Raste Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Har møtt en som har hatt ca. lik stall på rangert, irriterende Lenke til kommentar
claes Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hvordan har det seg at jeg og en venn har forskjellig rating på lag? Når vi spiller en vanlig 1v1 så har enkelte lag mer stjerner hos meg og omvendt Og hvordan bruker man egne lag på Be-a-pro online? Endte opp med å spille XvX hvor han jeg havnet på lag med brukte 11 hjemmesnekra dverger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Forskjellige lagoppstillinger, om du f.eks setter Magnus Eikrem på topp, så vil "attack" gå betraktelig ned. Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Holder på med trophyen, Peterson Presentasjonen. Er det mulig å se hvor langt jeg er komt på den? Altså hvor lenge jeg har spilt fifa... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Er en grunn til at den er "secret". Lenke til kommentar
Haydn Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Tjena! Vi byter nu engelska League One till Spanska La Liga! De gamla medlemmarna har fått förtur, men efter det gäller förste man... Gå till elitefifaleagues.com, sen Job Centre/Waiting Lists och klicka på waiting lists. Där hittar du La Liga. Välkommen! Mattias Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hvordan oppdaterer man spillerne nå a? Jeg vil spille med Vålerenga sitt "nå lag" men det går bare ann på når du spiller online? Må man ha Adidas live greia for at man skal få oppdatern nå da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Allright homser, jeg har ps3 i ca en uke, noen som vil spille? Lenke til kommentar
pregra Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Hvis noen er lystne på å spille noen kamper ikveld/natt, legg meg gjerne til Spiller på 360, gamertag er pregra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Blir du med på "fast" basis utover høsten? Trenger ikke spille hver kveld, men av og til i helgene og noen ukedager. Helt valgfritt å si nei, vi er en liten gjeng som pleier å spille 2v2 mm, send pm om du er interessert. Må være lagspiller, noe annet blir irriterende. Lenke til kommentar
Haydn Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 3 lag kvar i La Liga nu. Málaga Numancia Recreativo Först till kvarn...elitefifaleagues.com Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Holder på med trophyen, Peterson Presentasjonen. Er det mulig å se hvor langt jeg er komt på den? Altså hvor lenge jeg har spilt fifa... Slik kan du finne ut hvor mange minutter du har brukt på banen: Fra arenaen; trykk 'START' og trykk deg inn på "Mitt Fifa 09". Videre velger du "Fifa 09-profiler" og så "Mine statistikker". Når du er inne på "Mine statistikker" markerer du "Mine kamper" og trykker 'X'. Der inne markerer du over "Kamper spilt" og nede i høyre hjørnet, helt nederst, så skal det stå hvor mange minutter du har spilt. I mitt tilfelle står det "Minutter spilt 3442". Du trenger 3000 minutter for å få denne trophyen. Jeg har Xbox 360, men tror ikke dette skal være noe forskjell fra konsoll til konsoll. Håper dette hjalp. EDIT: Online- og offline-kamper teller like mye for minuttene - etter det jeg har hørt. Endret 3. august 2009 av Skjoldal Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) ARGH, hadde nettopp 14 seire på rad online, så møtte jeg en med dette laget: Andre gang dette skjer meg! Ja, sikker på at det var rangert. Hvordan kan man spille med slike lag på nett? Ultimate team sak? Endret 3. august 2009 av Sovehest Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvordan oppdaterer man spillerne nå a? Jeg vil spille med Vålerenga sitt "nå lag" men det går bare ann på når du spiller online? Må man ha Adidas live greia for at man skal få oppdatern nå da ? bump Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvordan oppdaterer man spillerne nå a? Jeg vil spille med Vålerenga sitt "nå lag" men det går bare ann på når du spiller online? Må man ha Adidas live greia for at man skal få oppdatern nå da ? bump Det er ikke flere oppdateringer nå før FIFA 10 kommer. Ganske kjipt egentlig. Burde oppdatert lagene med de nyeste overgangene minst en gang i uken. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvordan oppdaterer man spillerne nå a? Jeg vil spille med Vålerenga sitt "nå lag" men det går bare ann på når du spiller online? Må man ha Adidas live greia for at man skal få oppdatern nå da ? bump Det er ikke flere oppdateringer nå før FIFA 10 kommer. Ganske kjipt egentlig. Burde oppdatert lagene med de nyeste overgangene minst en gang i uken. Når du spiller online så spiller du jo med nyere versjon. Jeg har ikke oppdatert siden Januar. Men jeg får ikke lastet ned noe til vanlig karriere modus. Men på online modus. Så har iallefall Vålerenga noe av det nyeste spillerne. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har spilt fifa utrolig mye, 1400 kamper i Fifa Clubs, 600-700 kamper i vanlig Online. Men sluttet brått for en måned siden, hva er grunnen? Jo, det skal eg si dere!!! Det er bugs, på bugs, på bugs. Hele forbanna veien. Dream team nesten 80% av folkene man møtte i klubb. Mye tull som skjer på banen osv. Rett og slett et spill som er fullstendig ødelagt. Så eg skal ikke spille Fifa før Fifa10 Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 greit, good riddance virker det som. on a bright side, ser ut som jeg får fiksa Live snaaaart, da skal det games hardt inn mot Fifa10. Aldri spilt 2on2 eller BE A PRO med noen andre for det saks skyld så blir spennende =O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Høres bra ut. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Nå gir jeg opp. Fifa 09 er helt uspillbart online nå. Av mine 10 siste rangerte kamper har minst 5 av dem vært mot folk med drømmelag. Spilte f.eks. nettopp mot Lyon med Ronaldo, Messi, Ribery, Torres osv. Virker som om stadig flere finner ut hvordan dette skal gjøres... Møter ekstra mange juksere hvis jeg velger at jeg skal møte folk på mitt eget nivå. Da møter jeg stort sett folk med rank som jukser... Helt håpløst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå