Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Sikkert prestasjonen at du vant en enkeltkamp. Tenker meg at du fikk en skikkelig gledesrus.

Herregud, var en som skrev at han rundspilte ett lag med Stabæk. Har jeg da ikke lov til å skrive at jeg slo ett antatt bedre lag med Vålerenga.

 

 

 

 

Synd å se at i alle tråder så er det om å gjøre å slenge mest dritt.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte nettopp tidenes 6-minutters omgang i Manager Mode. 9 skudd, 9 skudd på mål og 9 mål. Det er vel unødvendig å si at keeperen til motstanderen fikk 1 i rating. World Class, forresten.

 

Til fyren over: Forsvar er en stor del av å være god online. Jeg synes selv at jeg er ganske seig i forsvar, og klarer derfor å unngå å slippe inn mye. Det er i angrepsfasen jeg sliter. Avslutningene vil liksom aldri i nettet. Forsvar er en greie som kommer med trening, men det er viktig å ikke la spilleren få mye rom og ta korteste vei mellom forsvarer og ball for å legge press på motspiller. Vær flink til å bytte mellom forsvarere om en annen forsvarer er i en bedre posisjon til å ta ballen. I situasjoner hvor du skulderpresser med motspiller bør du bruke Jockey Press (se manual for knappekonfigurasjoner) og det kan også være en idé å kalle inn en ekstra forsvarer. Mye nyttig i manualen, også gjelder det bare å drille inn og perfeksjonere bruken av de forskjellige mulighetene man har.

Lenke til kommentar

Det eneste forsvarsspillet som funker mot lag som er bedre enn deg er soneforsvar. Har du en lav forsvarsfirer og 2 deffensive midtbanespillere, og du spiller sone så skal det ikke være umulig å holde nullen. Hvis du prøver å takle med en og går i sikring med han du styrer er det i det minste vanskligere å komme forbi deg. Det er min erfaring.

Lenke til kommentar

Poenget er at du i de fleste tilfeller der du spiller mot en som bruker Manchester United vil du trenge å spille med en relativt lav forsvarsfirer hvis du skal lykkes med stor suksess da de i all hovedsak vil velge å slå baller igjennom mot Ronaldo i luften. Ronaldo er såpass overvurdert fartsmessig og i styrke at han er vanskelig å ta igjen og presse av ball. Greit nok at der flere her inne som sier at det bare er å være god i forsvar når du spiller mot Ronaldo, men det er en grunn til at en stor del av dere spiller slik selv. Det å være god i forsvar varierer i mot personen du spiller mot. Det er viktig å gi noen spillere rom og bare ligge å vente, mens andre må du presse konstant for å unngå at de etablerer spill. Det er som oftest i når noen kontrer på kontringen din eller et langvarig angrep der nesten alle spillerene dine befinner seg over midtbanen at motstanderen vil score mål ved å slå en ball opp mot en hurtig spiss.

Lenke til kommentar

Kordan få mangen spiller i angrip. Prøver kvar kamp for å skifte taktikk og spilltype. Men det vil seg ikkje. Prøver man veggspill, så blir det til at den man styre går fremmover og den andre stopper helt opp. Prøver å få med fleire spillere på ein gang, men det er berre spilleren med ballen som går fremmover.

 

Dette gjelder UEFA Champions League 07 PS2

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-EIV2CS

Eneste minuset med xbox er at i 95% av tilfellene på jeg viske ut og skrive på ny fordi det alltid står xobx. Si ifra når du får en friskmeldt box og vil leke med de store igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Points var bedre enn meg rundt juletider (jeg begynte med konsoll på fast basis i slutten av november), men la gå, du har ikke vært i miljøet på en stund. Things've change, bro :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Hva er det gode livet? Holder ikke å komme tilbake på nivået, fordi nivået har steget noe kraftig. Kort sagt så scorte jeg via tverleggeren med Ferdinand fra 30m her en dag, har flydd lenge på den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Tilfeldig eksempel. Å skrive eksempler som er umulig å bevise (suger at man ikke kan save mål online) er egentlig nyttesløst. Om du/game ikke tror at nivået har økt betraktelig så er det vel bare å sjekke ut selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...