Sir Game Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Nei, Points er dårlig Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Nei, Points er dårlig Kjedelig for deg å tape 6-0 mot en du betegner som "dårlig". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Nå tapte jeg 5-0 for The Game, for å så vinne de neste tre kampene. Mandag ettermiddag, Points! GT? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Nei, Points er dårlig Kjedelig for deg å tape 6-0 mot en du betegner som "dårlig". Hull mot Spania, med 3 røde kort. Ohh gratiss Var 3-0 til de siste 10min, da gav jeg opp og ga 3til i julegave Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Unnskyldninger, unnskyldninger, unnskyldninger. Ikke mitt problem hvilket lag du velger å stille med. At du fikk 3 røde kort sier jo bare litt om hvor mye du ble eid. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ingen av dere som har PS3? Grrr Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Like greit, vi hadde rumpekjørt deg til du hadde begått selvmord. Raste har PS3, Pm han. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ingen av dere som har PS3? Grrr Jeg har Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ingen av dere som har PS3? Grrr Jeg har, tc har også, men han er dum. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Leker med Mr. SS, men så flaks han har. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Noen klar for en kamp? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kan kanskje ta en etterpå, må bare spille ferdig den jeg nettopp starta på.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ok, adder deg til friend. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Sykt lei av folk som stikker fordi jeg scorer og vinner nå altså, skjedd 5 kamper på rad nå.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Noen som vil spille? (X360) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Leker med Mr. SS, men så flaks han har. Har vunnet 6 kamper på rad. At alt det er flaks finner jeg litt vanskelig å tro på. Men du er god til å prøve å få spillet ditt til å virke bra i etterkant ved å lade noen verbale kraftsalver på MSN, det skal jeg gi deg. Selv om det er mye sludder og pølsevev, selvsagt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Flaks, hmm. Du spilte med en mann mere i over en(?) omg, og siste kampen hadde jeg velt 6-7 i stanga og tverliggern. Du får sånne typiske mål etter feil fra meg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Røde kort er da helt vanlig. Jeg og Game får 1-2 hver hele tiden når vi spiller mot hverandre. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Likevel mener du at jeg har hatt flaks i flere kamper, utifra ditt første innlegg å bedømme. Det blir helt feil å si. Til tider har jeg kontrollert spillet på midtbanen og du har ikke kommet nærmere målet mitt enn et par uinspirerte langskudd rett på mål. Den siste kampen mellom Spania - England ga du meg kamp, det er jeg enig i. Men som tidligere nevnt var 1.omgang jevnspilt, mens i 2.omgangen tok min side over spillet og kontrollerte inn seieren med en perle av et Michael Owen mål rett i krysset. Tok med PS3en hjem til Hamar forresten, så er klar for kamper i morra (i dag) hvis det skulle være av interesse. Håper følgelig på at du greier å løfte spillet ditt et par hakk, fordi jeg begynner å vinne irriterende mye i dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå