banansplitt™ Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Points var bedre enn meg rundt juletider Sant det, men du får det til å høres ut som om jeg var bedre enn deg, men at du er bedre enn meg nå. Så vidt jeg husker slo jeg vel deg så og si hver kamp med unntak av noen få arbeidsuhell som du kaller det før vi sluttet å spille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg er forsåvidt bedre enn deg nå ja, men når spilte vi sist "for alvor"? Og du snakker om at Game slutta, du har gjort akkurat det samme selv. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvem bryr seg om hvem som er best av dere tre, er sikker på at TeeJaySunde hadde slått dere lett Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Trenger ikke diskutere hvem som er best, nei. Men TomHel er verst. Nabogutten på 10 som sikler og spiser sine egne buser, hadde lekt med Tomhel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg ser at du blir større og større i kjeften hvor hver dag. Du er herved velkommen hjem til meg på julina ala fifa. Kunne pult deg i 10-demoen også, med det samme Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Jeg er forsåvidt bedre enn deg nå ja, men når spilte vi sist "for alvor"? Og du snakker om at Game slutta, du har gjort akkurat det samme selv. Jeg har ikke slutta, Xboxen er ødelagt og det vet du. Så ikke prøv deg engang. Jeg er forsåvidt bedre enn deg nå ja På hvilket grunnlag? Jeg hadde jo så og si kontroll på deg hver eneste kamp mot "slutten". Skaff deg resultater som underbygger før du kommer med sånne håpløse påstander. Det blir litt sånn som at Raste fortsatt påstår han leker med oss selv etter 100 tap på de 100 siste kampene mot oss. Trenger ikke diskutere hvem som er best, nei. Men TomHel er verst. Nabogutten på 10 som sikler og spiser sine egne buser, hadde lekt med Tomhel. Hvis jeg skal være fair, så har TomHel blitt enormt mye bedre enn han var i "starten". Endret 13. september 2009 av Points Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hva forventa du i desember når jeg begynte i slutten av november? Kunne like godt spilt mot mora di. Jeg vet det, men Game's xbox slutta også å virke, og det veit du også. Jeg er ikke milevis bedre enn deg, men det er en forskjell. Jeg innser at du aldri kommer til å innrømme det her, så bare ring med du også om du vil spille. Snakkes frem til dess. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Hva forventa du i desember når jeg begynte i slutten av november? Kunne like godt spilt mot mora di. Jeg begynte da også å spille rundt november. Jeg vet det, men Game's xbox slutta også å virke, og det veit du også. Lenge etter at han sluttet å spille, ja. Jeg er ikke milevis bedre enn deg, men det er en forskjell. Jeg innser at du aldri kommer til å innrømme det her, så bare ring med du også om du vil spille. Morsomt at du klager på Raste for å være tøff i trynet uten grunnlag når du åpenbart er det selv. Kan du forklare meg hvorfor jeg slår deg 4 av 5 ganger hvis du er bedre enn meg? Endret 13. september 2009 av Points Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hihi, nå diskuterer de tre små griser igjen. Søtt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Du har f.eks spilt FIFA 08. Du klager på at jeg kommer med "facts", hvor kommer 4 av 5 fra? Vi spiller nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Når dere spiller med United, bruker dere Ronaldo og Tevez da? Selv om de nå er solgt? (kan egentlig gjette meg til svaret,men spør likevell) Endret 13. september 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg bruker Hargreaves, selv om han er skada Vant 3-0 over Points btw, da legger vi vel diskusjonen død Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hihi, nå diskuterer de tre små griser igjen. Søtt Du har ps3 right? Jeg må øve på den konsollen, så kan godt møte deg en gang eller to. Suger balle på pl3 da. Danielzu: Nei. Tevez er like dårlig på spillet som han er i virkeligheten. Bøtte med urin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Mente mest Ronaldo da. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Bruker ikke han heller Pleier å leke med Welbeck og Rooney på topp jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Bruker ikke han heller Pleier å leke med Welbeck og Rooney på topp jeg. Good lad. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Som sagt; jeg sa du slår meg 1 av 5 ganger. Du fikk din éne allerede i første kampen. Som sagt forventet jeg ikke annet av deg enn at du skulle ta den og logge av, da du vet jeg ville slått deg i de neste kampene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Statestikken din tilsier det ja. Jeg legger meg, for di som ikke skjønte det. Jeg scorte etter 2min, og etter det var det ett lag på banen. Tren deg opp til i morgen, så får du en ny sjanse Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Haha. Du vet at Xboxen min ikke funker i morgen slik at du slipper å tape mot meg, din feige rotte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Tenkte meg at du vrir deg bortifra at jeg moppet gulvet med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå