Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ber dere roe ned og skifte over til et samtaletema som flere har glede av. Krangling om hvem av dere som er best kan dere fint ta i personlige meldinger, på MSN eller andre kommunikasjonskanaler. Dere fører nemlig en diskusjon om flere situasjoner som få andre brukere, om noen, har deltatt i.

Reaksjoner på moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
Hihi, nå diskuterer de tre små griser igjen. Søtt :love:

Du har ps3 right? Jeg må øve på den konsollen, så kan godt møte deg en gang eller to. Suger balle på pl3 da.

Danielzu: Nei. Tevez er like dårlig på spillet som han er i virkeligheten. Bøtte med urin.

Ja, jeg har PS3. Gi en lyd om du vil ha en kamp eller to :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Fordi jeg fikk Carrick utvist av en uforklarlig grunn etter 10(?) minutter, og da kan du tre igjennom Ronaldo gang på gang på gang på gang uten press ifra Carrick, eneste cm. Minst 3 av målene kom også fra feilpasning på egen tredjedel. Arbeidsuhell. Hadde tenkt å være snill med deg siden du ble så sur igår, men det kom ut av kontroll.

Kontrollerer 3-0 atm.

Der var kampen avgjort, lekte meg endel på slutten, så det ble "bare" 3-2. La gå, 2-1 til meg da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Å gjøre 5-6 pasninger innad i forsvaret er ikke å hale ut tid, da hadde jeg tatt et løp opp til cornerflagget og tilbake til midten med Rooney.

3-1 der gitt.

3-1 totalt da.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Jeg ber dere roe ned og skifte over til et samtaletema som flere har glede av. Krangling om hvem av dere som er best kan dere fint ta i personlige meldinger, på MSN eller andre kommunikasjonskanaler. Dere fører nemlig en diskusjon om flere situasjoner som få andre brukere, om noen, har deltatt i.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Alternativt kan vi bare la tråden dø, mener du?

Så du får seieren fordi jeg 17:53 kom på at jeg skulle på fotballtrening kl 18, og sprang ut døra? Som du sier så er det jo bare FIFA. Greit om det var en turnering, men du trenger vel egentlig seieren for å ikke falle for langt bak så. Var 1-1 til fulltid uansett. Stakk på ca 105?

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Alternativt kan vi bare la tråden dø, mener du?

Så du får seieren fordi jeg 17:53 kom på at jeg skulle på fotballtrening kl 18, og sprang ut døra? Som du sier så er det jo bare FIFA. Greit om det var en turnering, men du trenger vel egentlig seieren for å ikke falle for langt bak så. Var 1-1 til fulltid uansett. Stakk på ca 105?

Haha. Du feller meg med vilje i det jeg skal avgjøre kampen. Du får rødt kort og så plutselig stikker du og du mener jeg ikke skal ha seieren? Neivel, vi kan godt kjøre på med ny kamp der, men det skal da være med et rødt kort på Hargreaves. Du skal ikke greie å lure deg unna den der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Takla bare på faen med Hargreaves fordi jeg kom på at det var trening, sekundet etter taklinga skrur jeg av xboxen. Kunne latt vær og takle, og bare skrudd av, men takla for morroskyld, hvorfor skulle jeg ellers takle? Fikk ikke med meg at det var rødt, om det var det.

Skal det være rematch og rødt skulle vi isåfall bare spilt 2. ekstraomgang.

Lenke til kommentar

Er jo spennende å lese hvem som vinner osv da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...