Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Vil gjerne se folka som sier dere er gode i frispark i praksis. Kan ikke huske noen superfrispark fra noen av dere.

POINT!

Sakn er den at det er jo ingen som scorer på frispark på meg heller når jeg spiller live, det er ikke helt tilfeldig at folk er dårlige. Det er vanskelig og man får ikke øvet seg skikkelig. Uansett, pussig at alle syns det er så enkelt. Forresten.. 15-0 winstreak'en min ble brudt med 2 strake tap i går. Jeg tapte den ene på straffekonk og den andre på overtid. Var trett og ukonsentrert, men det er utilgivelig!! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Taper alltid på straffer, men blir ikkje sur for det. Viss eg har spelet ein bra kamp driter eg i kven som vinner på straffer.

Jeg liker å tape, det holder meg godt planta på jorda slik at jeg alltid prøver 100%. Enkelte er så dårlige at man blir litt oppgitt over seg selv at man ikke avgjorde kampen, men var nonchalant i avslutningsøyeblikket. :)

Lenke til kommentar

Hadde en litt snodig situasjon når jeg spilte litt offline nå. Var Barca og klarer å få to gule kort på Xavi rett etterhverandre. Han har enda ikke fått det første gulet når det kommer opp at han får det siste og dermed rødt. Jaja, jeg spiller videre, men Xavi er fortsatt på banen og har ikke en gang fått gult kort! :p Andre som har opplevd det når man får to kjappe gule?

Lenke til kommentar

At en spiller får to gule kort på rappen og dermed rødt, men fortsetter å spille uten noen kort eller noe. Forsåvidt opplevd at spillere som får direkte rødt er på banen fortsatt også, og at motstanderen mister en spiller osv. :p Oppdager mye rart med det spillet når man spiller en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...