bra. Men det er ytterst sjelden det funker når jeg skal spille mot noen herfra eller andre venner over live. Uansett ingenting som slår å sitte i samme rom som en haug med andre kompiser og ha turnering! :love:

Nå har jeg polstra kontrollen min med gaffateip for litt bedre beskyttelse. Holdt på å ødelegge den også i sta, håper dette hjelper litt, FIFA har allerede drept én kontroll. :p Skumle greier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

FFFFFFFYYYYYYYYYYYYYYYYYFFFFFFFFFFFAAAAAAAEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!1111111

JEG HAT ER FOLK SOM LEDER ETTER 70MIN OG IKKE LAR MEG VÆRE BORTI BALLEN SIDEN!

Lenke til kommentar

Klikker nå altså. Alltid vært sikker i forsvar og på pasningsspill, men de 5-6 siste kampene har alt endret seg totalt. Forsvaret suger balle og pasningene går 80% alltid motsatt vei av det jeg ber om, og det er nesten ikke kødd en gang. Lurer på om kontrollen/stikka begynner å bli litt gåen allikevel vel jeg, reagerer litt treigt også. Får vel kjøpe ny snart tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...