Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aner ikke hvor mye jeg selv har vil tippe godt over 100.000, men det har uansett ingenting å si. 'Similiar skill level' betyr nettopp det. Det betyr at du møter folk som har i nærheten av samme skill level som deg. hvis du har 2 vil du antageli og møte folk med 1 - 2 - 3 i skill level uavhengig av hvor mange points de har samlet opp, mens de har vunnet/tapt kamper.

 

Når du spiller kamper kan det ses i det hjørnet spillernavnet ditt vises.

Lenke til kommentar

Tok nettopp en "Ranked Play Now" på Fifa09. Fyren jeg møtte spilte med et drittlag, men han hadde Kaka, Ronaldo, Ribery osv. Kun drømmespillere over hele banen. Hvordan er det mulig? Juks?

 

Sendte han en PM der jeg anklaget han for juks. Da blokkerte han meg raskt...

 

Edit: Slo han heldigvis begge kampene vi spilte... :p

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Spar meg, sa jo klart og tydelig at jeg gikk på "Ranked Play Now"! Sjekket også statistikken min etterpå for å være sikker. Kampene mot han telte, så det var utvilsomt ranked. Googlet litt på saken, og fant noen andre som har vært utsatt for det samme.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Gjør det bevisst hele tida jeg, stiller meg foran keeperen altså. Har flere ganger klart å snappe ballen og score mål. :) Men det har litt å si hvor man står FØR keeperen begynner utsparket. For som regel er det en usynlig vegg som hindrer deg i å komme nærme nok.

 

Edit: Kan se for meg at det er morsomt å få et slikt mål i mot. :wee:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Jeg har scoret sånn selv et par ganger også. Jeg stiller meg også alltid bevisst foran keeperen i håp om at dette skjer. Jeg scorte forresten et morsomt mål online i dag med Tyskland. Jeg slo corneren min langt bakover mot Westermann som sto et par meter foran midtbanen før jeg klinket ballen direkte på vollet inn i målet til motstanderen min :)

Lenke til kommentar

Ja, spiller i Karrieremodus, men når sesongen er slutt så kommer det bare opp hvilken sponsor jeg vil velge osv. Ingenting om at jeg kan skifte lag :s Er liksom 3. sesongen min nå, så vil gjerne gjøre litt mer enn bare spille samme lag i tippeligaen om og om igjen, blir litt for døvt.

Lenke til kommentar

Casen er jo at det ikke kommer noen slik boks. Står noe slik: "Økonomistyret har valgt ut de tre mest aktuelle sponsorene. Hvilken vil du velge?" Så er det tre stk å velge mellom. Ingenting om jeg vil eller ikke vil signere ny kontrakt med klubben. Sikker på at det er i karrieremodus man kan skifte lag? :)

Er helt ny i FIFA, så null peil, hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...