Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er besluttet at tråder rundt fotballspill skal ligge i spillforumet. Tråden er derfor flyttet fra sportsforumet til Generelt om spill.

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

ErlendRU. Im beggin' u 4 mercy. bli med på 2v2.

Haha, jeg banka dritten ut av deg i 90*5 minutt. Men er alltid morsomt å lese bortforklaringene dine.

Lenke til kommentar
ErlendRU. Im beggin' u 4 mercy. bli med på 2v2.

Haha, jeg banka dritten ut av deg i 90*5 minutt. Men er alltid morsomt å lese bortforklaringene dine.

Bortforklaringene? Å si at det var latterlige kamper av meg er ikke bortforklaringer men fakta. Banka dritten ut av meg er vel å overdrive smått, haha.

Merker at du begynner å føle spriten nå..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Spilte halvseriøst da :) Vær med på 2v2 en gang snart, og send en pm med msn, så skal vi se hvor mye mann du er.

Lenke til kommentar

Ser at det er mye trashtalk her. :) Generelt setter jeg veldig stor pris på når du spiller mot noen og de fullfører kampen. Jeg har ikke tapt på de siste 15 kampene, og da er det litt herlig å kunne fullføre. Respekt til alle dem som ligger under 7-0 og fortsatt pensler på trofast mot spillet! Det er sportslig og jeg setter stor pris på det! :)

Lenke til kommentar
Har du Xbox? Om du er keen på at jeg skal ødelegge den 15-match-streaken din altså. ;)

Fins ikke noe annet enn Xbox360. :)

Mer enn gjerne, liker å spille mot folk som er bedre enn meg. Det lærer jeg mye mer av enn å vinne 7-0. Jeg er klar når du er klar. Vet ikke hvordan dere pleier å arrangere det her, men veldig upraktisk å gjøre det via et forum, er det ikke? Send meg en PM eller noe :)

Lenke til kommentar
Spilte halvseriøst da :)

Jada :whistle:

Sender deg MSN adressa mi til deg via PM.

Er det nokon som veit kor mykje Ultimate Team koster?

Tror det var 1200 MSPOINTS. Mellom 800 og 1200. Gidda ikke kjøpe det, har knapt nok tid til de få matchene jeg spiller online bare for moro skyld. :)

Noen som har forslag til hvordan jeg skal forbedre cornere og frispark?

Lenke til kommentar
På frispark skyter eg alltid med "driven shot" (kraftskudd). Då holder du inne L1 og skyter (Xbox 360). På corner pleier eg å legge inn rundt fem-meteren eller rundt straffemerket.

Jeg gjør det samme som deg, men sliter med å score på frispark og scorer en sjelden gang på cornere. Heldigvis blir det betraktelig forbedret i Fifa 10, der får man sette opp set pieces selv. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...