Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er forsåvidt bedre enn deg nå ja, men når spilte vi sist "for alvor"? Og du snakker om at Game slutta, du har gjort akkurat det samme selv.

Jeg har ikke slutta, Xboxen er ødelagt og det vet du. Så ikke prøv deg engang.

 

Jeg er forsåvidt bedre enn deg nå ja

På hvilket grunnlag? Jeg hadde jo så og si kontroll på deg hver eneste kamp mot "slutten". Skaff deg resultater som underbygger før du kommer med sånne håpløse påstander.

 

Det blir litt sånn som at Raste fortsatt påstår han leker med oss selv etter 100 tap på de 100 siste kampene mot oss.

 

Trenger ikke diskutere hvem som er best, nei.

 

Men TomHel er verst. Nabogutten på 10 som sikler og spiser sine egne buser, hadde lekt med Tomhel.

Hvis jeg skal være fair, så har TomHel blitt enormt mye bedre enn han var i "starten".

Endret av Points
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hva forventa du i desember når jeg begynte i slutten av november? Kunne like godt spilt mot mora di.

 

Jeg vet det, men Game's xbox slutta også å virke, og det veit du også.

 

Jeg er ikke milevis bedre enn deg, men det er en forskjell. Jeg innser at du aldri kommer til å innrømme det her, så bare ring med du også om du vil spille.

 

Snakkes frem til dess.

Lenke til kommentar
Hva forventa du i desember når jeg begynte i slutten av november? Kunne like godt spilt mot mora di.

Jeg begynte da også å spille rundt november.

 

Jeg vet det, men Game's xbox slutta også å virke, og det veit du også.

Lenge etter at han sluttet å spille, ja.

 

Jeg er ikke milevis bedre enn deg, men det er en forskjell. Jeg innser at du aldri kommer til å innrømme det her, så bare ring med du også om du vil spille.

Morsomt at du klager på Raste for å være tøff i trynet uten grunnlag når du åpenbart er det selv. Kan du forklare meg hvorfor jeg slår deg 4 av 5 ganger hvis du er bedre enn meg?

Endret av Points
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Når dere spiller med United, bruker dere Ronaldo og Tevez da?

Selv om de nå er solgt?

(kan egentlig gjette meg til svaret,men spør likevell)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Statestikken din tilsier det ja.

 

Jeg legger meg, for di som ikke skjønte det. Jeg scorte etter 2min, og etter det var det ett lag på banen. Tren deg opp til i morgen, så får du en ny sjanse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...