invalid_user Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Inne på team management er det bare manage team og player growth. Inne på manage team er det squad, formations, tactics, quick tactics og player roles. Ingenting som tyder på at jeg kan bytte numre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Du har på next-gen konsoll sant? 360/ps3? Isåfall, nei, du har ikke mulighet for å gjøre det men EA har sett feilen på forumet og det er rykter om at det skal bli fikset med patch (+ andre ting som nattkamper og dårlig vær i manager mode osv.). Så nei, per i dag, ikke mulig. Men får håpe på det beste Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen som kan hjelpe meg med noen tips til å vinne hodedueller og å få dyttet folk unna? Tenker spesielt på offensivt. Det som er mest urealistisk med spillet er at gode spillere er så sykt mye raskere enn de andre. I virkeligheten kunne det og er noen ganger omvendt. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Inne på team management er det bare manage team og player growth. Inne på manage team er det squad, formations, tactics, quick tactics og player roles. Ingenting som tyder på at jeg kan bytte numre. Funker på PC. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jepp, men bare på current-gen (Ps2,pc osv.) Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen andre som har opplevd at kameraet ikke følger med noen ganger? Flere ganger har jeg løpt mot mål også har kamera stått omtrent stille og jeg må skyte i blinde mot mål, irriterende. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Aldri opplevd det. Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ikke her heller.. Hvilken konsoll? Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Xbox 360, skjer veldig sjelden, men er litt irriterende når det skjer. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg har opplevd det. Etterhvert når kameraet finner ut at den filmer feil sted flyr den megaraskt tilbake til riktig posisjon. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hmm, har 360, men har aldri opplevd det Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg fant endelig ut hvordan man landet en såkalt "Nani tripe backflip" celebration thingy da, gått på snørra hver gang Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Må ta høyrestikka mot klokka en runde, så med klokka en runde for å ta selve backflip greia, men måtte vist også tappe A for å lande Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Mye gøy man kan gjøre med feiringer. Skli inn i stanga f.eks. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Kan man "feire" på sin egen måte på PC også? Eller er det kun "faste" feiringer. Lenke til kommentar
roesen Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noe jeg irriterer meg over er at dommern er udugelig med å dele ut kort, og blåser av for offside alt for sent. At personen som får rødt kort også får frispark, det er vel ikke korrekte spilleregler? Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Yes! Der fikk jeg endelig "On yer bike" achievementen for "brassespark" Edit: http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1744519 ganske kult med video opplasting :!: Endret 18. oktober 2008 av Claes91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå