invalid_user Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Cool. Da kan jeg forsøke å skape et topplag av et lag fra League 2 (eller hva den laveste divisjonen man kan ta på FIFA 09 er). Tenkte at hvis det var bare 4-5 sesonger, så måtte jeg ta på enklere vanskelighetsgrad, men nå tipper jeg at det blir Legendary. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Syns dette coveret hadde passet bedre til 09, kanskje byttet ut Terry med Rooney da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Bare....Tja, på This Is Football-spillene så er det langt over -50, som er der jeg har komt til. Sist jeg spilte TIF er noen år siden da Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 noen flere enn meg som sliter med å spille online? 4 av 5 forsøk blir mislykka, så eg må ut i menyen igjen for å prøve på nytt. (når vi skal velge lag, så virker det som det bare en som får gjort noe, den andre får ikke fjort noe) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Syns dette coveret hadde passet bedre til 09, kanskje byttet ut Terry med Rooney da Eller kanskje 2 Ronaldoer, det hadde du likt eller? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er noe som plager livskiten ut av meg i BaP, jeg spiller CM på Hull og hver kamp forventes det at jeg skal vinne med 2 mål og score minst 2. Uavhengig av motstander, det forventes at jeg SLÅR Chelsea med MINST 2 mål..hva FAEN? Og jeg skal score 2? jeg er 16 år, kom nettopp fra reservelaget og spiller sentral midtbane på et drittlag og spiller mot ett av verdens beste? Enten en idiotsikker "bug of the year"-kandidat eller complete failure. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 En kamp over Hamachi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvordan tar man lavt skudd og liten lobb på pc? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Syns dette coveret hadde passet bedre til 09, kanskje byttet ut Terry med Rooney da Eller kanskje 2 Ronaldoer, det hadde du likt eller? Eeeeey, er du frekk Points? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Synes forventningene i BaP er litt kjipe, spiller sentral midtbane og må score i hver kamp.. Noen som spiller i forsvar? I så fall, hvilke forventninger har dere der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg var ving, begynte nettopp, og ene kampen måtte jeg ha ti skudd. bare å trykke "d" Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har spilt ving jeg og, og da måtte jeg fortsatt score minst 2 i annenhver kamp... Forsvar anyone? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 kompis er høyreback, får som regel ikke verre enn ett mål. men ofte er det bare å ha 2 skudd, rating av 7.0, 8.0 osv. + clean sheet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er harde bud, men poenget er vel at du ikke skal klare alt alltid. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 hvordan spiller man mot venner på psn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er en fifahjelpetråd i Gamingdelen, kanskje du får bedre svar der... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 Fy faen nå er jeg så lei av at folk kan quitte gamet og allikevel får jeg ikke seieren. Selv når kampen er avblåst, og jeg har vunnet men folk quitter så får man ikke seieren? Nå er jeg forbanna! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvordan skifter man draktnummer på spillere man har signert i Manager Mode? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2008 6 kamper på rad har motstandern quittet nå. Dette er fullstendig latterlig. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hvordan skifter man draktnummer på spillere man har signert i Manager Mode? Squad>Team Managment>Så klikker du på noe lignende "Squad Numbers" eller noe sånt. Husker ikke helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå