Gå til innhold

FIFA 09: Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Hva du synes er kjedelig er det samme for meg. Jeg treffer aldri på folk som er United i ranked, kanskje 1/10. Barca er mye mer populært, sammen med Inter.

Lenke til kommentar
Hva du synes er kjedelig er det samme for meg. Jeg treffer aldri på folk som er United i ranked, kanskje 1/10. Barca er mye mer populært, sammen med Inter.

Kanskje fordi du er United selv eller? Man møter vel ikke samme lag som en selv har som favorittlag? Uten at jeg veit det sikkert, men regner med du har det. :) Jeg møter hvertfall stort sett bare United. Si 6/7 av 10 ganger, så Barca stort sett resten og noen ganger andre random lag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Mulig det, de jeg møter velger nok United, selv om de har et annet "favorittlag". Mao spiller de fleste med United, bare fordi det er favorittlaget.

Lenke til kommentar

Ser at flere sier at om man bruker samme lag hele tiden så betyr det bare at man ikke er god nok. Da kontrer jeg med å si at om man ikke tåler at folk bruker samme lag hele tiden, så betyr det at man ikke er god nok. Like barnslig mao.

 

Jeg gidder ikke drive å endre lag når United er laget mitt, det er automatisk stillt inn når jeg starter spillet, jeg endrer taktikk kjapt og automatisk fordi det sitter i fingra. Og hadde jeg virkelig villet det kunne jeg valgt et nytt lag og drillet en ny taktikk som ville fungert enda bedre enn det jeg har med United.

Lenke til kommentar

Det tror jeg er mye fordi du kjenner den du spiller mot.

Jeg tenker ikke på at jeg spiller mot XxX1337gangstahXxX, men det er i mitt tilfelle Rosenborg mot whatever han finner på å bruke av lag. Da er det selvfølgelig kjipt at det er United hele tiden.

Selv om det er en del Barcelona også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...