Liddell Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei folkens. Trenger litt hjelp med Be a Pro på PC. Når jeg starter Be a pro - Seasons, må jeg sette meg selv inn på laget, og jeg er manager for laget. Lest om dere som starter på reservelaget og spiller dere inn på A-laget. Det må jo være mye gøyere. Hvordan får dere til det? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det skal jo være automatisk. Man får ikke være manager og velge laget osv. når man begynner Be a Pro sesongene. Er ihvertfall ikke sånn med meg på ps3n og kompisene mine på begge konsollene (360 + ps3). Kan det hende det bare er sånn på PC? Tviler du får velge det, det skal være automatisk. Hmm.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Be a pro er bæsj da. Kjedelig å spille det aleine. Ellers er spillet topp. Digger at keeperne kommer opp på corner mot slutten om laget ligger under med en goal. Lo godt da jeg slapp inn et sånt mål fra midtbanen mot Hull i den første kampen jeg spillte på be a pro. Konge detalj Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg spiller alltid med en kompis. Når det er hos han, så er det meg som er "ekstra spilleren" på profilen hans, og omvendt når det er hos meg. Da er det gøy Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er det flere, eller har jeg misforstått hvordan man skrur ballen på frispark? (X360) Det står at man skrur ved å skyve left stick enten til venstre eller høyre, men det funker da fanken ikke. Ballen går bare rett frem.. Skal jeg PRESSE ned left stick samtidig som jeg skyver den til venstre/høyre, eller hva? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Skyv den til en side og uten å slippe spaken skyter du. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Så man skal velge siden man skrur til FØR man "builder opp shot power" og i tillegg holde den til den siden under hele skuddet? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Synes også det er merkelig. Vet dere om det finnes multiplayer-funksjon på PC? F. eks at en bruker tastaturet og en bruker en kontroll? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Så man skal velge siden man skrur til FØR man "builder opp shot power" og i tillegg holde den til den siden under hele skuddet? Ja. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Men holder du til venstre (f.eks) før du skyter så siktern bare lengre til venstre før du trykker på skyteknappen. Eller skal man holde den veien MENS du lader opp skudd? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Yay Jefe! Vi snakkes om noen dager da haha Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Irriterer meg på multiplayer at den andre spilleren bruker både (A) og (B) i forsvar, faen det er så stygt. Blir faen meg lei av å ha på meg to spillere som snuser meg i nakken hver gang jeg har ballen. Bruker ingen av de selv, det blir for dumt, bare sånne som er DESPERATE etter å vinne som bruker de to knappene, jeg vil da vinne, men får da være måte på hvor støgt det skal være. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Yay Jefe! Vi snakkes om noen dager da haha Nå blir det spilling. Skal spille mye i morgen før jeg skal spille i real life selv med noen kompiser. Så blir det plenty med spilling til helga. Oh yes Endret 9. oktober 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Synes også det er merkelig. Vet dere om det finnes multiplayer-funksjon på PC? F. eks at en bruker tastaturet og en bruker en kontroll? Bare å koble til og flytte seg over på "select sides". Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Yay Jefe! Vi snakkes om noen dager da haha Nå blir det spilling. Skal spille mye i morgen før jeg skal spille i real life selv med noen kompiser. Så blir det plenty med spilling til helga. Oh yes Yeaaaaah Lenke til kommentar
roesen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Kjøpte meg fifa 09 i går Spilte noen kamper mot en kompis på hans 40" full HDTV, for å så komme hjem til meg selv hvor en 9 år gammel 32" Widescreen CRT stod og ventet på meg. For en jævla til forskjell det er.. går fra lyst og inviterende til mørkt, blurry og frastøtende.. dog fortsatt morsomt Må si 10vs10 er komisk. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvor er Fifa 09 til 360 billigst?!?! Trenger svar fort som faen! Tenkte jeg skulle vente over helga til å kjøpe mitt eget, men kan faen ikke vente. HVOR?! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du kan jo prøve www.prisguide.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå