KingDingLing Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ja, har savnet f.eks. å kunne flytte muren sjølv slik som på tidligare versjoner av Fifa. Det er et fantastisk fotballspill, men de har virkelig sviktet oss der. Det skal da vel ærlig talt ikke være så vanskelig å få et skudd på mål via frispark? Skyter jeg "driven" så måker jeg rett i muren eller rett i klypene til keeperen hver gang. :s Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Eg pleier å skyte i hjørnet der keeperen står. Det er lettest visst frisparket er nærme mål, då pleier ikkje keeperen å ta skuddet. Men har ikkje fått til det med skru på Fifa 09... Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Eg pleier å skyte i hjørnet der keeperen står. Det er lettest visst frisparket er nærme mål, då pleier ikkje keeperen å ta skuddet. Men har ikkje fått til det med skru på Fifa 09... ja, men hvor ofte får man frispark på 16 meters hold? Enn de frisparkene fra rundt 20 meter? Da går den alltid i klypene til keeperen etter mine erfaringer. La oss anta at jeg er ELENDIG, blind høne skal vel finne korn til slutt? Jeg har scora på typ en håndfull frispark i min fifa09-tid. Og jeg har "The Peterson"-achievementen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Scorer massivt med frispark på fifa 09 jeg. Er bare å finne ut hvordan, og hvem som kan å ta frispark. Holder du inn L1 på frispark, eller er det R1 så skyter man rett fram med kraft, og har du perfekt styrke da, så dupper den over muren, og inn i mål. Skruingen er vanskelig, men har du beckham, pirlo eller noen andre som er kanon til å ta frispark så er det også ganske så lett. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Scorer massivt med frispark på fifa 09 jeg. Er bare å finne ut hvordan, og hvem som kan å ta frispark. Holder du inn L1 på frispark, eller er det R1 så skyter man rett fram med kraft, og har du perfekt styrke da, så dupper den over muren, og inn i mål. Skruingen er vanskelig, men har du beckham, pirlo eller noen andre som er kanon til å ta frispark så er det også ganske så lett. det som er dritt er at man ikke kan øve på det. L1 er det, jeg lader på full styrke (så full at han ikke blåser den over da) og da går den ALLTID i muren. Skru.. tja... Skulle bare hatt muligheten til å øve på frispark! Argh! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Øv i arena da vel? Du får ikke muren men du får da prøvd litt forskjellige greier Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Øv i arena da vel? Du får ikke muren men du får da prøvd litt forskjellige greier Øving i arena kontra å øve med mur og medspillere er da vel ikke i nærheten av det samme. Jeg dundrer inn frisparkene i arenaen. Bare å line opp lengste kryss og dundre den via treverket.. Null problem. Problemet er jo muren. Så snart den kommer inn i bildet er jo 85% av målet dekket av spillere, egne såvel som motspillere. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 tenkte mer på frispark med skru, om du klarer å gjøre det 100% i arena så er det jo akkurat samme i kamp siden du skrur den milevis rundt muren Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 tenkte mer på frispark med skru, om du klarer å gjøre det 100% i arena så er det jo akkurat samme i kamp siden du skrur den milevis rundt muren Keeperen stiller seg annerledes også, så det blir nok fortsatt ikke det samme. Gleder meg til treningsmodus i 10. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Frispark er ikke noe problem. Skru den med over- og sideskru slik at den går rundt muren og dupper ned i nærmeste hjørne. Det tar litt tid å venne seg til hvor man skal sikte og hvor mye kraft man skal skyte med, men jeg pleier å score ganske så ofte så lenge det ikke er milevis unna mål. Føler også at det er lettere å score med venstrebeinte spillere, av en eller annen grunn, så hvis man spiller karriere er det bare å få 99 på alle frispark/skuddrelaterte skills på en venstrebeint spiller og skyte i vei. L1 gir enorm kraft men lite skru, R1 gir lite kraft men mye skru. Er man nærme mål er R1 lurt å bruke så ballen er såpass løs at den går over muren samtidig som den får nok tid til å duppe. 30+ meter er L1-tid. Sikt mot hjørne lengst fra keeper og gi ballen rikelig med kraft, og litt overskru for sikkerhets skyld, selv om jeg er usikker på om det hjelper. Treffer du godt skal den fly i krysset, forhåpentligvis via treverket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nicoloco; send pm med msn, vi trenger folk som er med på 2v2 om kveldene, det er skikkelig gøy. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Vil gjerne se folka som sier dere er gode i frispark i praksis. Kan ikke huske noen superfrispark fra noen av dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 So true, Points. Noen som er med på FIFA f.o.m nå? Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Driver å gamer så smått 2v2 med noen tjommier om kveldene. Er bare å adde meg, TomHel. Gamertagen min står i signaturen - og er forøvrig det samme som nicket mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 msn? da blir alt så mye enklere. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Yeah, sender deg en pm med den nå. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 hm, aldri spilt på LIVE før, men 2on2? er det arena 2on2 eller hur? og hvor finner dere den modusen, kanke se no option for det Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 hm, aldri spilt på LIVE før, men 2on2? er det arena 2on2 eller hur? og hvor finner dere den modusen, kanke se no option for det Xbox Live - BAP Online Team Play - Play friends. Så velger du de du vil ha med(opp til 8, tror jeg). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) xbox live ->Be a pro -> Play friends lol, arena naturligvis vanlig kamp. Endret 20. juli 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Nicoloco; send pm med msn, vi trenger folk som er med på 2v2 om kveldene, det er skikkelig gøy. pøh. driter i om folk finner tak i MSN'en min: nico ætt atchoo dått net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå