Sir Game Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ny ydmykende serier over Points. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Haha. 3 av målene var jo giveaways fra meg hvor du fikk boltre deg på åpent mål. Ellers er jeg imponert over alle de 3-4 andre gratissjansene du fikk åpent mål som du bomma på. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) haha, det der er latterlig. Du begyner jo ikke å spille for å få rødt kort før jeg leder 3-4 - 0 Men godt å vite at du er såpass ræva i Fifa da. Må nesten finne noen andre å spille mot, trenger litt god motstand. Edit: Vi snakker 6-0 seiere her folkens. Endret 20. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Hvor halvparten av målene du scorer er gratis mål etter bom-utspill fra keeperen min. Du har vunnet 4, jeg har vunnet 3. Ikke snakk om at jeg er dårlig i FIFA. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Kan jeg spille mot en av dere, skal vise dere hvem som er den sanne mesteren her på diskusjon. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Noen som vil spille fifa på PS3? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Fy faen den siste seieren til Game nå var ikke helt fortjent. Eide førsteomgangen, og hadde en del sjanser. Alene med keeper på overtid men bommer selvfølgelig. Inne i en dårlig periode nå, trenger en seier så ballen kan begynne rulle. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 haha, et par fine og ydmykende seiere nå. Prøver å gå ballen inn i mål Morro Mr.SS - Xbox? Fy faen den siste seieren til Game nå var ikke helt fortjent. Eide førsteomgangen, og hadde en del sjanser. Alene med keeper på overtid men bommer selvfølgelig. Inne i en dårlig periode nå, trenger en seier så ballen kan begynne rulle. HAHAHAHAHAHAHAH jeg prøver jo å gå ballen inn mål. Greit at du hadde en fin start, men det er fordi jeg har begynt å undervurdere deg etter den siste 4-0 seieren. Blir for enkelt liksom Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Vil ikke kalle en 1-0-seier ydmykende. Særlig ikke når jeg kjørte kampen. Og de 6-0-seirene er jo bare tull og tøys fra meg etter 3-0 med røde kort og straffer du får av meg. haha, et par fine og ydmykende seiere nå. Prøver å gå ballen inn i mål Morro Mr.SS - Xbox? Fy faen den siste seieren til Game nå var ikke helt fortjent. Eide førsteomgangen, og hadde en del sjanser. Alene med keeper på overtid men bommer selvfølgelig. Inne i en dårlig periode nå, trenger en seier så ballen kan begynne rulle. HAHAHAHAHAHAHAH jeg prøver jo å gå ballen inn mål. Greit at du hadde en fin start, men det er fordi jeg har begynt å undervurdere deg etter den siste 4-0 seieren. Blir for enkelt liksom Aldri sett deg prøve å gå ballen i mål. Du avslutter jo hver gang. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 dumeste jeg har hørt Points. Du begyner med røde kort når jeg leder 4-0 eller mer, for da veit du at det ikke er noen vei tilbake. 1-0 seieren burde vært mer and you know it. Tikkitaki fotball, joga bonito, mens alt du gjør er å kontre. uten å lykkes vel å merke Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ser det ut som jeg ikke prøver på å tikketakke ballen inn imål? Ny enkel seier, selv om Points tok ledelsen fortjent, da jeg sløvan litt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Haha, jeg hadde flere alene med keeper enn det du hadde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Så mindgames'a hjalp The Game? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Morsomt at du kaller 1-målsseiere for enkle. Ikke mye som skal til før jeg setter én av mine 100%-sjanser så er vi likt. HAHAHAHA OG HVEM BLE DET SOM LØP BALLEN I MÅL GAME?! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Enten så har Game flaks eller så er du en dårlig taper. Eller hva Points? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Vi kan vel si at Game er en dårlig vinner. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 ohh, ny 4-1 seier. TomHel, du har dårlig grafikk på tven din. Var jo ikke mulig å spille uten at det bare var å løpe igjennom. Haha, jeg hadde flere alene med keeper enn det du hadde. haha, jeg har 20+ hver kamp. Du har et par stk, enten i starten når jeg ikke har kommet igang, eller når jeg leder komfortabelt. Du blir jo presset ned i egen 16 i hver kamp. Fakta Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Ren løgn er kult, eller hva Game? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Points er ganske skilled i Fifa Han og berbalov ligner irl på foballbanen og de har en kjemi over xboxen jeg ikke har sett maken til. Ganske drøyt. Soulmates? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tror The Game at Points kan måle seg med meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå