Stonemeister Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Må ta høyrestikka mot klokka en runde, så med klokka en runde for å ta selve backflip greia, men måtte vist også tappe A for å lande Eller bare holde A. Også må du holde RB/R1 under hele seansen. Endret 19. oktober 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 noen som vill dele noe secret achivments?? jeg vet om 2 stk, fair play: 5 kamper uten og få kort (40G) give me 5 (eller noe der): 5 mål i 1 arena runde Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Tar de i en spoiler for å ikke ødelegge for andre som ikke vil vite de jeg Alle står her: http://www.xbox360achievements.org/game/fi...9/achievements/ Secret Achievements A.Bell Fever 20G Catch the A.Bell Fever by beating the creator or someone who has already has the fever The ol' switcheroo 5G Successfully perfom a pass that switches the play from one flank to the other Time you played a match? 15G Score twenty goals in the arena Gimme five 5G Score five goals in the arena Optimus Chung 10G Win a game with adidas Live Season enabled The Peterson 1G Play for over fifty hours The Parolin Manoeuvre 10G Win a game whilst not signed in to Xbox LIVE The Poon Sang 20G Win with 11 created players over xbox live. The Venhola Ice 20G Win a FIFA 09 Clubs match with your club Sparkly Clean 10G Keep a clean sheet The Gipson Curse 10G Go into an online match after choosing your own arena player Judas 10G Beat your favourite team with their rival FIFA Fair Play 40G Play 5 consecutive matches without getting any cards (bookings must be enabled in the settings) Pictures speak a thousand words 10G Upload 5 screenshots to EA Sports™ football world Duo-Hedgeidecimal 50G Enter a match with 20 people in a Fifa 09 Clubs Match. Jonzo's Lounge 60G Score 2500 points and win 5 badges in a single Lounge Mode match The Kwong 10G Score a headed goal with the shortest created player Endret 19. oktober 2008 av Claes91 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Omgomg, hvordan lagrer man replays på X360? Jeg scorte det sykeste målet med Adebayor nettopp, men får ikke trykket på Y inne på instant replay av en eller annen grunn. Knappen er liksom "mørkere" (ikke trykkbar), uten at jeg helt forstår hvorfor. Jeg har jo lagreplass... Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Omgomg, hvordan lagrer man replays på X360? Jeg scorte det sykeste målet med Adebayor nettopp, men får ikke trykket på Y inne på instant replay av en eller annen grunn. Knappen er liksom "mørkere" (ikke trykkbar), uten at jeg helt forstår hvorfor. Jeg har jo lagreplass... Er du kobla opp til internett? Tror kanksje man må det? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Eller datt du ut av EA Servers? Det skjer av og til. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 noen andre som irriterer seg over å få det røde kortet i ettertid for en filletakling som siste mann, der motstanderen får løpe videre og score? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 for de som spiller på ps3 er det bare å legge til "sigssoft" , spiller trutt og ofte Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Omgomg, hvordan lagrer man replays på X360? Jeg scorte det sykeste målet med Adebayor nettopp, men får ikke trykket på Y inne på instant replay av en eller annen grunn. Knappen er liksom "mørkere" (ikke trykkbar), uten at jeg helt forstår hvorfor. Jeg har jo lagreplass... Det er så mad dritt det, sliter med det samme. netta tidenes brasse med Rooney her om dagen, men gikk ikke å lagre Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ser ut som man må være connecta til Live og laste opp målene der. Er rimelig dritt det siden jeg ikke har muligheten for å ha Live (ennå). Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1771340 Stakkars Aston Villa spiller, blir løpt og sparka på mens han ligger nede. Genial AI :!: Lenke til kommentar
roesen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hehe, morsom video.. ga den 5 stjerner Videoene jeg uploader kommer ikke opp på profilen min.. Lenke til kommentar
claes Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) http://www.eafootballworld.com/en_GB/profile På den siden skal de dukke opp, de kommer ikke opp på den siden med en gang man logger inn. Man må trykke på profile på den linja Endret 22. oktober 2008 av Claes91 Lenke til kommentar
roesen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Fikk ordnet Stod på EA-ID og ikke 360-ID Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hvorfor er ikke Santiago Bernabeu med på spillet. Irriterer meg nesten grenseløst. Har jo vært med i alle FIFA spillene fra 2003 til og med 2007. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Fordi PES sikret rettigheter til det, og dermed kan ikke EA og Fifa ha det med lenger. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvordan får man lagt til avatar som vises når man spiller kampene? Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Logg inn på http://www.eafootballworld.com med EA accounten som gamertagen/PSN din er koblet til. Er noe som heter "Avatar store" til venstre hvor du kan kjøpe masse rart med poeng du har tjent opp ingame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå