Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele tiden, bare når jeg løper og skal skyte normalt. De vil aldri prøve å ta ballen på volley. Det har hent meg 5-6 ganger at de har klart. Enten så lar de ballen gå videre eller så bir det til et elendig forsøk på å heade. Skytinga i spillet har forværra seg masse siden de to siste versjonene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det værste med hele spillet er at om ballen kommer med dabb mot deg er det nesten umulig og score på åpent mål samme hvor forsiktig du skyter, burde være mulig å plassere ballen i mål.

Lenke til kommentar

Da blir det bare en lompe av et skudd og keeper snapper opp ballen. Det er bare enten eller omtrent i spillet.

Og det er ofte at spilleren skyter over når jeg bare tapper O fort. Skytinga er altfor urrealistisk. Det er latterlig at det ikke er mulig å skyte bedre langskudd også. Keeperne burde også klart å skyte et lite stykke over midtbanen også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Enten kommer du inn fra spillerens naturlige kant i 45*, eller så løper du rett på mål, du må nok bare øve.

Lenke til kommentar

Jeg sliter egentlig ikke noe særlig med skudd. De går omtrent sånn jeg forventer. Frispark har også blitt skikkelig deilig. Ronaldo, Ribery, Juninho eller Pirlo i god posisjon betyr ofte mål på vakkert vis. Å skru en ball i krysset er det deiligste med spillet.

Lenke til kommentar

Faen, internetten min er så sørpe dårlig Erlend. Game session has ended kommer hver gang nå.

Men skal til en kompis i 21 tida og spille sammens med et par andre fifa nerder. Meg og brukeren gaamst spilte på lag på ranked kamper i hele går natt og tapte ikke en gang. Med Aston Villa kunste vi Inter, Barca osv gang på gang.

Dersom du er pålogget i kveld, så kan vi knuse deg da. Gamst eller Gaamst er tagname om du adder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

"Game Session Has Ended", kjenner du deg igjen? Ja, spilte for ca halvannen uke siden, jeg vant 3-0 eller noe sånt.

Lenke til kommentar

haha, nei. Når jeg spilte med en annen fyr mot deg så var det med en som heter Kristoffer og han hadde aldri spilt xbox før den kvelden. Ikke er han spesiellt intressert i fotball heller. Kan nevne at også Points lekte seg mot oss den kvelden og vant storstilt et par ganger.

Med game session has ended så mener jeg før kampen har begynt.

Gamst er en av de beste jeg har spilt mot på Fifa. Er ikke så værst selv, bare spørr Points (som vel har slått dere andre her ofte?) så sammen er vi gull.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det er skjelden vi får spilt mot hverandre.

Daså, meget mulig at han er bedre enn Kristoffer da :p

Jeg vil ikke spille ikveld da jeg har vunnet 1 av minst 25 kamper på ranked idag. Det var 5-0, men gir meg ikke før jeg vinner snart. Helvetes connection har brutt tre ganger når jeg har leda, men aldri når jeg har lugget under :hmm:

Lenke til kommentar
Det er skjelden vi får spilt mot hverandre.

Daså, meget mulig at han er bedre enn Kristoffer da :p

Jeg vil ikke spille ikveld da jeg har vunnet 1 av minst 25 kamper på ranked idag. Det var 5-0, men gir meg ikke før jeg vinner snart. Helvetes connection har brutt tre ganger når jeg har leda, men aldri når jeg har lugget under :hmm:

Når folk stikker så vinner du kampen da. Skjer hele tida det, spess om du scorer et par tidlige.

Folk eier ikke ære.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...