KingDingLing Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Vil gjerne se folka som sier dere er gode i frispark i praksis. Kan ikke huske noen superfrispark fra noen av dere. POINT! Sakn er den at det er jo ingen som scorer på frispark på meg heller når jeg spiller live, det er ikke helt tilfeldig at folk er dårlige. Det er vanskelig og man får ikke øvet seg skikkelig. Uansett, pussig at alle syns det er så enkelt. Forresten.. 15-0 winstreak'en min ble brudt med 2 strake tap i går. Jeg tapte den ene på straffekonk og den andre på overtid. Var trett og ukonsentrert, men det er utilgivelig!! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Taper alltid på straffer, men blir ikkje sur for det. Viss eg har spelet ein bra kamp driter eg i kven som vinner på straffer. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Taper alltid på straffer, men blir ikkje sur for det. Viss eg har spelet ein bra kamp driter eg i kven som vinner på straffer. Jeg liker å tape, det holder meg godt planta på jorda slik at jeg alltid prøver 100%. Enkelte er så dårlige at man blir litt oppgitt over seg selv at man ikke avgjorde kampen, men var nonchalant i avslutningsøyeblikket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har en uvane med å chippe hver gang jeg er på åpent mål. Har tapt noen kamper pga det. Har et rykte som "eplekjekk". Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Én ledig plass på 2vs2 (Xbox 360). Meg, raste, tomhel. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) jeg har ryddet litt i tråden. hold skittentøysvaskingen et annet sted enn på forumet. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden. Endret 22. juli 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Kva kameravinkel bruker folk her? Bruker vanligvis "Tele", men spelte FIfa med "Dynamisk" som kameravinkel. Det virket som eit nytt spel, alle detaljene var enklare å sjå osv. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Spiller på Dynamic her, det gjør vi alle i min gjeng ^^ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hadde en litt snodig situasjon når jeg spilte litt offline nå. Var Barca og klarer å få to gule kort på Xavi rett etterhverandre. Han har enda ikke fått det første gulet når det kommer opp at han får det siste og dermed rødt. Jaja, jeg spiller videre, men Xavi er fortsatt på banen og har ikke en gang fått gult kort! Andre som har opplevd det når man får to kjappe gule? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg har opplevd det, og sist gang var i dag. Skjedde med Nani Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Meiner du at ein spelar får rødt kort, men blir ikkje utvist. Har opplevd det sjølv, snodige greier... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 At en spiller får to gule kort på rappen og dermed rødt, men fortsetter å spille uten noen kort eller noe. Forsåvidt opplevd at spillere som får direkte rødt er på banen fortsatt også, og at motstanderen mister en spiller osv. Oppdager mye rart med det spillet når man spiller en stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Mangler sistemann på et 2v2-game, noen som melder seg? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Kor tid spelar dåke? Er med viss det er ute på ettermiddags-tida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg gir nærmere beskjed i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 NOEN SOM BLIR MED PÅ FIFA? 2V2 M/ RASTE OG POINTS. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 hm, når du spiller be a pro med laget ditt, går det ann å delta i champions league da ? er litt kjedelig å bare spille mot lag fra samme liga hele tia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Nei for 10000000000000000000 gang, FIFA har ikke CL-lisensen(e). Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Herjer med Valencia på United, nesten like rask som Ronaldo jo.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 ARGH, hadde nettopp 14 seire på rad online, så møtte jeg en med dette laget: Andre gang dette skjer meg! Ja, sikker på at det var rangert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå