Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bullshitt, det er de som ikke har råd til PS3 ;

Fått av foreldrene dine?

Jeg har aldri fått en dritt jeg. Kjøpte min første PC til konfirmasjon og den har jeg enda. Hadde Pl 1 og 2 intill for et år siden, da jeg skaffet meg xbox etter å ha spilt hos kompiser siden den kom på markedet. Alle møblene mine inkludert senga jeg hadde på gutterommet måtte jeg kjøpe selv for bursdagspenger da jeg var barnet.

Så jeg er er bitter på rike folk, spesiellt barna deres som får ting de peker på, uten å gjøre en dritt for det. Ikke at det er deres feil, men kan ikke noe for det.

Jeg valgte også Sexbox fordi jeg ikke hadde råd til PL3.

Lenke til kommentar
Bullshitt, det er de som ikke har råd til PS3 ;

Fått av foreldrene dine?

Jeg har aldri fått en dritt jeg. Kjøpte min første PC til konfirmasjon og den har jeg enda. Hadde Pl 1 og 2 intill for et år siden, da jeg skaffet meg xbox etter å ha spilt hos kompiser siden den kom på markedet. Alle møblene mine inkludert senga jeg hadde på gutterommet måtte jeg kjøpe selv for bursdagspenger da jeg var barnet.

Så jeg er er bitter på rike folk, spesiellt barna deres som får ting de peker på, uten å gjøre en dritt for det. Ikke at det er deres feil, men kan ikke noe for det.

Jeg valgte også Sexbox fordi jeg ikke hadde råd til PL3.

Nei, kjøper faktisk endel selv jeg.

Nå var det innlegget du quotet bare kødd, men om du skal ha historien hvordan jeg fikk PS3 så kommer den her.

Kjøpte meg da en HD DVD spiller for konf pengene, og etter noen dager så tenkte jeg at HD DVD tapte sagaen fordi dem hadde dårlig titler. Så byttet jeg den på 30 dager åpent kjøp på Elkjøp. Fikk pengene igjen, og fikk 1000 kr av diverse siden jeg manglet det til en PS3 :)

Lenke til kommentar

En seier hver. Status quo. Jeg har slått deg sikkert 40 ganger og du meg, tja 5-6 maks.

Edit: Om du prøver deg på resultatet, så kan jeg dra frem noen veldig mye mer ydmykende.

Folkens: Points spiller som Liverpool på Fifa, den hypocriten der. Ligger bakpå og kontrer på latterlige overvurderte berbatov.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Vi ble egentlig enige om å ikke prate FIFA på forumet, but hey:

Kamp nr 1 får jeg 2 spillere utvist etter bare 20 min. Jeg leder 1-0 gjennom hele kampen og du scorer i det 85. min. I ekstraomgangene er jeg alene igjennom med keeper og skal sette den men nei, du feller meg og som vanlig slipper du unna rødt kort. Så over til det 119. minutt. Jeg gjør en pasningstabbe med keeper og du får en scoring.

Kamp nr 2 er jeg oppe i en 3-0 ledelse allerede etter 13. min. Jeg sløser akkurat som deg med sjansene, men kampen ender 5-1.

Lenke til kommentar

Veit ikke hvem som vant 5-0 med Reading på Old Trafford, med 2 mann utvist. ? Åj, det var meg det.

5-1 seieren er flatterende og din første big win. Di scorert 4 av 4 etter 20, mens jeg brant flere alene med keep (blant annet etter 2 fifa min) så da gav jeg opp. Men i motsettning til deg så quiter jeg ikke, eller forsøker å tape på røde kort når jeg ligger under. Jeg har vel 20 storseiere med pent spill (ikke kontringsfotball som deg) i hylla som støver ned, fordi jeg ikke bryr meg.

Lenke til kommentar
Veit ikke hvem som vant 5-0 med Reading på Old Trafford, med 2 mann utvist. ? Åj, det var meg det.

Som jeg har sagt før: Jeg suger mot dårlige lag, med en gang du byttet til et godt lag igjen ble det gjevnt.

5-1 seieren er flatterende og din første big win.

Feil, har vel et par andre også, uten at jeg sitter og noterer resultat og lag brukt slik du tydeligvis gjør.

Di scorert 4 av 4 etter 20, mens jeg brant flere alene med keep (blant annet etter 2 fifa min) så da gav jeg opp.

Du sier det som om jeg ikke hadde minst like mange jeg brant alene med keeper eller ble taklet uten at du får rødt kort.

Men i motsettning til deg så quiter jeg ikke, eller forsøker å tape på røde kort når jeg ligger under.

Jeg kan huske og ha quittet en gang, og det var når du løp i angrep fra avspark når jeg ikke hadde batteri i kontrollen. Og det å tape på røde kort har jeg gjort én gang.

Jeg har vel 20 storseiere med pent spill (ikke kontringsfotball som deg) i hylla som støver ned, fordi jeg ikke bryr meg.

20 er vel å overdrive en smule. Men ja, du hadde noen storseiere mot deg da jeg hadde en ræva periode. Og jeg har aldri skjønt hva du snakker om når det gjelder spillestilen min. Du angriper meg og jeg har folk i forsvar naturligvis, så angriper jeg deg og du prøver å få folk i forsvar, eneste forskjellen er at jeg angriper for raskt til at du har mulighet til å komme deg tilbake.

EDIT: Og i motsetning til deg kommer jeg ikke med latterlige unnskyldninger hver eneste gang jeg taper. Du sier alltid at du enten er ukonsentrert, syk, lei, at jeg har flaks osv.

Endret av Points
Lenke til kommentar
Som jeg har sagt før: Jeg suger mot dårlige lag, med en gang du byttet til et godt lag igjen ble det gjevnt.

Hadde det ikke vært for at jeg angriper, hadde det blitt to lag som ligger i forsvar. Da hadde du aldri hatt sjans. Men det er kjedelig, jeg spiller ikke bare for å vinne, men også for å ha det skøy.

Feil, har vel et par andre også, uten at jeg sitter og noterer resultat og lag brukt slik du tydeligvis gjør.

Mulig du har en eller to til, men det er hvis jeg er snill med hukommelsen.

Jeg kan huske og ha quittet en gang, og det var når du løp i angrep fra avspark når jeg ikke hadde batteri i kontrollen. Og det å tape på røde kort har jeg gjort én gang.

Jeg kan huske flere mange ganger. Å forsøke å tape kampen på røde kort, er det samme som å quite. Det er jo å slutte å forsøke. Men du skal ha kudos for at du ikke "mister internetten" i rykk og napp.

20 er vel å overdrive en smule. Men ja, du hadde noen storseiere mot deg da jeg hadde en ræva periode. Og jeg har aldri skjønt hva du snakker om når det gjelder spillestilen min. Du angriper meg og jeg har folk i forsvar naturligvis, så angriper jeg deg og du prøver å få folk i forsvar, eneste forskjellen er at jeg angriper for raskt til at du har mulighet til å komme deg tilbake.

Hvem er det som unnskylder seg med at man hadde en "ræva periode" her? Resten av avsnittet ditt: kontrings fotball. Du ligger med 11mann i forsvar og slår bare A-A-A og en Y passning fremover og håper på det beste, mtp hvor overnatrulige Ronaldo og Berbatov er på spillet. Jeg har faktisk aldri sett at du har valgt et annet lag...

20 er ikke å overdrive.

EDIT: Og i motsetning til deg kommer jeg ikke med latterlige unnskyldninger hver eneste gang jeg taper. Du sier alltid at du enten er ukonsentrert, syk, lei, at jeg har flaks osv.

Jo, det gjør du. Skrev jeg ikke at det var fortjent istad? Det som irriterer meg og det jeg kritiserer er spillestilen din. Dørgene kjedelig.

Og ta det ikke så tungt at jeg bedre i fifa, det er viktig å se stort på det. Du er kanskje god i super mario?

Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for at jeg angriper, hadde det blitt to lag som ligger i forsvar. Da hadde du aldri hatt sjans. Men det er kjedelig, jeg spiller ikke bare for å vinne, men også for å ha det skøy.

Jaja. Jeg spiller store deler av kampene med "all-out-attack" aktivert. Så jeg angriper, jo.

Jeg kan huske flere mange ganger. Å forsøke å tape kampen på røde kort, er det samme som å quite. Det er jo å slutte å forsøke. Men du skal ha kudos for at du ikke "mister internetten" i rykk og napp.

Da bør du sjekke hukommelsen din én gang til. Jeg tapte på røde kort én gang, du klagde på det, og jeg sa jeg ikke skulle gjøre det no mer, som jeg heller ikke har gjort.

Hvem er det som unnskylder seg med at man hadde en "ræva periode" her?

Det er da absolutt ingen unskyldning. Du kommer med like tåpelige unnskyldninger hver gang. "Jeg var sliten", "jeg var ukonsentrert", "jeg er syk" osv. Du hadde en rolig kveld i går mens jeg var klein som faen når vi spilte istad.

Du ligger med 11mann i forsvar og slår bare A-A-A og en Y passning fremover og håper på det beste, mtp hvor overnatrulige Ronaldo og Berbatov er på spillet. Jeg har faktisk aldri sett at du har valgt et annet lag...

Hva vil du jeg skal gjøre? Vente på at du kommer med spillerne dine tilbake i forsvar? Hvorfor i helvete skal jeg gidde det?

20 er ikke å overdrive.

Jo, det er å dra den langt. 10 er mer passende.

Jo, det gjør du. Skrev jeg ikke at det var fortjent istad? Det som irriterer meg og det jeg kritiserer er spillestilen din. Dørgene kjedelig.

Hvilke unnskyldninger kommer jeg med da?

Og ta det ikke så tungt at jeg bedre i fifa, det er viktig å se stort på det. Du er kanskje god i super mario?

Wow. Burn. Nææt.

De siste 20 kampene har vært gjevne. Det var kun i starten du overkjørte meg hver gang.

Lenke til kommentar

Kjøpte nylig spillet og har nettop spilt det 13 timer i strekk..:p

Jevnt over må jeg si at jeg synns spillet er veldig bra, men er et par ting som irriterer meg:

- Fordelsparagrafen blir ikke brukt tilstrekkelig nok

- Det er alt for lett å bare løpe gjennom forsvaret med raske spillere.

- Nesten alle "amatørspillere" fra lavere ligaer oppleves som svake og trege på banen. Du kan da være like sterk og hurtig som en PL-spiller selv om du spiller i Coca cola league 2?

- Utrolig mange skudd går i stanga. Overdrevent mange.

- Kommentatorene henger etter veldig mye, samt overdriver i ganske så mange uttalelser. Dersom keeper rolig plukker opp ballen helt upresset, er ikke dette "a superb save".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Kjøpte nylig spillet og har nettop spilt det 13 timer i strekk..:p

Jevnt over må jeg si at jeg synns spillet er veldig bra, men er et par ting som irriterer meg:

- Fordelsparagrafen blir ikke brukt tilstrekkelig nok

- Det er alt for lett å bare løpe gjennom forsvaret med raske spillere.

- Nesten alle "amatørspillere" fra lavere ligaer oppleves som svake og trege på banen. Du kan da være like sterk og hurtig som en PL-spiller selv om du spiller i Coca cola league 2?

- Utrolig mange skudd går i stanga. Overdrevent mange.

- Kommentatorene henger etter veldig mye, samt overdriver i ganske så mange uttalelser. Dersom keeper rolig plukker opp ballen helt upresset, er ikke dette "a superb save".

-Fordelsparagrafen er veldig forbedret siden 08, men jeg er enig at den ikke er perfekt.

-Om du sliter mot raske spillere så gjelder det å ha minst like raske spillere og velge forsvareren før ballen kommer til angriperen og rygge en meter, for å være på rett side.

-

-Det har ikke jeg opplevd, men når du har spilt en stund lærer du når skuddet er verdt et forsøk og ikke.

-Slik var det også på 08, om ballen triller inn til keeper er det "tramendous save", men jeg ser ikke på det som noe stort problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...