roesen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Expert selger fifa09 for 549,- (fifa08 koster 599..) Elkjøp selger det for 599,-. Men de kommer nok til å selge det til deg for 549,- siden de liksom skal være billigst på spill.. om du ikke møter på en særing i kassa. Spaceworld vet jeg ikke, men ser ikke for meg at de er billigere enn noen av de overnevnte. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kjøpte meg fifa 09 i går Spilte noen kamper mot en kompis på hans 40" full HDTV, for å så komme hjem til meg selv hvor en 9 år gammel 32" Widescreen CRT stod og ventet på meg. For en jævla til forskjell det er.. går fra lyst og inviterende til mørkt, blurry og frastøtende.. dog fortsatt morsomt Det tror jeg nok, jeg spiller på min egen 32" HD-ready tv, den funker veldig bra. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Irriterer meg på multiplayer at den andre spilleren bruker både (A) og (B) i forsvar, faen det er så stygt. Blir faen meg lei av å ha på meg to spillere som snuser meg i nakken hver gang jeg har ballen. Bruker ingen av de selv, det blir for dumt, bare sånne som er DESPERATE etter å vinne som bruker de to knappene, jeg vil da vinne, men får da være måte på hvor støgt det skal være. spill bare ballen videre da, det åpner rom for andre Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er jævlig vanskelig å få til sånn "egen" jubel etter scoring da, må jo trykke en halv tusendel etter at ballen har krysset linja.. Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er jævlig vanskelig å få til sånn "egen" jubel etter scoring da, må jo trykke en halv tusendel etter at ballen har krysset linja.. I tillegg er det type 45 kombinasjoner du må huske på. Synes det er en artig liten detalj EA har gjort der. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Men har egentlig ikke skjønt det systemet der, har 360 og der skal man trykke [LB+RB] sant? Men etter det da? A/B/Y/X ? eller sveive med stickene? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Logger på om 10 min, og er klar for noen kamper. PSN: msivers Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Elsker spillet, bare et lite problem og det er at Pro er litt for enkelt og så har jeg spilt en del på World Class og det blir akkurat litt for vanskelig (taper og spiller mye uavgjort). Får vel bare spille på pro til jeg blir lei og skifte over til World Class etterhvert. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er jævlig vanskelig å få til sånn "egen" jubel etter scoring da, må jo trykke en halv tusendel etter at ballen har krysset linja.. Nei? Man har jo "ubegrenset" med tid på seg. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Noen som har lagt merke til hvordan medspillere oppfører seg under feiringene ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Slo JGiggs easy nå nettopp Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Knuste han igjen. 4-3, dog så slapp jeg inn 2 mål ved et uhell. Endret 11. oktober 2008 av Raste Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Har aldri klart å feire i BAPonline, mulig det er jeg som er talentløs Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 FY faen, Wisbatov hadde flaks som faen. Irriterer meg. Han slo meg med Norge, NORGE. Dog, Wisbatov. Du dribler mere deg selv enn det du gjør med meg. Du er jo sugen i å drible Ikke frekt ment Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Raste har du det på PS3? I så fall bli med her Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Får se om jeg gidder å bli med der. Slo Wisbatov enkelt 4-0. Jaja, noen andre som har PS3 og Fifa som tør å spille mot meg? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvor mange sesonger går det an å ta i Manager Mode egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 I Fifa 08 kom jeg vertfall bare til 2022. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå