Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Sweet, men da krever jeg en game m/ eventuell revansj. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 hææ lurte du meg. Jævla rasshøl, jeg henta kabael å greier jeg nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva faen? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Er det snakk om at Game skal utføre en "ad-hoc"-operasjon? Ikke engang jeg greide det, og jeg ser på meg selv som teknisk anlagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Det er ikke så vanskelig om du gjør det rett FAEN I HELVETE NÅ TAPTE JEG PÅ FIFA MENS JEG SKREV! Endret 17. desember 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Seriøst, hva faen er det? Så det går ikke ann altså, flott, jeg måte ut i boden å lete etter en lang nettverkskabel og flytta på pcen og greier jeg. Lyste gjorde kontakten når den var innplugget også, så dette var kjipe greier. Det var rett i svareboka det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det går jo! Jeg spiller slik. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Seriøst, hva faen er det? Så det går ikke ann altså, flott, jeg måte ut i boden å lete etter en lang nettverkskabel og flytta på pcen og greier jeg. Lyste gjorde kontakten når den var innplugget også, så dette var kjipe greier. Det var rett i svareboka det Bare fortsett slik. Bruker du XP eller Vista? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 ikke kødd med meg nå. Nå tok jeg ut kabelen og la den tilbake... Helt seriøst, går det? Ikke tull nå, jeg er for engangs skyld helt seriøs. Slitsomt å dra frem pcen uten å rive ut masse kabler og dritt. Kjedelig å være dum *Vi løper til Fifa tråden* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jævla løk, jeg sa jo aldri at det ikke virket. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 bumpers, what to do? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Vista eller xp? Serr, dette hadde gått 100 ganger fortere om du hadde lagt meg til på msn eller noe. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Ja, Game. Det er mulig. Laptopen din tar i mot signalene via trådløst nettverk, og vidererfører dem til box'en din. Tror det kalles ad-hoc eller lignende. Søk på google. Vista eller xp? Serr, dette hadde gått 100 ganger fortere om du hadde lagt meg til på msn eller noe. Legg til meg og så kan vi ha gruppesamtale! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Tar det her pus Har koblet den inn i pcen, hva skal jeg gjøre nu. HUsk å forklar dette for en dummie, jeg skjønner ikke teknisk språk Edit: får vi det til, kan jeg slå dere litt etterpå vet'ni Endret 17. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 [email protected] Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Du trenger ikke gjøre det vanskeligere Game, mye bedre å ta det over msn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Helt seriøst, går det? Ikke tull nå, jeg er for engangs skyld helt seriøs. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Greit da, men lov meg at dere ikke mobber meg for mailen da. Har hatt den siden barenskolen (da brodern laget den for å være en pikk) og orker ikke å skifte, fordi jeg ikke vet hvordan jeg får over folka jeg har Få maieln din points, så legger jeg til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 HERE WE GO: Startmenyen Nettverk (til høgre) Nettverks- og delingsenter (øverst) Klikk 1, klikk 2, klikk 3. Step 2 kommer asap! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå