Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Først i det siste eg byrja å ta fram FIFA 09 (PS3) igjen, og framleis er det nokon "vell-kjende" bugs att, f.eks. den at det er fullt mogleg å score dersom ein skyt frå avspark då ballen går over keeperen.

 

I dag når eg spelte FIFA online fekk eg sjå ein ny variant av bugsen, motstandaren skyt frå midtbanen ved avspark i andre omgang. Skotet er ikkje hardare enn at det ville ha dabbet ca 10-12 meter frå mål. Det rare som skjer er at i det ballen nærmer seg 16-meteren spring keeperen min ut for å ta ballen, men då han skal ta ballen sprett ballen i hovudet(?) på keeperen og i mål :lol: Han eg speler mot gjer det same ein gong til, men då treff ballen tverrleggaren etter keeperen har heada mot eige mål. Litt vanskeleg å forklare, men det heile såg veldig dumt ut :wallbash:

 

Er denne buggen vanleg, eller er det berre eg som var "uheldig"? Fins det ei oversikt over bugs i FIFA 09 forresten, har ein kompis som eg gjerne skulle ha jekka litt ned :innocent:

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Fra senter er det ganske vanlig på ps3, men under spill er det ikke noe vanlig fenomen. Jeg har selv scoret slik fra senter fire - fem ganger og ser egentlig ikke noe problem i det. Denne typen mål har forekommet i virkeligheten også. Det er uansett ganske vanskelig, men det virker som den letteste personen å få det til med er David Villa. Det finnes jo en hel haug av muligheter man kan velge når man skal score rett etter senter, ved flere anledninger har jeg spilt ballen frem og tilbake spissene (L1 + X) når de har løpt oppover motstanderens banehalvdel for å så spille fri spissen min og score lett. En annen mulighet er å spille en pasning (L1 + X) til enten kanten/sentrale midtbanen/forsvar/keeper og slå igjennom en lang gjennombruddsball akkurat før spissen går i offside og dermed være alene mot keeper.

 

EDIT: Favoritten er uansett å bruke finter til å drible meg rett fram alene mot keeper, spesielt med Zlatan. Rainbowflick + Rainbowflick + Elastico + skuddfinte og avslutt.

EDIT2: Jo dårligere motstanden er, jo lettere er det selvfølgelig.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet ikke om dette står før i tråden, men:

 

Jeg har kjøpt fifa09 til pc, nå nylig (vet det er bortkasta, men orka ikke vente til fifa 10). Når jeg skal spille online står det at jeg må laste ned en oppdatering i eadm for å spille online. så når jeg starter fifa kommer det en beskjed på spansk, hvor jeg tror det står at en ny versjon er tilgjengelig, og om jeg vil laste den ned. jeg trykker ja, men ingenting skjer. jeg må klikka nei for å komme inn i fifa, og det står fortsatt at jeg må laste ned oppdatering.

 

noen som vet hvordan jeg får lasta ned den oppdateringa?

takk for svar :)

Endret av sjimpanse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...