Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Expert selger fifa09 for 549,- (fifa08 koster 599..)

Elkjøp selger det for 599,-. Men de kommer nok til å selge det til deg for 549,- siden de liksom skal være billigst på spill.. om du ikke møter på en særing i kassa.

Spaceworld vet jeg ikke, men ser ikke for meg at de er billigere enn noen av de overnevnte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg fifa 09 i går :w00t:

Spilte noen kamper mot en kompis på hans 40" full HDTV, for å så komme hjem til meg selv hvor en 9 år gammel 32" Widescreen CRT stod og ventet på meg.

For en jævla til forskjell det er.. går fra lyst og inviterende til mørkt, blurry og frastøtende.. dog fortsatt morsomt ;)

Det tror jeg nok, jeg spiller på min egen 32" HD-ready tv, den funker veldig bra.

Lenke til kommentar
Irriterer meg på multiplayer at den andre spilleren bruker både (A) og (B) i forsvar, faen det er så stygt. Blir faen meg lei av å ha på meg to spillere som snuser meg i nakken hver gang jeg har ballen. Bruker ingen av de selv, det blir for dumt, bare sånne som er DESPERATE etter å vinne som bruker de to knappene, jeg vil da vinne, men får da være måte på hvor støgt det skal være.

spill bare ballen videre da, det åpner rom for andre

Lenke til kommentar
Det er jævlig vanskelig å få til sånn "egen" jubel etter scoring da, må jo trykke en halv tusendel etter at ballen har krysset linja..

I tillegg er det type 45 kombinasjoner du må huske på. Synes det er en artig liten detalj EA har gjort der. :)

Lenke til kommentar

Elsker spillet, bare et lite problem og det er at Pro er litt for enkelt og så har jeg spilt en del på World Class og det blir akkurat litt for vanskelig (taper og spiller mye uavgjort). Får vel bare spille på pro til jeg blir lei og skifte over til World Class etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...