Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha, det der er latterlig.

Du begyner jo ikke å spille for å få rødt kort før jeg leder 3-4 - 0

Men godt å vite at du er såpass ræva i Fifa da. Må nesten finne noen andre å spille mot, trenger litt god motstand.

Edit: Vi snakker 6-0 seiere her folkens.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

haha, et par fine og ydmykende seiere nå. Prøver å gå ballen inn i mål :) Morro

Mr.SS - Xbox?

Fy faen den siste seieren til Game nå var ikke helt fortjent. Eide førsteomgangen, og hadde en del sjanser. Alene med keeper på overtid men bommer selvfølgelig. Inne i en dårlig periode nå, trenger en seier så ballen kan begynne rulle.

HAHAHAHAHAHAHAH

jeg prøver jo å gå ballen inn mål. Greit at du hadde en fin start, men det er fordi jeg har begynt å undervurdere deg etter den siste 4-0 seieren. Blir for enkelt liksom

Lenke til kommentar

Vil ikke kalle en 1-0-seier ydmykende. Særlig ikke når jeg kjørte kampen. Og de 6-0-seirene er jo bare tull og tøys fra meg etter 3-0 med røde kort og straffer du får av meg.

haha, et par fine og ydmykende seiere nå. Prøver å gå ballen inn i mål :) Morro

Mr.SS - Xbox?

Fy faen den siste seieren til Game nå var ikke helt fortjent. Eide førsteomgangen, og hadde en del sjanser. Alene med keeper på overtid men bommer selvfølgelig. Inne i en dårlig periode nå, trenger en seier så ballen kan begynne rulle.

HAHAHAHAHAHAHAH

jeg prøver jo å gå ballen inn mål. Greit at du hadde en fin start, men det er fordi jeg har begynt å undervurdere deg etter den siste 4-0 seieren. Blir for enkelt liksom

Aldri sett deg prøve å gå ballen i mål. Du avslutter jo hver gang.

Lenke til kommentar

ohh, ny 4-1 seier.

TomHel, du har dårlig grafikk på tven din. Var jo ikke mulig å spille uten at det bare var å løpe igjennom.

Haha, jeg hadde flere alene med keeper enn det du hadde.

haha, jeg har 20+ hver kamp. Du har et par stk, enten i starten når jeg ikke har kommet igang, eller når jeg leder komfortabelt.

Du blir jo presset ned i egen 16 i hver kamp. Fakta

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...