Sveern Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Whatever CLaes... http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1250093 Berbaskillz Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kom ikke opp noe. det sto bare at jeg mått accepte terms and conditions får jeg fikk gått på nett. Kunne bare trykke tilbake. Lånte det bare i kveld, så jeg får ikke testet det noe mer før jeg eventuelt får det på Fredag Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1098997 Må si jeg likte den lille detaljen til Torres der. Kanskje ikke noe stort keeperspill eller mål for den saks skyld, men det er herlig at det går ann å gjøre sånne detaljer. Carew anyone? Edit: Må vel nesten se det i fullskjerm for å se det godt nok. Endret 7. oktober 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvordan quitter jeg klubben jeg er med i på Xbox Live? Dette begynner å bli enormt frustrerende. Og hvordan inviter man folk til klubben sin? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Don't worry, med Adidas Live season blir det meste "aktuell". Det er vel Live Season på PC og? Lykke til med sendingen av spillet Ja, det skal det være. Takker, men jeg får vel legge meg nå. Få litt søvn før Fifa kommer Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har noen flere problem med at når man tar ranked match så star man bare fastlåst der når man skal velge lag?? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Har noen flere problem med at når man tar ranked match så star man bare fastlåst der når man skal velge lag?? Jepp. Tror det er fordi du har fått kontakt med motstandern, men at det tar litt tid å koble seg opp mot hverandre e.l. Har ikke testet ut å vente da. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Attention! For alle som spiller på PC: Jeg har laget et rom i hamachi, slik at vi kan spille mot hverandre. Ikke testet det enda, men håper noen av dere joiner så kan vi spille mot hverandre Network name: FIFA 09 diskusjon Passord: diskusjon Er litt opptatt i helga, men neste uke blir det gaming Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Da har jeg endelig fått fornyet Live-accounten min. Gamertag: Sjef1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Da er jeg med i Hamachigruppa, vet det blir litt halvtopic men får ikke fifa før til helga, sååe: Noen som blir med på fifa 08? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har ikke FIFA08 Men etter helga blir det 09! PS: Jeg suger Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Så dårlig, jeg vant sesongen og Cupen på Fifa med vålerenga. Men det er ikke med CL for norsk fotball dette året heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvordan får du det til? Når du vinner, så er du jo med i kvalifiseringen... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Noen som har lyst på ps3 fifa 09 kamp? Er syk så tar fri fra skolen i morgen, så er bare å si ifra her om noen er oppe og har lyst! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er så ræva lei av å vente. Er likevel veldig sikker på at FIFA ligger i postkassen i morgen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Oi, fortsatt ikke fått det? Det skal være grenser Bør være der i postkassen i morgen, gitt! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Mhm. Men herregud så godt det skal bli når jeg først får det. At det skulle komme i dag var vel mest ønsketenking - siden det ble sendt i går. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvordan får du det til? Når du vinner, så er du jo med i kvalifiseringen... Den norske ligaen spilles fra vår til høst, i motsetning til ligaene i resten av Europa, som stort sett spilles fra høst til vår. Det er tydeligvis alt for slitsomt for programmererne til EA (drittselskap) å ordne det slik at lag fra ligaer som spilles fra vår til høst får bli med i Champions League og UEFA-cupen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 EA er ikke drittselskap, men ja, de kunne jobbet hardere med den delen. Men man kan egentlig ikke si noe imot dem, er vanskelig når sesongene er så forskjellige "tidsmessig". Jaja, synd er det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Forstår, da er du med neste år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå